خودکشی یک بیمار خاص در ساختمان هلال احمر/مرد میان سال از طبقه چهارم پرید

یک فرد نیازمند که چند ماه است برای دریافت کمک مالی جهت تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماری خود به جمعیت هلال احمر رفت و آمد می‌کند، صبح چهارشنبه در حالی که معرفی نامه ای نیز در دست داشت، اقدام به خودکشی کرد.

این خبر را کرج رسا به نقل از ایسنا گزارش کرده و نوشته است این فرد در پی بی‌ توجهی مدیریت این مجموعه به مشکلاتش، صبح امروز خود را از طبقه چهارم ساختمان جمعیت هلال احمر به پایین پرتاب کرد و در دم جان باخت.

در پی انتشار این خبر، روابط عمومی جمعیت هلال احمر با تایید این خودکشی، توضیح داد: « صبح امروز(چهارشنبه) فردی میان سال برای دریافت داروهای خاص بیماری خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله نام‌برده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری، حسب مقررات سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد. متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه هم‌کف، به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه هم‌کف به پارکینگ چهارم رها می کند. نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس خبر دادند اما آن ها پس از حضور در صحنه، اعلام کردند که وی فوت کرده است.»

در توضیح روابط عمومی جمعیت هلال احمر آمده است:« لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می شود. »

+78
رأی دهید
-3

دریای پارس - ایران - ایران
ای بینوا.بهترین کارو کرده.ما سالمها داریم تو این مملکت خفقان و ظلم زنده بگور میشیم چه برسه به بیماران لاعلاج
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:20
sarbaz007 - المان - المان
بازم برو ۶۰۰ میلیارد بده عراق
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:38
iSam - لندن - انگلستان
در مملکتی که توسط اسلام و اسلامیون اداره می شود، انتظار بیشتر از این نیست. کشور به یغما رفته و مردم یکی پس از دیگری درحال مرگ و آرزوی مرگ هستند، اونوقت آقازادگان ظریف و لطیف در کشورهای متمدن لبخندزنان درحال صفا هستند. کجا هستید جنگنده و بی پروا و باقی یوزرهای .. مفت خور رژیم.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:35
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺧﻮﺏ ﭼﺮا اﻭﻝ ﻧﺰﺩ اﻭﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺑﻜﺸﺎﻧﺪ ﺑﻌﺪﻱ ﺑﻮﺭاﻧﺎ!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:39
aashena - اتاوا - کانادا
اونوقت خامنه ای از بیمارستان دولتی استفاده میکنه و کل بیمارستان را قرق میکنه که وسط پا های گشادش الهام چرخنده عشوه بریزه براش
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:41
iranasman - تهران - ایران
خدا لعنتتون کنه که اینقدر مردم اذیت می کنید و توفشار می زارید
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 23:42
dara20 - تهران - ايران
آنوقت برای ساختن قفس در عراق ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه میکنند
جمعه 4 مهر 1393 - 09:31
senator x - تهران - ایران
99999sarbaz007 - المان - المان:مردم صبور و نجیب دادند نه (اینها)مگر درست نخوندی. فقط محلاتی ها چندصد میلیون سنگ تروارتن دادند.آون شاعر 35سال پیش خوب شعری گفت که(ازبس که این ملت خـــــ....است)
شنبه 5 مهر 1393 - 04:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.