علی کریمی عکس دایی را حذف کرد

 

علی کریمی امروز در اینستاگرام خود عکسی بحث برانگیز را به نمایش گذاشت .
علی کریمی طراحی بی نظیری از بزرگ ترین اسطوره های فوتبال ایران را که سال گذشته از سوی یک گرافیست طراحی شده بود را با دستکاری روی اینستاگرام خود گذاشت . در این عکس تصویری گرافیکی از تمامی اسطوره های فوتبال ایران شامل علی دایی ، کریم باقری ، خداداد عزیزی ، مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی و وحید هاشمیان دیده می شود اما علی کریمی که قصد داشت این طرح را بر روی اینستاگرام خود بگذارد تصویر علی دایی را که در سمت راست این اثر هنری بود حذف کرد !

+187
رأی دهید
-50

kasra persia - لندن - انگلیس
دستش درد نکنه
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 22:55
parsi parsi - کرمان - ایران
نمی دونستم فرهاد مجیدی هم اسطوره هست. تو کدوم تیم مطرح خارجی بازی کرده.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:03
samuk66 - دوحه - قطر
خوب کاری کرد. فقط علی‌ کریمی‌ .تو این تابلو عکس‌های آدم هست ،دایی که آدم نیست تو عکس باشه.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 00:30
memo64 - ناتینگهام - انگلیس
تو اسطوره های معاصر اول سلطان مهدی مهدوی کیا دوم سلطان علی کریمی بعد وحید هاشمیان عزیز و کریم باقری از نظر اخلاق و فوتبال. خداداد با اینکه بازیکن خوبی بود ولی اخلاقش فوتبالش رو تحت تاثبر قرارداد. فرهاد مجیدی اگرچه واسه استقلال خوش درخشید ولی هیچ وقت یه بازکن ملی ثابت و تاثیر گذاری نبود. علی دایی هم کلا نه فوتبال خوبی داشت و نه اخلاق خوبی.پس واقعا باید از این لیست حذف میشد
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 01:54
Saravi - مینه پولیس - آمریکا
علی کریمی دیگر در فوتبال نیست و بنده خدا نمی دانست دایی اخراج میشود و راه برایش به پرسپولبس باز می شود و از طرفی هم نمی تواند دوباره خداحافظی اش را پست بگیرد. البنه اگر هم پس بگیرد حای تعجب نیست او هم مانند مایلی کهن مطرح نبودن را نمی تواند بپذیرد و مجبور است به عناوین مختلف مانند تمرین با تیمهای راه آهن و پرسپولیس، تغییر عکس و هر روز دفاغ از این و بر علیه دیگری خود را مطرح کند و یکعده از خدا بیخبر به به و چه چه کنند. کریمی اکر پرسپولیس واقعی بود و پرسپولیس را دوست داشت در این موقغ حساس سکوت میکرد و پرسپولیس آرامش میگرفت. باور دارم که این تیم با این مربی کاری هم نمیکندو گروه دیگری به قدرت میرسند و دوباره سرو کله دایی پیدا میشود. دایی بی جهت سکوت نکرده او میداند دوباره نوبت او هم میشود
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:32
arash-/ - ناتینگهام - انگلستان
کاره این دو نفر شده بچه بازی
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 04:27
animallover - آکلند - نیو زیلند
اینها گوشه ای از ویژگی ما ایرانیهاست . کینه ورزی , چشم دیدن همدیگر را نداشتن, ضیف کشی , پاچه خاری .. من هواداره تاج و استقلال هستم ولی علی دا ی بزرگترین و معروفترین بازیکن ایران است که شما مردم چسم دیدنش را نداریم و به جز خاری آرزوی دیگری باش ندارید. ساله ٥٧ هم همینجور شد که یکباره همگی با شاه بدبخت بد و دشمن شدیم.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 05:20
elali - ساکرامنتو - امریک
دمش گرم
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 05:51
rds128 - لندن - انگلیس
مگه فرهاد مجیدی اسطوره هست . عکس فرهاد مجیدی رو بزور اینجا چپوندن.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:20
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
بزرگش نکنید، در اینستاگرام عکس باید مربع باشه و این عکس مستطیل است، باید بخشى از ان حذف میشد، حالا یا سمت على دایی یا سمت مهدوى کیا، حتما داش على رابطش با مهدوى کیا بهتر بوده.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:31
شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
اقا چنان میگید حذف کرد ، که هر کی ندونه فکر میکنه کریمی ، دایی رو حذف فیزیکی کرده !!!! اقا کار خاصی نشده .. کریمی همه میدونن با دایی مشکل داره و از دایی خوشش نمیاد ! بخاطر همینم اون عکسو 10 ، 12 درصد بزرگنمایی کرده که دایی درش حذف بشه .
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:33
shirin111 - پاریس - فرانسه
آفرین آفرین
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:56
heybaba - گوتنبرگ - سوئد
لطفا قبل از شایعه سازی کمی‌ پرسو جؤ کنین شاید علت انقدر ظاهری نباشه! اینستاگرام فقط اجازه انتشار عکس در ابعاد مربعی میده پس این عکس بهرصورت نمیتونسته توی اینستاگرام باشه و یا باید مهدوی‌کیا حذف میشده یا دایی! که مسلماً ترجیح کریمی‌ دایی اه :)
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 08:37
اميد بن - بن - آلمان
مجیدى اسطوره نیست بلکه استاد سوراخ کردن لنگه هاهاها
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 09:50
hassan5 - تهران - ایران
توی ان جمع تنها کسی که از نظر اخلاقی ارزش نام گذاری اسطوره را ندارد همین علی کریمی میباشد
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:30
عاشق تبریز - تبریز - ایران
بابا تو هم خلی ..اخه مجیدی کاش فوتبالیست بود.و چه افتخاری برا مملکت داشته...
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 13:26
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
امید بن - بن - آلمان- مجیدی خودش سوراخه,, اگر اسطوره کیسه‌های سوراخ نشان باشه هه هه هه..
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:21
Siasisili - تهران - ایران
ضعف و کمبود فرهنگیه ...ادم نباید اینقد کینه ای باشه ۲ طرفشون
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:21
coco - تورنتو - کانادا
آدم‌های به ظاهر بالغ و کامل مثل بچه‌های ۶ ساله عمل می‌کنن. اینا مثلا اسطوره اند؟.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:23
ensanam arezoost - خارگ - ایران
Persianshadow1 - برایتون - انگلستانheybaba - گوتنبرگ - سوئد دم شما دوستان گرم که به درستی آگاهی میدهید و متاسفم برای کسانی که بدون اطلاع نطر میدهند اگر خوب به عکس دقت کنید قسمتی از موهای کریمی و چهره هاشمیان ومهدوی کیا نیز به دلیل اندازه شدن استاندارد عکس برای نصبدر اینستاگرام حذف شده جهت اطلاع بعضی ها که نمیدانند...
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:13
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
دایی بازیکن فوتبال باهوش و معروفی بود. فوتبال ایران مدیون دایی است. دایی مربی خوبی نبود و نخواهد شد مگر در عرصه تیم امید. کریمی ظرفیت یک انسان سالم را هم ندارد چه برسد به اسطوره کلا روانپریشی دارد و نرمال نیست و در دوران بازیگری هم کلا احساسی بازی میکرد و به هیچ وجه نمیشد روش حسابی باز کرد. من جانب علی دایی را نگه نداشتم چون علی دایی از نظر شخصی به دلیل اهانت به ترک ها در استادیوم تبریز منفور من است
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:53
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران .یاشا قارداش
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:33
همسایه روبرو - مالمو - سوئد
دلش خواسته به کسی‌ ربطی‌ نداره. علی‌ فقط کریمی‌ .. ۸ .....
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 00:10
عاشق تبریز - تبریز - ایران
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران ..اولا ما اذری هستیم..و ترک زبان که با حمله مغول زبان اذری ترکی..و بعد هم دایی هم کریمی افتخار کشور هستند...و در قشقاییها ترک هستند نه اذری..
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:42
nima21jpn - اوتسو نمیا - ژاپن
من خودم از علی‌ دایی زیاد خوشم نمیاد ولی‌ هر چی‌ باشه زمانی‌ همگی‌ تو یک تیم بودند و برای . ایران تلاش میکردند حالا هر چی‌ که شده اون موقع که همه هم سطح بودن روزی خوبو خوشی‌ با هم داشتند. کار زشتی کردن که عکس دوستشنو که مال زمان روزی خوش شن بود را حذف کردن. من خودم الان با خیلی‌ از دوستانم رابطه خوبی‌ ندارم ولی‌ یادگاری‌های گذشته که متعلق به روزی خوشمون بود دارم . مثل عکس فا فیلم. کار بچه گانه‌ی کردند.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 14:55
babak.ae - تهران - ایران
علی کریمی زیاد زور نزن، تو کل دنیا فوتبال ایران رو با سلطان علی دایی میشناسن. تو هم مثل اکثر مردم از بزرگ بودن آدمایی مثل دایی وحشت داری و چشم دیدنش رو نداری. اینو بدون با این کارها از محبوبیت دایی کم نمیشه. اگر دایی مربی خوبی نباشه ولی افتخاری برای عده ای نمک نشناسه تو تاریخ فوتبال ایران.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 15:42
راهجو - فریدونکنار - ایران
کسی که به همشهریش پشت کنه بیشتر شبیه انگلیه تو تو بدن میزبان!!!! مانند یه مغول در دل ایرانشهر
دوشنبه 7 مهر 1393 - 08:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.