خانواده 2مقتولی که پس ازتعرض به همسر دوست شان،فیلم آن را پخش کرده بودند،از قصاص قاتل صرفنظر کردند

روزنامه اعتماد نوشت: 23 آبان سال 89 ماموران پلیس از قتلی در شهرقدس با خبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شدند، جسد متعلق به مرد جوانی به نام مهران است که با شلیک چند گلوله به قتل رسیده است.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کشف جسد دیگری به پلیس گزارش شد. قربانی این جنایت همایون نام داشت که او هم با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. بررسی‌های علمی پلیس نشان داد، هر دو قربانی با یک اسلحه به قتل رسیده‌اند و قربانی جنایتی خاموش شده‌اند.

از سوی دیگر کارآگاهان متوجه شدند که هر دو قربانی شب قبل از جنایت در یک مهمانی حضور داشته‌اند. ماموران برای کشف سرنخی از جنایت به تحقیق از دوستان قربانی پرداختند که یکی از آنها به نام بهادر گفت: چند روز قبل همراه دو مقتول- مهران و همایون- و چند نفر دیگر در یک میهمانی بودم. مهران از گوشی تلفن همراهش فیلمی نشان داد که در آن با همایون و دوستانش به زنی تعرض می‌کردند. وقتی فیلم را دیدم متوجه شدم آنها به همسر یکی از دوستانم که شهاب نام دارد، تعرض کرده‌اند. من هم ماجرا را به شهاب گفتم. شهاب هم بعد از اطلاع اسلحه‌یی تهیه کرد و تصمیم به انتقام گرفت. مهران و همایون را به قتل رساند و حالا هم می‌خواهد منصور و چند نفر دیگر را به قتل برساند.

با کشف این سرنخ ماموران تجسس برای دستگیری قاتل خشن را آغاز کردند که به آنها اطلاع دادند پیکر نیمه جان منصور در حاشیه شهر پیدا شده است. منصور بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

منصور پس از بهبود حالش به ماموران گفت: در حال عبور از محل بودم که شهاب با تهدید اسلحه من را سوار ماشینش کرد و به اطراف شهر برد. بعد هم در محل خلوتی توقف کرد و هر دو پیاده شدیم. شهاب ماجرای فیلم سیاه را مطرح کرد و بعد به طرفم شلیک کرد. او فکر کرد که کشته شده‌ام به خاطر همین محل را ترک کرد اما چند نفر من را به بیمارستان منتقل کردند و نجات پیدا کردم.

تیم جنایی که احتمال می‌دادند متهم مرتکب قتل‌های دیگری شود ردیابی‌های گسترده‌یی را آغاز کرده و سرانجام موفق به دستگیری قاتل مسلح شدند. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: پس از اطلاع از ماجرای فیلم تصمیم به قتل افرادی که همسرم را مورد آزار قرار داده بودند گرفتم. بعد از قتل مهران و همایون، منصور را هم به محل خلوتی بردم و به او شلیک کردم اما نمی‌دانستم که زنده مانده است.

بعد از کامل شدن تحقیقات، بازپرس شهاب42 ساله را به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمد و بهادر 42ساله را مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی روی میز هیات قضایی شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. پیش از برگزاری جلسه محاکمه اولیای دم دو پرونده با حضور در دادسرا از متهم اعلام گذشت کردند بنابراین شهاب از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه حاضر می‌شود.

+109
رأی دهید
-3

be_pa.khaste - هارلم - هلند
خدایا بعضیها چرا اینقد بی‌ جنبه و عقده‌ای خلق شدن .آخه که چی‌ ماسلن فیلم میگیری بعد واسه پوز دادن پیش دوستت نشون میدی
جمعه 4 مهر 1393 - 11:55
princesse - تهران - پرژن
be_pa.khaste - هارلم - هلند-تو فقط قسمت فیلم گرفتنش رو خوندی ؟؟ اینکه این حـ...‌ها به زن دوستشون تجاوز کردند و زندگی‌ طرف رو فقط برای چند دقیقه هوسشون نابود کردن رو ندیدی ?
جمعه 4 مهر 1393 - 15:06
caroline - تهران - ایران
دستش درد نکنه!چندتا آدم متجاوز کمتر!!! اکه کارشون رو تموم نمیکرد از کجا معلوم نفر بعدى که دسته جمعى بهش تجاوز میکردن !!!! خواهر یا فک و فامیل یکى دیگه نباشه!
جمعه 4 مهر 1393 - 15:46
senator x - تهران - ایران
آقای شهاب عمل شما مورد تائید100×100است.هرمردی غیزاز این عمل بکند,بی غیرت است.دراینگونه مسائل نباید بقانون رجع کرد.
جمعه 4 مهر 1393 - 18:29
*Fanoos* - ایران - ایران
نه تنها باید آزادش کنید باید ازش تشکر هم بکنید . و به جاش اون کثافتارو محکوم کنن که به خاطر هوس به دوستشون خیانت کردن متاسفم واسه همچین ادمایی که اسم مردو به یدک میکشن ابروی هر چی مردو بردن رفتن تو خونه یارو نون نمکشو خوردن وبهش خیانت کردن . اون حـ... ها اگر انسان بودند به ناموس مردم تعرض نمی کردند و با بی شرمی فیلم تهیه نمی کردن خودنمایی کنند . کثیف تر از این موضوع مگه امر دیگری هم هست؟
جمعه 4 مهر 1393 - 20:00
halk_35 - لیوواردن - هلند
کاش بیشتر وقت داشت بقیشونم میکشت .
جمعه 4 مهر 1393 - 21:43
perser68 - آلمان - آلمان
واقعاً چه چیزی باعث میشه آدم انقدر وقیح میشه!؟قبله طاعونه۵۷ما انقدر از این صحنه ها و خبرا نداشتیم! تجاوز کنی،فیلم بگیری و به دیگران هم نشون بدی!جز بیماری چه اسمه دیگه ای میشه براش گذاشت؟نه تنها آبو برقو نفتو گازو تلفن مجانی شد ،آنچنان معنویتی خمینیه شیاد به مردم هدیه داد که تاریخ در خودش ندیده!همینجور داره از درو دیوار معنویت تراووش میکنه!
جمعه 4 مهر 1393 - 21:43
hossein+87= - ایران - ایران
دمت گرم.
شنبه 5 مهر 1393 - 07:34
Pariha - كويت - كويت
خیلی کار خوبی کرد حالا که ایران قانون جنکل داره ادم بأید خودش متجاوز رو به سزای کارش برسونه کاشکی أوم معلم به ظاهر هم یک مرد هم به درک واصل میکرد
شنبه 5 مهر 1393 - 09:32
قاضی محمد - کرمانشاه - کرمانشاه
افرین بهش واقعاً غیرت داشته کاش سومین نفر رو هم میکشد من مخالف اعدام وکشتن انسانها هست ولی در این مورد استثنا قائلم دستش درد نکنه
یکشنبه 6 مهر 1393 - 07:14
پارتیزان - تهران - ایران
دمش گرم خیلی خوب کاری کرد حـ... ها به زن دوستشون هم رحم نکردن قانون همینی بود که شهاب اجرا کرد
دوشنبه 7 مهر 1393 - 00:43
راهجو - فریدونکنار - ایران
وقتی قانون چلاق تشریف داره ،خودت باید دست بکار بشی! دم آقا شهاب گرم که سربلند از این ماجرا بیرون اومد، بنظرم کارت نه تنها درسته بلکه تو این مملکت مسخره باید سرمشق خیلیها بشی تا ترتیب گردن کلفتها رو داد
‌سه شنبه 8 مهر 1393 - 07:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.