اولین اظهار نظر رامین درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار

عصر ایران- محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد در گفت و گو با مجله «صدا» برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار – بازیگر سینما- اظهار نظر کرد.

خبر ازدواج یاسین رامین - فرزند محمد علی رامین - به دو  دلیل انعکاس گسترده ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

فرزانه آیینی - خبرنگار صدا - پس از طرح سوالاتی درباره نقش مصاحبه شونده در نفی هولوکاست و بررسی عملکرد او در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دوم احمدی نژاد ، در حاشیه - و با تاکید بر این که کار خلافی صورت نپذیرفته - به موضوع ازدواج فرزند رامین با مهناز افشار  و ایراد خطبه عقد این دو توسط مشهورترین شخصیت اصلاح طلب نیز پرداخته است:

شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید؟
- خیر

ازشما مشورت خواست؟
- خیر

چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید؟
- بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.

نظرتان در این باره چه بود؟
- حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم.چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.

پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید؟
- وظیفه ام حرمت گذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.

اگر به جای سید محمد خاتمی خطبه عقد پسرتان را فرد دیگری می خواند به مراسم عقد پسرتان می رفتید؟
- از طرح و بحث فرضیات گوناگون بگذریم. تا این نیز بگذرد! البته آقای خاتمی یکی از چهار نفر اصلی سران  فتنه 88 است که ظلم بزرگی علیه منافع ملت و مصالح نظام و امنیت کشور مرتکب شده اند. ای کاش قبل از مرگ یا محاکمه، هر سه توبه می کردند چون از محرک اصلی انتظار توبه نباید داشت اما هر یک توبه کند به دست بوسی او خواهم رفت.

این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است؟
- به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری  فطری و  الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعا تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.

+5
رأی دهید
-151

massoudoslo - اسلو - نروژ
حرفای بی ربط و ادعاهای مفت !! شخصی که فرزند خود او با عقاید و هویت اش مخالف است آمده درمانده گی و ناتوانی خود را با حمله به این و ان و شعار های صد من یه غاز میپوشاند! ابله و نادان به جای اینکه اعتراف کند که اگر پدر خوبی بود پسرش او را دور نمیزد، میگوید حضرت نوح ! پسر نوح !!مردک، بی لیاقتی و پریشانی خودش را با شخصیت داستان های بچه گانه مثل نوح تعریف میکند و دیواری کوتاهتر از خاتمی و حرکت مردم در سال ۸۸ پیدا نکرده . خاک بر سر مهناز افشار اگر جواب این مرد را در روزنامه ها ندهد .
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:06
paksan - آمریکا - آمریکا
حرفهای بی ربط و بی سروته. این طرف رامین یکی از کثیف ترین افراد دولت چپاپول و دزدی بود که دست بوس و کاسه لیس احمدی نژادی ها بود یک مشاور بی خاصیت یک مشاور پاچه خوار .همین.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:26
paksan - آمریکا - آمریکا
این وصلت فقط به این خاطر خیلی سروصدا کرد که سید محمد خاتمی خطبه عقد راخواند و اگر هرکس دیگه ای میخواند اینقدر مهم نمیشد و اینطوری شد که اینها معروف ترشدند . این هم خودش یک زرنگی است و هوش مهناز افشار یکی از چیزهایی است که باعث محبوبیت و معروف شدندش شده
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:27
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
یعنی من موندم در این کیش شخصیت و خودبزرگ بینی که ایشان خودش را با نوح پیامبر مقایسه میکند! آقا یه روز قبل از مراسم ، از جریان خبردارشدند ، انوقت پسر سی ساله شان چندصدمیلیونی پشت قباله عروس می اندازند . اگر به مقایسه باشد ایشان به حمال الحطب عالم اسلام بیشتر تشبث دارند !
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:56
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خالی نبند! نوح کشتی داشت به چه بزرگی! اییییییییییییییییین هوا. پر جک و جونور. تو که کشتی نداری! البته پسرت هم با بدان ننشست اتفاقا با خوب کسانی نشست!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 09:38
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
تو با حربه دین دزدی کن فرزندانت با حربه روشنفکری حال شو ببرن. مثل پسر جنتی، خزعلی و .. صد تای دیگه.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 10:22
star44 - یوتبوری - سوئد
نمی فهمم مهناز افشار چطور این توهینهارو قبول میکنه.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 11:16
daei reza - منچستر - انگلستان
اگه شما فهمیدین این یارو چی‌ گفت به من هم بگین.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:10
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
واى چقدر تو دینمدارى گربه لیست بزنه با اون ریش قرمزت !! اگه شاه فقید بود هم بود تو همینطورى پاچه خوارى میکردى !!اتو همون بچسب در المان جذب نیرو کن براى حزب الله لبنان !!! مفلس. بى شخصیت !!!!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:36
سرسره - اهواز - ایران
سبز کمرنگ-امریکا -به نکته خوبی اشاره کردی متاسفانه اکثریت مردم ایران فرصت طلب وبوقلمون صفت هستن شرافت ومیهن پرستی براشون ارزشی نداره این دختره (بقول خامنه ای) اگر ریگی به کفشش نبود با پسر یک حرامی پست ذوب شده در باند انتری نژاد ازدواج نمیکرد ولی پولهای دزدی بد جوری وسوسه انگیزتر بود- خطبه عقدش رو هم خاتمی خوند تا محکم کاری کرده باشه
دوشنبه 7 مهر 1393 - 12:56
92ارشام - لندن - ایران
این همان بی ادبی است که توهینش به خبرنگار و مجری رادیویی تا مدتها سرزبان بود،حالا هم خودش را با نوح نبی برابر می داند.گربه اگربال داشتی تخم گنجشک از جهان برداشتی!خوب شد این قدرت بیشتری ندارد و گرنه همه را از دم اعدام میکرد و به دست بوسی توبه کار نمیرفت!گمانم اینهم شاگرد مصباح است.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:40
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
star44 - یوتبوری - سوئد. توهین ها با تراول چک خصوصا که از جیب ملت باشه قابل هضمه!!. این جماعت یه سری یاوه رو به اسم حقائق و تقدسات بالا بردن و از هر موقعیتی خودشون رو برای چسبوندن به این شخصیت های خیالی استفاده میکنن. یکی خودش رو جای علی میذاره، یکی جای حسین، اون یکی پس گردنی میخوره میشینه سر میز مذاکره میگه امام حسن هم همینکار رو کرد! خلاصه باغ وحشیه برای خودش دوست عزیز.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:44
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
این مردک رامین تمام صفات وظواهر شیطان روداراست اونوقت خودشو با پیامبر الهی مقایسه کرده الحق که خود شیطانه کثافت خجالت نمی کشه هنوز هم داره فتنه فتنه میکنه مردک الدنگ پسرش هم خوب شناخته بابای بی شرفش رو که به ت.....‌هم حساب نکرده من به عنوان یه فتنه گر اعلام میکنم اگراین یارو یکی از مظاهر اسلام ومسلمانی هست پس با افتخار میگم که من دیگر مسلمان نیستم و بهیچ عنوان هم به دین این مردک مشرف نمی شوم اگراین میخواد بره بهشت من میخوام دیگه تواون دنیا مجبور به تحمل چهره کریه امثال این شیاد واون رییس الدنگش احمقی نژاد نباشم وبرم قعر جهنمی که مطمئنا پر خواهد بود از آدمهای متشخص!!!!!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 23:30
animallover - آکلند - نیو زیلند
شغل و کار پسر شما چیست..؟ آیا خدمت سربازی رفته ..؟خرج و مخارج مراسم عروسی‌،زندگی‌، را از کجا آورده..؟ شما‌ها که حیا ندارید تازه به درون رسیده ها..
دوشنبه 7 مهر 1393 - 23:59
dara20 - تهران - ايران
زیاد به خودت فشار نیار یه وقت مثل ارباب چلاقت پروستاتت میزنه بیرون کار میدی دست هاج خانم.
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:58
راهجو - فریدونکنار - ایران
سرسره - اهواز - ایران. راجع به ما ایرانیان خوب و بجا گفتی
‌چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.