فال روز دوشنبه 29 سپتامبر - 7 مهر

فروردین


جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.
حافظ:
سپهر برشده پرویزنیست خون افشان که ریزه‌اش سر کسری و تاج پرویز است
عراق و فارس گرفتی به شعر خوش حافظ بیا که نوبت بغداد و وقت تبریز است
تعبیر:دشمنان ظاهرالصلاح در کمین تواند. کاملاً با احتیاط با آنها رفتار کن. از ریاکاران دوری کن. با کمک عقل می توانی از گرداب مشکلات رها شوی. هر کسی را محرم اسرار خود قرار نده.


 اردیبهشت


شما این روزها، ذهن و روح خود را درگیر مساله ای کرده اید که به هیچ روی با شرایط اجتماعی و خانوادگی تان، سازگار نیست. برای رهایی از این معضل، پیشنهادی دریافت میکنید. که با قبول آن چند ماهی از کانون آتش دور خواهید شد. دوری به سود شماست
حافظ:
ز شوق نرگس مست بلندبالایی چو لاله با قدح افتاده بر لب جویم
بیار می که به فتوی حافظ از دل پاک غبار زرق به فیض قدح فروشویم
تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز


 خرداد


شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.
حافظ:
آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.


تیر


شما به هرجا که نظر می‌کنید امکانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی‌توانید آنها را دریابید.
حافظ:
یاران همنشین همه از هم جدا شدند ماییم و آستانه دولت پناه تو
حافظ طمع مبر ز عنایت که عاقبت آتش زند به خرمن غم دود آه تو
تعبیر:دوستان و یاران را فراموش نکن و از آنها دور نشو. دلسرد و مأیوس نباش و با اندک دلخوری و ناراحتی از روزگار، خود را آزار نده. شاد باش و دنیا را به خوشی و لذت بگذران.


 مرداد


بدانید که اوضاع فلکی به گونه ای نیست که دست به کمر و با فریاد بگویید «سرش را بزنید، او دیگر زیاد است» روزگار عوض شده است. او دیگر زیادی نیست، شما به او نیاز پیدا میکنید. با نوعی کودتای خزنده و توطئه چینی در محل کار رو به رو میشوید اندکی از برج عاج خود را پایین بیایید و به داخل اتاق های دفترتان چشم بیندازید. قرار است زیر پایتان را خالی کنند.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.


شهریور


بحث های بیهوده و بهانه های بی پایه را کنار بگذارید. اوضاع خانوادگی شما به گونه ای درهم و وخیم است که انگار قایقی کوچک و پوسیده در امواج سهمگین اقیانوس گرفتار شده باشد خود را به کوچه علی چپ نزنید. با چشم بستن بر واقعیتها، صورت مسائله پاک نمیشود.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.


مهر


امروز به نظر می رسد که به هیچ وجه پول در دست شما باقی نمانده و سر می خورد.به خصوص اگر با فرد مورد علاقه تان بیرون رفته باشید.او شما را قانع می کند که هزینه زیادی را تقبل کنید چه از عهده آن بر بیایید چه بر نیایید.هم چنین ممکن است مشکل و یا سردرگمی بین شما دو نفر پیش آید و آن قدر موضوع را پیچیده کند که معلوم نشود موضوع چیست و خیلی سریع مبدل به جر و بحث شود.سعی کنید تا جایی که می توانید منطقی عمل کنید.
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر میان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزیزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزیز من نه عیب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.


 آبان


توجه کنید در تعریف شخصیت ذاتی شما میگویند او نسبت به دوستانش تمام و کمال وفادار است. در واقع باید گفت: «دردی بالاتر از آن برای زنان نیست که مردی زندگی اش را فدای دوستانش کند» در این رهگذر، شما به عنوان متولد این ماه یک دوست به تمام معنا، از چنین خصوصیتی برخوردار هستید. یکی از دوستان قدیمی و سالها دور از نظر که از روزگاری جانتان را برایش فدا میکردید، دچار بحران شدید مالی و اجتماعی میشود.
حافظ:
یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند
حافظا گر نروی از در او هم روزی گذری بر سرت از گوشه کناری بکند
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید فقط کمی همت و اراده می خواهد. صبر و استقامت را از یاد نبر. در انتظار دیدار دوستی به سر می بری. به زودی او را خواهی دید.


آذر


شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسیم وصال خطا نگر که دل امید در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


دی


حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان ‌را تخلیه کنید.
حافظ:
من چو گویم که قدح نوش و لب ساقی بوس بشنو از من که نگوید دگری بهتر از این
کلک حافظ شکرین میوه نباتیست به چین که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
تعبیر:اگر تلاش بیشتری داشته باشی حتماً به آرزوی خود می رسی. با دوستان با تجربه مشورت کن تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. در امر زندگی با دقت نظر بیشتری بپرداز و همه ی جوانب را بسنج.


 بهمن


شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.
حافظ:
الملک قد تباهی من جده و جده یا رب که جاودان باد این قدر و این معالی
مسندفروز دولت کان شکوه و شوکت برهان ملک و ملت بونصر بوالمعالی
تعبیر:از شکست ها، ناامید و مأیوس نباش. غم و حسرت بر ایام گذشته دردی را از تو دوا نمی کند. شادمان باش و به خداوند توکل کن و کارها را سخت نگیر تا جهان بر تو سخت نگیرد. انسان دو بار متولد نمی شود پس لحظات عمر را غنیمت بدان و از آن لذت ببر.


 اسفند


امروز، روز پرمشغله ای است. ابتدا خورشید به برج ثور می رود و سپاس مانوی زیبایی در برج حمل می باشد. در نهایت حقایق تازه ای به زندگی تان وارد می شوند. اگر کمی احساس تنهایی کردید به دوستانتان زنگ بزنید، یا مهمانی بیگرید مطمئنم که از این کار شاد می شوید
حافظ:
رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد
چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

+18
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.