دبیر شورای هماهنگی حزب‌الله خواستار استیضاح ظریف و اخطار به روحانی است.

+15
رأی دهید
-95

arash-/ - ناتینگهام - انگلستان
من مندم این آقایان دلواپس زمان احمدی‌نژاد کجا بودنند
یکشنبه 6 مهر 1393 - 23:31
amir-amir - تورنتو - كانادا
استاد دانشگاه ؟ فرمایشات گههر بار این چماق دار مشهور که بیشتر برازنده نامش است تا استاد دانشگاه اخیرا تکرار مى شود. ظاهرا مواد مخدرى که مصرف مى کند جنسش اعلا نیست و خیلى زیادى در عالم هپروت فرو مى رود.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:28
paksan - آمریکا - آمریکا
انقدر دلواپس باش تا جونت دربیاد. این استاد دانشگاه یک شبه بیشتر فکر تحریمها و نون و بیزینسش هست که از بقل تحریمها سکه شده .علت گرانی نوددرصد چیزها در ایران همینا هستند که در همه چیز دست دارند از ساخت و ساز و صادرات و وادرات و خرید و فروش میوه و انبار و اهتکار کردن هر چیزی که بشه گرونش کرد . این آدم یک حلقه چند هزاری داره که نون خورش هستند و نفوذش در سپاه و بسیج دستش رو در فرودگاهها و لنگرهای سپاه باز کرده تا حسابی پول بسازه و در جهت منافع کمیته چی های قدیم و اساتید دانشگاه! یا صنعتگران و پولدارهای جدید باشه، بابک زنجانی مهره اینا بود و برای همینه که با این همه دزدی و فساد هنوز باهاش برخورد نمیکنند و درحال زدوبند برای آزاد کردنش هستند
دوشنبه 7 مهر 1393 - 01:35
فردين - انگلستان - انگلستان
این جماعت دوستان بابک زنجانی هستند ، چه انتظاری از این جماعت دارید ،برای ملت ایران دست شان رو شده
دوشنبه 7 مهر 1393 - 02:32
senator x - تهران - ایران
من تعجب میکنم ,این مملکت چقدر اشغال دارد؟جمع آوری این مفتخورها لجن مرامها ,سه تا رضا شاه میخواهد.این ملت تا که میخواهد جیب و شکم این اراذل را پـرکند؟
دوشنبه 7 مهر 1393 - 05:35
massoudoslo - اسلو - نروژ
اینان میترسند در کشور ایران قانون و مدنیت جان بگیرد و اختلاس و راند خواری و باند بازی و خدا فروشی جرم و غیر قانونی شود و همه این آقایان به جرم بر هم زدن فضای اجتماعی و سیاسی و حیف و میل کردن اموال مردم و دولت مورد تعقیب و ناسزا قرار بگیرند در غیر اینصورت این اقا چه کاره مملکت و مردم است که برای رایس جمهورش خط و نشان میکشد جز اینکه دلواپس منافع و آینده خود و مثال خودش است !؟
دوشنبه 7 مهر 1393 - 07:39
راهجو - فریدونکنار - ایران
اگه شانس بیاری روزی گیر عدالت روزگار نیفتی و مثل گورخرررر تو دست شیر تیکه پاره نشی!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 08:07
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
در یک کلام فقط می گوی خفه شو دزد بی همه چیز من از تمام دزدی ها و ادم گشی های تو خبر دارم تمام باج گیر یها و خیلی چیزهای دیگر اگر یک بار دیگه او گا له را باز کنی با زندگی خودت بازی کردی.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 07:11
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
مرتیکه اشغال دزد کله خر تو بهتره که دلواپس ننت باشی .
دوشنبه 7 مهر 1393 - 10:19
biparva-jan - تهران - ایران
این احمق رو ببین که گروهگ مزدور خودش رو به خاطر تشابه اسمی در کنار حزب الله لبنان قرار میده. حزب الله لبنان کی با لباس پوشیدن و حرف زدن مردم لبنان کاری داشته؟ حزب الله لبنان یک نیروی دفاعی قدرتمند در برابر تجاوز صهیونیست های جانی است. و نه نیرویی در مقابل مردم جامعه لبنان.
دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:07
greentree - تهران - ایران
لات چاقو کش بی‌ سروپا
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:06
dara20 - تهران - ايران
درب مملکتی که یک لات چاقو کش و الدنگ بی‌ مغز نظیر این الله گرم نظریه پردازش باشد و در حکومت برای خود قطبی محسوب گردد را باید بست. آیا این بود لیاقت ایران و ایرانی که مشتی اوباش قدّاره بند بر آنان حکومت برانند؟ خاک بر سری تان که باز هم پای صندوق‌های انتصاباتی رژیم میروید تا این جانورن قدرت بگیرند
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.