مقایسه دیدارهای یک روز روحانی با آخرین سفر احمدی نژاد به نیویورک - عکس

عصر ایران :حسن روحانی که به نیویورک سفر کرده است در نخستین روز این سفر علاوه بر سخنرانی در اجلاس آب و هوا و گفتگو با مدیران رسانه های آمریکایی و ... با برخی مقامات خارجی نیز دیدار کرد.

به گزارش عصرایران، روحانی در مهمترین دیدارها به فرانسو اولاند همتای فرانسوی رایزنی کرد و همچنین با نخست وزیر ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با رئیس جمهور اتریش و ارائه پیشنهاد آمادگی ایران برای تامین گاز اروپا از دیگر ملاقات های روحانی در این سفر بود.


دیدار رؤسای جمهوری ایران و ترکیه



دیدار نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور ایران



دیدار رؤسای جمهوری اتریش و ایران



دیدار رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا



دیدار رؤسای جمهوری ایران و فرانسه


اما محمود احمدی نژاد در آخرین سفر خود به نیویورک تنها موفق به دیدار با سران دو ریزکشور سواییزلند، کومور و کشور بولیوی شده بود.


دیدارهای احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران در سفر به سازمان ملل در مهر 91 با سران 3 کشور

 


دیدار با اوا مورالس رئیس جمهور بولیوی



دیدار احمدی نژاد با رئیس جمهور ریزکشور کومور



دیدار احمدی نژاد با پادشاه ریزکشور سوازیلند



جایگاه ریزکشورهای کومور و سوایزلند در نقشه

+222
رأی دهید
-12

نازک بین - شفیلد - انگلستان
احمدی نژاد مرد سیاست نبود و اصولا دانش و آگاهی از سیاست و روابط بین الملل نداشت. شاید در حرفه واسطه گری در میدان تره بار و زد و بند های بنکداری کارائی داشته باشد. نه در سیاست و مذاکره با رهبران سیاسی دنیا .
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:23
khosrow abadani - لندن - انگلستان
نه ریخت و قواره ءخوبی داشت، نه بیان گیرائی، نه جذبه سیاسی، نه سیاست مدبرانه ئی و نه...لبخند هم که می زد صورتش همچون Vampire ها می شد. شخصی بسیار منفور که که آدم های حسابی او را لایق دیدار نمی دانستند. او فقط عزیز رهبر بود.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:25
united-iran - آکلند - نیوزیلند
یک سری عکس از دیدارهای شاه ایران با مقامات بلند پایه کشورهای مهم جهان هم بگذارید تا جایگاه ایران در آن زمان و الان را بتوان دید.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:26
داماهی - بندرعباس - ایران
احمق نژادتنها شغل دولتی که لیاقتش دارد آبدارچی ونظافتچی است مردیکه اینکاره نبود ازتوامامه درش آوردند گذاشتن رییس جمهور معلومه که افتضاح ببارمیاره.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:38
samuk66 - دوحه - قطر
فقط می‌توان گفت بر پدر و مادر احمدی‌ نژاد لعنت.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 00:43
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
رئیس جمهور فرانسه با إکراه با روحانى دست داده ! از قیافه اش داد مى زنه !! اخه اخوند چه به سازمان ملل رفتن و با رجال سیاسى دست دادن ! اینا باید همون سر قبر تو گوش مرده جنفگیات بگن یا پاى منبر !! بالا تر از این لیاقتوشون نیست !!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 04:33
karaji - گتنبرگ - سوئد
اولا فرق هست بین اسهال و استفراغ ، دویماً سنگ زرد برادر شغاله !
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 06:03
بی بالان - کلاچای - ایران
احمدی نجات به دستور آغاشون 8 سال بهترین دوران زندگی مردم نادان را به فنا دادن . فقط می‌توان گفت بر پدر و مادر احمدی‌ نژاد لعنت. مموتی متشکریم . به بهاری که میگی دوباره برگرد برین به کشور چه اشکال داره چون آغاشون میزاره
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 06:53
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
احمدی‌نژاد مردی خیلی‌ سیاسی و با نفوذی بود میگید نه ثابت می‌کنم،این مردک با اون قیافه دلقکیش هشتاد میلیون ایرانی‌ و کلّ دنیا را روی یه انگشتش چرخوند به همه توهین کرد همه را تهدید کرد ،دزدیهاش که میلیارد میلیاردی، دشمنان ایرانزمین را صدها برابر کرد بازم بگم..........
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 07:10
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
احمدی نژاد طرز تفکّر رهبر را نشان میدهد و روحانی انتخاب اجباری ملت را از اینجا معلوم میشود رهبر به،،،،،،،می‌کشد جامعه را
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:49
metti - تهران - ایران
اقا این حرفا چیه مملکت امام زمان وفرانسه و انگلیس و امریکا؟؟؟بزنم لهت کنم؟؟مملکت امام زمان یعنی پشتیبان ممالک مستضعف و خاک بر سر باشید ثروت مملکت را به باده هوا بدهید شما هنوز نگرفتین مسکه اینو؟؟؟؟؟؟؟؟حالا بگذریم که اقایه انتری نژاد از این ترمالیا به عنوان حماسه دیپلماتیک یاد میکرد...البته چون نظرش نزدیک تر بود دیگه میدونین؟؟؟؟؟؟/
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 13:02
babak.ae - تهران - ایران
وای چقدر پیشرفت کردیم، از خوشحالی نمیدونیم چیکار کنیم. حسن کلید ساز با رییس جمهور فرانسه دست داد. وااااااااااااااااااااااااااااااای
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 15:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.