پرسپولیس با درخشان استقلال اهواز را شکست داد

پرسپولیس یکبار دیگر با هدایت حمید درخشان توانست به پیروزی برسد و این بار استقلال خوزستان را در ورزشگاه آزادی تهران از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس میزبان استقلال خوزستان بود اما در دقیقه 13 و روی اشتباه عجیب سوشا مکانی و توسط مهدی مومنی، دروازه خود را باز شده دید. حملات پرسپولیس بعد از دریافت گل شروع شد و محمد عباس زاده در دقیقه 31 بازی را به تساوی کشاند. در آخرین دقایق نیمه اول نیز محمد نوری توانست از حریف پنالتی بگیرد تا محمد عباس زاده باز هم از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کند. در نیمه دوم استقلالی های خوزستان برای برگرداندن نتیجه، تاکتیک های هجومی را در دستور کار قرار دادند. پرسپولیس نیز به دنبال جلو کشیدن حریف و استفاده از ضد حمله بود. بازی در نیمه دوم جذاب تر شد ولی تیم مهمان توانایی زدن گل به پرسپولیس را نداشت. حمید درخشان که در کنار زمین، حسابی حرص و جوش می خورد نیز چند بار سیستم و ترکیب تیم را دچار تغییر کرد. هر دو تیم چند موقعیت بسیار خوب داشتند اما نتیجه تغییر نکرد تا پرسپولیس در این هفته نیز صاحب سه امتیاز این دیدار شود. حالا سرخپوشان با این برد 15 امتیازی شده اند و به آینده امیدوارند. در حاشیه این بازی، کارلوس کروش به همراه علی کریمی دستیار جدیدش در ورزشگاه آزادی حاضر شد و حسابی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. حدود 15 هزار نفر از این بازی استقبال کردند.

همچنین در ادامه دیدارهای هفته دهم، فردا پدیده در مشهد از پیکان میزبانی می کند، نفت تهران نیز در اهواز مهمان فولاد خواهد بود. تراکتورسازی در تبریز به مصاف سپاهان می رود و ذوب آهن و استقلال هم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با هم بازی خواهند کرد.

+37
رأی دهید
-15

pars_iran - دوسلدرف - آلمان
پرسپولیس سرور استقلاله
جمعه 4 مهر 1393 - 09:33
juvel - اسلو - نروژ
برو مربیگری رو یاد بگیر آقای دائی !
جمعه 4 مهر 1393 - 11:23
janahi - دبی - امارات عربی
چه بردنی ؟؟؟ شانس داشت و داور !!
جمعه 4 مهر 1393 - 11:29
Hamid1970 - ارواین - امریکا
خوب دیگه داورها هم باید درامدی داشته باشند زندگی سخت است در ایران
جمعه 4 مهر 1393 - 15:02
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
از روزی که درخشان اومده ما هی‌ بردیم کیسه‌های سوراخ نشان هی‌ باختن,,اردی جون کله مرغی هم‌هت تریک می‌کنه,البته در باخت!،از صدر جدولی‌ میخوره تا الی‌ ماشأ لله برسه به ته جدول،،،،درخشان سه بازی هفت امتیاز اردشیر کله مرغی سه بازی صفر امتیاز :)
شنبه 5 مهر 1393 - 04:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.