حمایت مشاور ارشد خامنه‌ای از فعالیت‌های دیپلماتیک روحانی.

+49
رأی دهید
-9

نازک بین - شفیلد - انگلستان
از این گروه تندرو مجلس باید سوأل کرد که آیا تاریخ گذشته نه چندان دور ایران را خوانده اند . آیا از تجاوز روسها بخاک وطن و متعاقب آن جنایت و خیانتی که با ایادی داخلیش مثل پیشه وری و بقیه در ایران مرتکب شدن و حتی به زنان و دختران ایران در شهرهای مختلف تجاوز کردند و همینطور به گذشته برگردیم معاهده ننگین ترکمانچای و جدا شدن نخجیر و ایروان از ایران و این اواخر هم در زمان سلطنت پهلوی ایجاد آشوب و بلوا برای جدا کردن آذربایجان از ایران و صدها جنایت دیگر که در ایران مرتکب شدن که خودش دهها کتاب قطور میشود . نخوانده اند یا احیانا فاقد سواد سیاسی هستند. حال جای سوأل اینجاست ! کدام یک از این جنایتها را آمریکائی ها در ایران انجام دادن ؟ ؟؟
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:38
shirzan - برلین - آلمان
حالا نظر ایشون به نظر رهبری نزدیک تره .
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:07
نازک بین - شفیلد - انگلستان
چرا راه مبارزه را گم کرده اید ؟ چرا جنایتها و خیانتهای بیشمار روسها را در طول تاریخ ایران فراموش کرده اید؟ شما ها فقط شعار های روزهای اول انقلاب را که کمونیستها و توده ای ها با حمایت اتحاد جماهیر شوروی سابق بر علیه امریکا و شاه بطور ناجوانمردانه ساخته و پرداخته کردن مدام تکرار میکنید. شاید هم منافع تان با روسها مشترک است و در گرو امریکا ستیزی تأمین میگردد. ولی این را بدانید که در جهت مخالف جریان آب شنا میکنید.و همینطور در جهت مخالف منافع ملت و مملکت.دوران تندرو ای بسر آمده انصافا بیش از این مردم را دین زده نکنید.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:02
paksan - آمریکا - آمریکا
فقط مقایسه کنید که روحانی با سران چه کشورهایی ملاقات میکنه با احمدی نژاد که هرسال با 150 نفر همراه می آمد نیویورک سفر تفریحی برای دیدار با کشورهایی که سالی ده بار ملاقات کرده بود و اصلاً حرفی برای گفتن نداشتند باهم ...
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:19
greentree - تهران - ایران
این هم حرفی‌ از اوباش اسلامی درباری و پا منقلی علی‌ شیره‌‌ای
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:30
داماهی - بندرعباس - ایران
این آشغالهاکه درطویله مجلس نشسته اند دلواپس دزدیها ولابیگری خودشان هستند.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:40
senator x - تهران - ایران
نازک بین - شفیلد - انگلستان:ضمن تائیدگفتارشما باید عرض کنم که این قوم ازخاندان قاجار هستند و برای اینان وطن,امیرکبیر,تمامیت خاک ایران کوچکترین اهمیتی ندارد فقط گوش بفرمان رهبر خائن تراز خودشان هستند.برای تمام میهن پر ستان متاسفم.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.