محسن امیراصلانی به اتهام تفسیر متفاوت از قرآن اعدام شد.

+162
رأی دهید
-24

just_think - جاکارتا - اندونزی
ننگ‌ بر این حکومت کثیف، زیاد دور نیست روزی که ایرانیان از این ننگ‌ و کثافت خودشون رو رها کنند. چقدر دوست دارم اون روز رو که مردم رو پاشون ایستادند و گفتند این سیستم کثافت رو نمی‌خواهیم ببینم.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:50
عاشق تبریز - تبریز - ایران
این هم دینی که میگن تو ازادی هست..به خاطر یه کتاب ضد بشری تازی کشته شد...ای تف...
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:07
martinT - هایدلبرگ - آلمان
واقعا متنفر کنند‌ست این احکام ضد انسانی‌ و مضحک،روی داعش سفید،مغز ملّاهای ایران همچنان فاسد و پوک،آرزو می‌کنم تمام این قاضیهای اسلامی حیوان به سزای عمل بیشرمشون در محکوم کردن انسانها به مرگ به خاطر یه کتاب عربی‌ برسن.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:20
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
خاک بر سر این ملت ابله که مثل گوسفند فقط تماشاگر هستند. بابا بلند شید و کاری بکنید ای بدبختها. آخه شما منتظر کدام دست غیبی هستید که از آستینی در بیاد و شما را از دست این جانوران ماقبل تاریخ رها کند؟
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:49
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
روحانی در نیویورک است. داعش های ایران دارند پیغام مخابره می کنند. عجب عدالتی!!!! قرار منع تعقیب و بعد 4 سال حبس و بعد ناگهان اعدام. جایی که قاضی القضاتش لاریجانی (ملانصرالدین زمان) باشد این چیزها عجیب نیستند.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:08
marineboy - لس انجلس - امریکا
مزخرف. این داعشی ها تا حالا مرتدان! و مخالفان و سب النبی را اعدام میکردند، چنته شان که خالی شد، به مذهبیان و باورمندان مستقل و خارج از دایره حوزه هجوم اورده اند. منظورشان اینست که هرگونه تفسیر و خواندن و بحث و حتی تبلیغ و اموزش قران باید از مجرای چند تا ملای بیسواد حکومتی بگذرد که تمرکزشان بر همان آیه های چند همسری و ازدواج با کنیز و آیه های جنگ دوران پیامبر و بهشت و حوریانش و جهاد است. خواندن و اموزش دیگر آیه ها که بساطشان را برباد میدهد، ممنوع است. ضمنا یونس به شما چه ربطی دارد، چه فرقی دارد از کجای نهنگ بیرون آمده؟!! یا اصلا در شکم بوده یا نبوده؟ اصلا کی گفته همه این داستانها با عقل جور در میاید و راست است؟ خود بنی اسراییل کاری به کار این پیامبران ندارند حالا شما دور برداشته اید و جان آدم بیگناه را به خاطرش میگیرید؟!!!!
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:49
aashena - اتاوا - کانادا
حرف که میزنی در میان میگن به اعتقاداتمون توهین نکنید، اخه لعنت به این اعتقادات بیمارتون که در سال ۲۰۱۴ میلادی هنوز فکر میکنید پیغمبرتون مثل پینوکیو تو دل ماهی بوده، اگر کسی خلافش را بگه دارش میزنید.‌ متاسفم برای اون ذهنی که تفکر نمیکنه و کور کورانه تبعیت میکنه، امام زمانتون هم که بیاد شما فسیلها اعدامش میکنید. من اشاره کردم به پینوکیو فردا اگر یکی از این مجتهدان دیوانه متوجه این اشاره بشه تماشای برنامه پینوکیو را هم حرام میکنه بعد هم اگر کسی تماشا کنه به زندان میبرنش یا دارش میزنند
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:50
Shahin.Orel - تهران - ایران
تف به اون مقداستتون که انقدر پست , حقیر و متوحشه , توهین به حضرت یونس ! نخیر این مردک در دهن نهنگ بوده با پدر ژپتو چایی میخورده , همه هم از ترس اعدام باور کردیم
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:57
biparva-jan - تهران - ایران
این قاضی که از قیافش هم کاملا معلومه چه موجود پلیدیه.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:34
1irani - لندن - انگلستان
سگ تو روحت قاضی صلواتی
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 14:23
Azadikhah - تكسل - هلند
اینهمه اعدام کردید,چه چیزی بدست اوردید!?کجایند کسانی که می گفتند در ایران اعدام سیاسی نداریم؟
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:42
اصفهان زیبا - اصفهان - ایران
شما اگه زرنگید و میتونید بیاید حق ما رو بگیرید اگه نمیتونید از اون بر هی قاط قاط نکنید.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:43
greentree - تهران - ایران
افراد مسلح در ایران زیاد هستند اگه دوستان این آقا پول بدن به یکی‌ از این گروها این قاضی پست فطرت را میکشند ، تا وقتی‌ که این قاضی زنده هست همین وضع
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 18:12
perser68 - آلمان - آلمان
Just _ think - جاکارتا - اندونزی. منم همین آرزو رو دارم و بهش ایمان دارم! هر چقدر بیشتر این رژیمه منفوره آخوندی بیشتر اعدام میکنه بیشتر داره گوره خودشو میکنه! ننگ بر این حکومت نکبت آخوندی
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:07
raha1984 - هامبورگ - المان
قرون وسظا !!!!
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 20:53
aram.01 - کردستان - ایران
بعضی از جرمها هست که سزاش اعدام هست.البته بجای اعدام میشه حبس ابد را جایگزین کرد. اما اعدام یک نفر بخاطر عقیده اش نشانگر ضعف و ترس حکومت است.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 21:42
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
واقعا چجوری دلشون میاد جون یک انسان، کسی‌ که زن و بچه داره، هیچ کسی‌ رو نکشته، کاری نکرده، فقط بخاطر تفسیر متفاوت قرآن بکشنش؟ واقعا این تو مغز من فرو نمیره. اصلا نمیتونم باور کنم. یعنی‌ قرن ۲۱ یک شخصی‌ رو بندازینش زندان بخاطر یک موضوع مزخرف از ۴ سال زندان بشه ۲،۵ سال بعدش بشه اعدام و بکش و جنازه‌اش رو تحویل خانواده‌اش بده. به همین راحتی‌. خوب اونوقت فرق این نظام با تروریست‌های داعشی چیه؟ چون گفته که حضرت یونس از شکم نهنگ نیومده بیرون باید اعدام بشه. بابا قرون وسطی وقتی‌ گالیله گفت زمین به دور خورشید می‌چرخه، بهش گفتن حرفتو پس بگیر وگرنه میکشیمت. اینا دیگه همچین مهلتی رو هم به این بدبخت ندادن....
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:59
Afshin London - لندن - انگلستان
تف به مقدساتی که مجبورید به خاطرش آدم بکشید
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 01:33
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
Just think jakarta..ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ اﻳﻨﻮ ﻣﻴﮕﻢ :اﻣﺎ ﺣﻘﻴﻘﺘﻪ...ﻣﻠﺖ اﻳﺮاﻥ ﺣﺎﻻ ﺣﺎﻻ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﻴﺎﺯ ﺩاﺭﻩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻴﺎﺩ....ﻣﻠﺖ اﻳﺮاﻥ ﻫﺰاﺭ و ﭼﻬﺎﺭﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﻋﻘﺐ ﻣﻮﻧﺪﮔﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺩاﺭﻩ....
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 03:39
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
یکی از این پست فطرت ها بیاد بگه دین در خدمت إنسانه یا انسان در خدمت دین؟؟ تفسیر متفاوت؟؟؟ آخه اون چرت و پرت ها که به اسم قران میشناسنش، تفسیر میخواد؟؟ فقط کافیه با فارسی سلیس برای یک بچه کلاس دومی بخونی بعد بشینی خنده اش رو تماشا کنی. اونهایی که میان پشت <توهین به اعتقادات> پنهان میشن بیان ببینن که چطور به اعتقادات دیگران با اعدام جواب میدین.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 03:47
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
خوب این پست فطرت ها چه فرقى با اون داعش دارن ؟؟؟؟ یه سرى بدتر و بى رحم تر از اونا دارن به ما حکومت مى کنن و هم وطن هاى مارو اینطور وحشیانه اعدام مى کنن !! این رییس قوه قضاییه واقعا بویى از ادمیت و انسانیت برده که حکم لغو شده رو به اجرا در أورد ؟؟؟امیدوارم با بدترین زجرى از این دنیا ساقط بشى بى وجدان
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 04:27
senator x - تهران - ایران
این رژیم معادلات مذهبی مرا بهم ریخت.از محمد و علی وحسین گذشته,باورم بوجود خدا هم متزلزل شده.آخه 35سال جنایت و خیانت رژیم با سکوت و عدم حرکتی از طرف خدا مواجه شده.دل من برای این کودک دوساله بی پدر واقعا میسوزد.پس اون خدائی که میگن از پدر و مادر مهربانتر است کجاست؟ واقعا کجاست؟ اصلا هست؟
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 05:03
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
یکی‌ می‌تونه به من بگه این دوتا چه فرقی‌ باهم دارند؟. 1- اسلام‌گرایان گروگان فرانسوی ربوده شده در الجزایر را سر بریدند. 2- محسن امیراصلانی به اتهام تفسیر متفاوت از قرآن اعدام شد.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 07:52
دوستدار - استهکلم - سوئد
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران که از ترس نابودیش بعضی وقتها جنایتها را مرتکب میشود.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 08:42
سرسره - اهواز - ایران
برگی دیگر ازجنایات اهریمنی رژیم کثیف جامانده از خمینی پرستان 57 ورق خورد خدا انشاالله بزودی طومارشان را درهم بپیچد
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 09:34
irane aziz - وین - اتریش
این انسان آزاده بخاطر کلیپ زیبایی که از بدبختیهای ایرانیان سخته بود،اعدام شد،پیشنهاد می‌کنم حتما این کلیپ رو ببینین
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:40
khorram - خملنیتسک - اوکراین
بخاطر یونس که از مخرج ماهی بیرون امد در قرن ۲۱ اعدام شد. بیچاره بچه ۲ سالش
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 11:21
mjan53 - مشهد - ایران
چرت نگید اینجارو بخونید:. صراط: غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: عمل مجرمانه محسن امیر اصلانی با عنوان اتهامی ارتکاب زنای به عنف و اکراه بوده است و اینکه رسانه های ضد انقلاب اعلام می کنند که وی به جرم موضوع انحرافی و تفسیرو روان درمانی قرآن اعدام شده است کذب و خلاف واقعیت است. وی گفت: این فرد پرونده ای با شکات متعدد داشته است که جمعی از خانم ها را در قالب کلاس های مختلف روان درمانی و بحث های دیگر دعوت می کرده و در این کلاس ها برخی از خانم ها را متاسفانه مورد تجاوز به عنف قرار داده که در این خصوص محاکمه و محکوم و حکمش نیز اجرا شده است. این مسئول عالی قضایی همچنین افزود: نوع اتهام و مسائل دیگری که سایت های ضد انقلاب پرداخته اند در محتوای پرونده قضایی اش متفاوت است. بنا بر این گزارش ، محسن امیر اصلانی متولد 1356 ساکن تهران به اتهام زنای به عنف صبح امروز چهارشنبه دوم مهرماه در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 12:51
sia-2012 - تهران - ایران
تمام اینها ثبت شده !! مردم فراموش نمیکنند !!!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 11:22
باور عمیق - قم - ایران
هر مزخرفی که منتشر شد رو قبول نکنید . عمده اتهام این فرد تجاوز به عنف بوده . نه یکی بلکه پر تعداد . حالا بستگان و خویشاوندان که سعی دارند جهت پرهیز از این بدنامی ، موضوع رو سیاسی جلوه بدن دلیل نمیشه که بقیه هم به ورطه نفهمی بیفتن
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 15:19
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
آخه ماله کش!! قاچاقچیان و کسانی که تجاوز به عنف کرده بودن رو تو ملا عام اعدام کردن ولی چرا این یکی رو تو زندان؟؟ اگر تجاوز بوده چرا لغو شده؟؟ نکنه اول فکر کردن دیدن مثقال خیرهٌ بیشتر از مثقال شرهٌ بوده؟ بعد سر حساب شدن دیدن برعکسه؟؟ واقعا دستتون پینه نبسته از این همه ماله کشی؟؟
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:42
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
باور عمیق - قم - ایران// این حقه ها و انگ زدن به مردم دیگه خیلى قدیمى شده داداش !! بلا استثنا هر اعدامى عقیدتى سیاسى جرایم زیر هم بهش اتو ماتیک وار برچسب زده مى شه : قاچاقچى مواد مخدر ، اشرار ، قتل ، تجاوز به عنف ، اختلال در نظم عمومى و شرکت در ضرب و جرح ، جاسوسى ، عضو موساد / سیا / کا گ ب / دیگه بعد از ٣٥ سال تو الف بچه ما رو رنگ نکن !! لعنت به هردین و مذهبى که بخاطر اظهار عقیده نیست و نابودت مى کنه !!
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:08
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا. یه الف بچه رو خوب اومدی!!!ولی پتانسیل داره!! تو رژیم بعدی میتونه وزیر صادرات سنگ پا بشه!!
جمعه 4 مهر 1393 - 02:55
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا// واقعا کارما ملت به کیده چند تا جوجه بسیجى نادان دارن ما رو رنگ مى کنن و براى موجه نشون دادن اعدام ها دلیل و برهان میارن !! واقعا همانطور که شما گفتى چرا این حکم دو بار لغو شد و چرا در ملاعام به اجرا در نیومد ؟؟؟؟ تجاوز به عنف در جا حکمش اعدامه!!! دو بار لغو شدن نداره !!!
شنبه 5 مهر 1393 - 21:15
کوروش مهری - یزد - ایران
خطاب به همه ی آشغالهای دینی:دری وری نگید اگه اتهام تجاوز به عنف بود چرا سه بار بخشیده شده؟؟؟
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.