بازگشت علی کریمی به پرسپولیس / جادوگر امروز با سرخپوشان تمرین می کند

خبر آنلاین : علی کریمی برای تمرین بعدازظهر امروز در مجموعه درفشی‌فر حضور یافت و اعلام کرد که قصد دارد با سرخپوشان تمرین کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کریمی هم اکنون در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا کرده است. پیش از این حمید درخشان وعده کرده بود، به دنبال مجاب کردن کریمی برای بازگشت به فوتبال و پوشیدن مجدد پیراهن پرسپولیس است. کریمی هنوز در این ارتباط تصمیمی نگرفته است اما امروز در درفشی‌فر حضور پیدا کرد و با کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت. وی قصد دارد سرخپوشان را در تمرین امروز همراهی کند.

ذوق زدگی هواداران پرسپولیس از حضور علی کریمی در تمرین این تیم


هواداران پرسپولیس به دلیل حضور علی کریمی در تمرین این تیم بسیار خوشحال بودند.

تمرین عصر امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی کریمی هم در کنار سایر بازیکنان این تیم حضور داشت و پا به پای آن ها می دوید. کریمی که شایعه بازگشتش به پرسپولیس بیش از گذشته قوت گرفته، در جریان تمرین بارها مجبور شد به تشویق های هواداران واکنش نشان دهد. هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت او را تشویق می کردند و کریمی چند بار از جمع سایر بازیکنان جدا شد، به سمت هواداران رفت و برای آن ها دست تکان داد و بابت تشویق ها از آن ها تشکر کرد.

+71
رأی دهید
-20

alborzi - کرج - ایران
قحطی بازیکنه !؟ کشوری مثل ایران هر سال حداقل یک نفر مثل علی کریمی رو باید پرورش بده .واقعا کشور ولایت وقیهی هستیم ! جایی ولی وقیه نباشه هم خودمون یکی میسازیم .
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:09
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
ماشا الله به غیرت هشت مقدس ،،علی‌ جون کریمی‌ مردی از جنس معرفت و بزرگمردی و جوانمردی،،دوووووسسسسسسست داریم داش علی‌ جون ،درد بلات تو فرق سر بدخواهان عقده‌ای و عقب مانده
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:26
Saravi - مینه پولیس - آمریکا
عجب روزگاری، در مدت 50 سال هواداری از پرسپولیس این تیم را اینقدر درمانده ندیدم. معلوم نشد که دایی چگونه سرمربی شد و با چه افتضا که در شان این باشگاه نبود اخراج شد البته انتظار بیشتر از این از غیر فوتبالی ها هم نمیتوان داشت. البته جاروجنجالهای دایی بی تاثیر هم نبود. حالا یک دستمالچی خانه نشین به جای او نشست. او برای اثبات خودش دست به هرچی میزند و از بازیکنی که هم نزد هواداران وجه ای دارد که من موندم چرا، استفاده میکند. باریکنی که خودش هم ید طولانی در حاشیه ها دارد و گروه بندیهای او در تیم و اختلال در کار دنیزلی، قطبی، وینگادا و ... از یاد کسی نرفته است. او هم مجبور است با این حرکات خود را مطرح نگهدارد. امیدوارم پرسپولیس در بازیهای آینده موفق باشد و گرنه همین هواداران بلایی سر همین دستمالچی میاورند که اسم کریمی هم یادش رود. خدا آخرو غافبت این پرسپولیس را به خیرکند.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:15
داماهی - بندرعباس - ایران
یک پرسپولیسی باغیرت وواقعی برعکس دایی که غیرتش فقط پولش است.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 21:50
Saravi - مینه پولیس - آمریکا
آفای داماهی، آخرین باری که علی کریمی برای پرسپولیس بازی کرد کی بود. این حق هرکسی است که از علی دایی در باره اخلاقش و نوع مربیگریش انتقاد کند ولی در باره پول باید به آنکسی انتقاد کنی که با او قرارداد بست. آیا علی دایی ارزش دو میلیارد در سال را دارد البته ندارد هیچکس در ایران ندارد. دایی پرسپولیس را دوم کرد وبه مقام قهرمانی جام حذفی رساند.آخرین باری که پرسپولیس مقام آورد زمان قطبی بود آیا شما به میلیون دلارهایی که به دنیزلی و وینگادا وکرانچار داده هم مغترض هستید
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 03:10
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.