درگیری فیزیکی بازیکنان و لیدرهای پرسپولیس و استقلال

بالاخره برنامه 90 تصاویری از دعوای بازیکنان دو تیم امید استقلال و پرسپولیس را به تصویر کشید. جنجالی که پیش‌تر برخی ها از جمله مسئولان پرسپولیس مدعی بودند برخی لیدرهای استقلال در جریان آن چاقو کشیده اند.
 چند روز پیش خبری در خبرگزاری ها درگیری بازیکنان و لیدرهای دو تیم امید سرخابی ها را در جریان یک بازی رسمی روایت کرد. خبری که در ان برخی مدعی چاقوکشی بعضی از لیدرهای باشگاه استقلال در جریان آن شدند.
با این حال  عادل فردوسی پور در برنامه 90 تصاویری از این نزاع پر سر و صدا را برای مخاطبانش پخش کرد. تصاویری که سوای درگیری بین دو تیم، وضعیت ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه و البته غیبت نیروهای انتظامی را هم به معرض دید گذاشت.

 


درگیری فیزیکی بازیکنان و لیدرهای پرسپولیس و استقلال

+17
رأی دهید
-10

greentree - تهران - ایران
خداوند هر سرزمینی را که می‌خواهد نابود کند اوباشان اسلامی را بر آن سرزمین نزول می‌فرماید همان طور که در ایران و عراق شاهد این موضوع هستیم
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 11:47
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون کاش شعور تزریق کردنی بود که به این اراذل تزریق میشد !!یعنی چی‌ ؟!!! غیبت نیروی انتظامی یعنی‌ چی‌ ؟!!! یه مشت علی‌ میخی بیکار . پس شعور اجتماعی کجاست ؟!! برا هر دیدار این دوتا تیم‌ که نباید نیرو انتظامی آماده باش کامل باشه که !!!! اول اخلاق بعد ورزش . حالا هی‌ گناه رو بندازید گردن هواداران !!!! برید داییتونو دیونه کنید بابا .
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:37
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
تو تصویر کاملا مشخص هست که دکتر ، مهندس‌های استقلالی که همه از بالای شهر هستند با کتاب و دعا و صلوات میخواهند پرسپولیسی‌ها رو بدرقه کنند . اینجا مشخص می‌شه کی‌ لات و اراذل و چاقو کش و بی‌ سرو پا هست . قابل توجه علی‌‌های استقلالی ایرانیان یوکی
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:40
humans win - فرایبورگ - سویسس
فوتبال شده لات خونه آدم حسابی توش به زور گیر میآد
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 18:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.