گل محمدی مچ قلعه‌نویی را خواباند، شکست استقلال در برابر ذوب‌آهن

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال که بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال از هفته دهم مسابقات لیگ برتر ساعت 18:30 جمعه 4 مهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک‌ بر یک به پایان رسید.

دو تیم تا دقیقه 6 بازی حملات جسته و گریخته‌ای روی دروازه داشتند تا اینکه دقیقه 7 بازی، تیم ذوب‌آهن روی خطای امیر‌حسین صادقی در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد و مهدی رجب‌زاده 36 ساله با یک ضربه زیبا دروازه محسن فروزان را باز کرد. پس از این گل، استقلالی‌ها به سمت دروازه حریف حملاتی را انجام دادند که بی‌نتیجه بود. دقیقه 13 بازی استقلال نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه آزاد شد که هاشم بیک‌زاده توپ ارسالی آندرانیک تیموریان را نتوانست تبدیل به گل کند. چند ثانیه بعد، تیم ذوب‌آهن در یک ضد حمله می‌رفت تا گل دوم را به ثمر برساند اما محسن فروزان ضربه دیدنی بازیکن ذوب‌آهن را به بیرون فرستاد.

در ادامه دو تیم که بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند در چندین نوبت به سمت دروازه نزدیک یکدیگر نزدیک شدند و در یکی از صحنه‌ها مسعود حسن‌زاده مهاجم ذوب‌‌آهن می‌توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن جوان به جای دروازه به آسمان رفت! در اواسط بازی محمد قاضی تکل خشنی روی پای مسعود حسن‌زاده زد که این اتفاق باعث شد تا مهدی رجب‌زاده و مهدی کریمیان با هم درگیر شوند و دقایقی جو ورزشگاه ملتهب شود. پس از این اتفاق، بازیکنان رو به بازی فیزیکی آوردند و داور مجبور شد به 2 بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد نشان دهد.

در حالی که بازی روال عادی خود را طی می‌کرد، یک هوادار به وسط زمین آمد و نوشته‌ روی پیراهنش که گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم را به دوربین‌ها نشان داد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

تیم استقلال می‌توانست در بهترین موقعیت خود در نیمه نخست به گل برسد اما سجاد شهباززاده مهاجم این تیم که یک مدافع ذوب‌‌آهن را جا گذشته بود، نتوانست توپ را وارد دروازه ذوب‌آهن کند تا امیر قلعه‌نویی با حسرت دستانش را روی صورت خود بگذارد. در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه نخست با همان تک گل ذوب‌‌آهن به پایان برسد.

در نیمه دوم، امیر قلعه‌نویی دست به تعویض زد و کرار جاسم را به جای مهدی کریمیان به زمین فرستاد تا بلکه بتواند از قدرت تهاجمی این بازیکن عراقی استقلال گل بزند. تعویض قلعه‌نویی جواب داد و کرار جاسم دقیقه 51 بازی ارسالی دقیقی به روی دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا هاشم بیک‌زاده با پشت سر گل تساوی تیم استقلال را به ثمر برساند. یک دقیقه بعد بازیکن ذوب‌آهن شوتی به سمت دروازه استقلال زد که با دفع ناقص فروزان توپ به مسعود حسن‌زاده رسید که این بازیکن توپ را به تیر دروازه زد. هر چند که کمک داور بازی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 66 در شلوغی محوطه جریمه توپ به سجاد شهباززاده رسید تا در بهترین موقعیت گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع گلزنی مهاجم استقلال شد. توپ برگشتی هم به محمد قاضی رسید که توپ او را هم مدافع ذوب‌آهن دفع کرد تا یکی از موقعیت‌های خوب استقلال حاصلی نداشته باشد. دقیقه 74 محسن مسلمان که در نیمه دوم به زمین آمده بود، پاس عمقی برای حسن‌زاده فرستاد و این بازیکن از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با عبور از مدافعان گل دوم ذوب‌‌آهن را به ثمر رساند.

دقیقه 80 بازی، مهدی رجب‌زاده مانع حرکت میلاد فخرالدینی شد تا داور بازی با دادن کارت زرد دوم، وی را از زمین اخراج کند. استقلالی‌ها که دوست نداشتند سومین شکست را تجربه کند حملات زیادی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کردند اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند. آرش برهانی دقیقه 82 و 85 دو موقعیت برای گلزنی داشت اما حاصلی نداشت تا سومین شکست امیر قلعه‌نویی و استقلال ثبت شود.

+49
رأی دهید
-3

ashab kahaf - لندن - انگلیس
چرا از حملات زیاد ذوب آهن نمینویسید که 5 موقعیت صد درصد رو جلوی دروازه خالی نزدن.اونوقت آقای ژنرال میفرمان که شانسی بردن و دوتا توپ آوردن روی دروازه که هردو گل شد؟؟ احتمالا ایشون یه بازی دیگه رو میدیدن.مردباش بگو خوبتر بودن و بردن.چرا لوث میکنی کار دیگران رو؟
شنبه 5 مهر 1393 - 09:46
دریای پارس - ایران - ایران
امیرخان برو پیش دایی! دیگه بسه کم آبروی استقلال را ببر.با این بازی استقلال پنجم هم نمیشه.یک مشت پیرمرد را جمع کرده دور خودش....
شنبه 5 مهر 1393 - 12:01
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
استق لال پاره پوره ۱ یحیی‌ پرسپولیسی ۲ .. لذتی که در باخت این تیم‌ در پیتی پاره پوره هست در برد پرسپولیس هم هست .
شنبه 5 مهر 1393 - 13:14
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
آای جونم یحیا پرسپولیسی که سومین شکست متوالی و پشت سر هم را گذاشت تو کاسه کیسه‌ها و اردشیر کله مرغی، ،واقعا بسی‌ حال کردیم از باخت استقلال گونه کیسه سوراخ نشان،،در ضمن گٔل اس‌ دق دلال آفساید بود !!خدا این اردی جون را نگه داره تا کیسه را به جایگاه اصلی‌ خود دسته سه برسونه همان جایی که اردی کله مرغی سر مربی‌ بود!،، هیچکی نمیتونه مثل اردشیر مافیا‌ هت تریک کنه سه باخت پی در پی‌ چهار باخت ۱۲ امتیاز دود شد رفت هوا،،چاره کار کیسه‌ها فقط و فقط یک کارزار تشت آب یخ به صورت همگانی در ورزشگاه آزادی هست و لاغیر،
شنبه 5 مهر 1393 - 12:48
paksan - آمریکا - آمریکا
ashab kahaf - لندن - انگلیس .. ذوب آهن کاملاً دفاعی بازی میکرد و حملاتش همش ضدحمله بود و بیشتر صحنه ها 7-8 نفر دو دراوزه ذوب آهن ایستاده بودن . مشخص بود که ذوب آهن میخواد هرطوری شده ببره و از خطاهای بازیکنا کاملاً مشخص بود. فعلاً که زیر ما هستید و استقلال هم باید از بازی تهاجمی به سمت بازی بسته تر رو بیاره چون الان در این سه بازی قبلی همه تیمها بسته بازی کردند و کارشون زدن ضد حمله بوده .
شنبه 5 مهر 1393 - 17:58
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
از اونجای که فصل،پیش زیر پرسپولیس بودید و بد جوری هم له‌ شدید که حتی سهمیه چهارم را هم نگرفتین این فصل برای خالی‌ نبودن عریضه و عوض شدن آب و هوا گفتیم یه مدتی‌ هم شما هم برید بالا و به سر جدول برسید و سرنشین بشید و اون بالا بالا‌ها بشنید،،هفته دیگه که امتیازا برابر شد اگر همه بازی‌ها را هم ببرید در دربی سه امتیاز از دست میدید و دوباره به جایگاه اصلیتون ته جدول و نه تنها زیر پرسپولیس که زیر همه تیمها له‌ میشید،،راستی‌ در و دسته سه زیر چن تیم‌ و چند دسته بودید،،کیسه‌های سوراخ نشان هستید و به زیر بودن سه مرحله‌ای دست سه‌ای و تاریخی هم عادت دارید :)
یکشنبه 6 مهر 1393 - 15:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.