طرد خلبان زن اماراتی از خانواده به دلیل بمباران مواضع داعش.

+54
رأی دهید
-43

shirzan48 - بروكسل - بلژيك
تا دیروز بود خلبان زن ایرانی‌ مریم منصوری ... امروز شد خلبان زن اماراتی مریم المنصوری ... بعضی‌ وقتها چرا دوست دارید بنا بر اخبار همه را ایرانی‌ بدونید ، آخه یک ایرانی‌ قبیله و عشیره داره ؟؟؟؟
یکشنبه 6 مهر 1393 - 17:08
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
چه جنگى ما بکنم اونجا کارستون !!
یکشنبه 6 مهر 1393 - 19:09
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
عکس شماره ٨ خیلى با حال بود !! اخه کسى که میره جنگ با لباس نظامى این شکلى خودشو بزک مى کنه ؟؟؟؟ رژ لب ، خط ابرو ، ریمل , لاک ناخن ، پودر و بتونه و اینهمه ناز و غمزه !! موش بخوردت !! اینا کجا مى جنگن منم برم اونجا ؟؟؟؟؟
یکشنبه 6 مهر 1393 - 19:07
رستگار501 - برن - سویئس
این دخترها کردهای عراقی هستند و از روی پرچم لباسشان میشود آنها را از فاطمه کماندوهای سبیلوی چادری پوش ایرانی تشخیص داد. فعلأ ایرانیها بخاطر حکومت ننگین اسلامی منفورترین در میان کشور ها و ملل ها هستند.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 18:53
persik - کیف - اکراین
خیلی نامناسبه که پای زنان ودختران به جنگ کشیده بشه،بهتره که بیشتر به مسائل اجتماعی و فرهنگی بپردازند تا مسائل نظامی۰
یکشنبه 6 مهر 1393 - 21:00
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
ما ایرانیها خیلی خودبین هستیم تعجب نکنین اگه گفتن البرت انیشتین هم زاده قم هستش.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 21:03
ekman - شیراز - ‫ایران
کار این خانم خلبان یک انجام وظیفه بوده که ایشان بعنوان یک سرباز انجام داده،ولی کسانیکه این ماموریت را رسانه ای کرده ،نام و تصویر این خلبان را به همه معرفی کردند اشتباه بزرگی مرتکب شدند. خواسته اند مانور و پز بدهند که بله ما خلبان جنگنده زن داریم و او مواضع تروریست ها را بمباران کرده،امّا فکر امنیت این خانم و خانواده اش را نکردند،فکر نکردند که هستند کسانی و یا گروهی که در آینده ممکن است انتقامگیری نمایند و اعلام برائت خانواده این خانم هم بهمین دلیل است.ضمنا این خلبان کار شاقی که انجام نداده ،با جنگنده ای مسلح به ماموریتی رفته که از طرف دشمن نه امکان رهگیری داشته و نه امکان درگیری هوائی،کاریکه خلبانان شجاع ما هنگام جنگ با عراق انجام میدادند و هنگام هر ماموریت امکان درگیری و شهید شدنشان پنجاه پنجاه بود.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 21:20
بی غم - تهران - ایران
من هم حاضرم باهاش ازدواج کنم. اگه پیشنهادم رو قبول کنه عروسی رو تو دبی می گیریم همتون رو هم به عروسیم دعوت می کتم. گور پدر خونواده احمق مغز فسیلش که لیاقت این دختر رو ندارن.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 21:52
arman93 - یزد - ایران
بی غم - تهران - ایران مفت چنگت
دوشنبه 7 مهر 1393 - 09:04
azadi2011 - تورنتو - کانادا
رستگار501 : تو اگر ایرانی نیستی که خوب معلوم نیست ایرانیها چه کارت کردند که اینجوری بد می گویی و اگر هم ایرانی هستی که باز هم نگفتی ببینیم ایرانیها چه کارت کردند?! ولی اگر ایرانی نیستی لطفا به همان زبان مادریت کامنت بذاری بهتر است۰ ایرانیها مهربان ترین وبه کوری چشم خیلی ها البته که محبوب تمام مردم دنیا هستند۰ فقط تو بگو ملیت خوبی که تو اینقدر از آن برخوردار هستی چیست که ما هم بدانیم !
دوشنبه 7 مهر 1393 - 15:10
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.