رئیس دادگستری تهران: امیراصلانی به اتهام تجاوز اعدام شد.

+20
رأی دهید
-77

irane aziz - وین - اتریش
ننگ‌ بر شما که نسبت به مخالفین خود از داعش هم کثیف تر و بی‌شرم ترین
شنبه 5 مهر 1393 - 10:22
perser68 - آلمان - آلمان
خونواده ای داریم امروز تو ایران که از زیره تیغه این حکومته قرون وسطائی اسلامی به طریقی رد نشده باشه؟روزی میرسه که ملا ها باید جوابه اینهمه آدمکشیو بدن! دور نیست اون روز!
شنبه 5 مهر 1393 - 10:34
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
اینجا نشان داده شد،که آخوند بر خلاف گفته‌های قرآن عمل میکنند چون اعتقادی به قرآن و خدا ندارند،براحتی تهمت به کسانی‌ میزنند که دستشان از همه جا کوتاه و جوان مردم را که ۳۰ سال زحمت براش کشیدن،از زندگی‌ ساقط میکنند و بزیر خاک میکنند،چون اعتقادی،به معاد ندارند.
شنبه 5 مهر 1393 - 11:05
hassan5 - تهران - ایران
نظام حکومت اسلامی اسلامی ایران مخالفانش را بعناوین مختلف اعدام میکند.در زمان انقلاب با چهار عدد ورق و یک بطر مشروب چندی بعد بعنوان لواط الان هم که بجرم زنا اعدام میکند تا حکومت اسلامی ایران بر قرار است دست و پا بریدن و قصاص و اعدام برقرار خواهد بود....خانه از پای بست ویران است
شنبه 5 مهر 1393 - 12:00
dara20 - تهران - ايران
تهمت زدن به متهمان بیگناه سیاسی از ویژگی‌های بارز رژیم فاسد اسلامی است. اگر تجاوز جرم اعدام دارد پس چرا سرکردگان رژیم که به تمامیت کشور و حقوق مردم ایران تجاوز کرده و میکنند اعدام نمیگردند؟
شنبه 5 مهر 1393 - 13:23
aashena - اتاوا - کانادا
اینها میدونند که انقدر زیر این چیزی که به اسم اسلام تحویل میدن تعفن هست که میترسند کسی همش بزنه و بوی تعفنش خفشون کنه یادمه هرچی میپرسیدیم زود در می امدن میگفتن کفر نگو فکر کردن دربارش گناهه
شنبه 5 مهر 1393 - 14:01
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
این اتهامات نتیجه خصومت برخی از شاگردان شوهرش بوده است?
شنبه 5 مهر 1393 - 15:18
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
خونه این قاضی های نا عادل رو باید پیدا کرد و یک به یک همشون رو به بهشتی که منتظرش هستن فرستاد
شنبه 5 مهر 1393 - 15:48
behzad50 - مونیخ - المان
همین که بخاطر فرار از اتهام قتلی که مرتکب شده‌اند آقای دادستان رو به دروغ میاورد کافیست برای شناخت و دانستن عملکرد ننگین و غیر انسانی‌ قضّات تشریفاتی جمهوری اسلامی !داعش به شما شرف دارد چون حداقل سرپوش بر عمل ننگینش نمیگذارد.
شنبه 5 مهر 1393 - 17:07
paksan - آمریکا - آمریکا
حکومت دروغگویان و منتظران امام زمان! این فاسدان حاکم همه منتظرند تا امام زمان بیاد و همشون رو سلاخی کنه ..
شنبه 5 مهر 1393 - 17:46
mina minavand - هانور - آلمان
دروغگو ها،بی‌ شرمها.تروریست‌ها،،،،،،،
شنبه 5 مهر 1393 - 19:11
azadeh11 - آمستردام - هلند
چه راحت تهمت میزنند. و چه راحت اعدام می‌کنند
شنبه 5 مهر 1393 - 19:55
arman93 - یزد - ایران
azadeh11 - آمستردام - هلند - جنابعالی از کجا می دونی تهمت زده اند داخل دادگاه بودی یا در جریان پرونده بودی من نمی گم راست می گویند و در مورد این اعدام هم نمی گویم دروغ می گویند چون نه در جریان رسیدگی بودم نه دلیل و مدرکی دارم پس نظر بیخود نمیدم چون اگه بخواهم مثل جنابعالی راحت چنین موضعی بگیرم در اصل من به راحتی تهمت زده ام پس بر. تحقیق کن و بی تحقیق حرف نزن . خواهشا دوستان یک ذره اخلاق داشته باشیم.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 07:06
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
arman93 - یزد - ایران. صحبت از اخلاق شد دیدم بد نیست در موردنکته ای نظری بدم به امید اینکه نوک پیکان مبارک را به سوی من هم نگیری. اول از همه دروغگویی و تهمت زنی ها در ج ا بر همه ثابت شده که خلاف ان دو مساله را مطرح میکنه یکی طرفداری از این دووغگویان و یا بی خیالی در مورد مسائلی که در ایران در این ٣٧ سال بر سر مردم امد. دوم اینکه اتهام اصلی این اقا ایراد گیری از زندگی حضرت یونس در شکم نهنگ بود نه تجاوز. وسوم اینکه متهمین به تجاوز معمولا ٨ سال در زندان نمی مانند و خیلی زودتراعدام میشوند مگر اینکه زیر ١٨ سال باشند. پس باکمی فکر میشد فهمید ماجرا از چه قراربوده و مدیون هستید اگر از azadeh11 - آمستردام - هلند یک معذرت خواهی کوچک به دلیل متهم کردن ایشان به بی اخلاقی نکنید.
یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:51
مترلینگ - منچستر - انگلستان
این که کار جدیدی نیست بهترین بهانه واسه مردم بیچاره ایران برای اعدامه هر کس رو نتونند بگن که به علت مخالفت با خودمون کشته ایم به بر چسب تجاوز مفسد فی العرض یا قاچاقچی میزنند وخونش رو حلال میکنند که مردم هم بگن حقش بود فلان فلان شده وبرای دیدن اعدامش هم کف وسوت بزنن
یکشنبه 6 مهر 1393 - 14:23
invincible - مینستا - آمریکا
پس اگر تجاوز مجازاتش مرگ است پس تمامی پاسدارها و بسیجی‌ها که به بچهای مردم در زندان تجاوز می‌کنن باید کشته بشن!! مرگ بر رژیم فاسد و دورگ گویی آخوندی!!
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.