جشن ازدواج چهار روزه جرج کلونی و امل علم‌الدین آغاز شد

تقاطع: جرج کلونی و نامزدش، “امل علم‌الدین” روز جمعه (۲۶ سپتامبر-۴ مهر) به همراه خانواده و دوستان‌شان از جمله “مت دیمون”، بازیگر سرشناس هالیوود، وارد ونیز در شمال شرقی ایتالیا شدند تا جشن مراسم عروسی خود را که قرار است چهار روز به طول بینجامد، آغاز کنند.

آن‌ها شب گذشته، مراسم شام قبل از عروسی را در هتل پنج ستاره‌ی “بلموند چپریانی” در جزیره‌ی “جیودچی” برگزار کردند و قرار است امروز شنبه نیز در هتل هفت‌ستاره‌ی “آمان” میزبان مهمانان سرشناس خود باشند.

آن‌ها قرار است “مراسم ازدواج” مدنی خود را روز دوشنبه (۲۹ سپتامبر) در کاخ مجلل “سا فارسِتی” که در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده، برگزار کنند. مراسمی که پیش‌بینی می‌شود، مهمانان سرشناسی چون آنجلینا جولی و براد پیت نیز در آن شرکت داشته باشند.

خبر نامزدی کلونی ۵۳ ساله و “علم‌الدین” ۳۶ ساله‌ روز ۲۸ اپریل (۸ اردیبهشت) رسانه‌ای شد.

امل علم‌الدین که یک وکیل مدافع حقوق بشر بین‌المللی است، شهرت خود را به خاطر وکالت جولیان آسانژ، بنیان‌گذار وب‌سایت افشاگر “ویکی‌لیکس”، و یولیا تیموشنکو، نخست‌وزیر سابق اوکراین به دست آورده است. وی هم‌چنین در زمانی که کوفی عنان، نماینده‌ی ویژه سازمان ملل در امور سوریه بود، در مقام مشاور او فعالیت می‌کرد.

این فعال حقوق بشر بریتانیایی، در بیروت متولد شده و تحصیلاتش را در رشته‌ی حقوق، در دانشگاه آکسفورد و مدرسه‌ی حقوق دانشگاه نیویورک به پایان رسانده است.

جرج کلونی که جولای سال گذشته بعد از دو سال رابطه، از دوست دختر قبلی‌اش، “استیسی کیبلر” جدا شد، حدود یک سال قبل، در اکتبر سال گذشته، برای نخستین بار با نامزد کنونی‌ و همسر آینده‌اش در لندن دیده شده بود.

+56
رأی دهید
-30

romina20 - آمستردام - هلند
مبارک باشه منم دعوت کرده ولی‌ چون دیر گفته, لباسم آماده نیست نمیرم``````````
شنبه 5 مهر 1393 - 23:25
pink panther - ابیجان - ساحل عاج
با این همه دبدبه اینو گرفت !!!!!!!!
یکشنبه 6 مهر 1393 - 01:31
habibollah - تهران - ايران
pink panther - ابیجان - ساحل عاج. پ نه پ میخواستی الهام چرخنده روبگیره؟
یکشنبه 6 مهر 1393 - 04:48
payamak - منچستر - انگلستان
دیروز زنگ زد کفشای دامادیمو قرض کرد نامرد یه تعارف هم نزد
یکشنبه 6 مهر 1393 - 05:03
chatoli - تهران - ایران
خدا آخر و عاقبتشون رو بخیر کنه .حالا باز ایندفعه فک کنم نوبت جرج و امل الدین هست که بعد از مدتی به بهانه خیانت و .. به هم گیر بدن . همینو می تونم بگم که شمارش معکوس واسه طلاق و جدائیشون از همین حالا شروع شده . خوش باشید
یکشنبه 6 مهر 1393 - 06:24
nassau - مالاگا - اسپانیا
ای کاش ما هم اینقدر پول داشتیم که هر کاری که دوست داشتیم بکنیم را بتونیم . دیگه برای بعضیها جفت شیش میشینه برای من یک و دو
یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:01
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
ا پس واسه همین کلید ویلای شمالو واسه عید ازم خواسته بود!
یکشنبه 6 مهر 1393 - 11:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.