ایرانیان و صنعت سکس در مالزی

خبرنگار-فیلم‌بردار آزاد ریان مالزر Rian Maelzer مستندی به نام "به دام افتاده" Trapped را که در مورد صنعت سکس دختران زیر سن قانونی است٬ ساخته است.

این مستند کوتاه بیست و دو دقیقه‌ای٬ به گوشه و کنار کوالالامپور و صنعت مخفی سکس در این شهر سری می کشد و با دخترانی که بسیاری از آنان به صورت غیرقانونی به این شهر کشانده شده اند و مجبور به ماندن در این خانه‌هاهستند٬ گفتگو کرده است.

در دقیقه ۸:۴۰ یکی از این دختران می گوید که مشتریان بسیاری از میان ایرانیانی دارد که به قصد کار٬ تحصیل و یا سفر تفریحی به این کشور می آیند.

+86
رأی دهید
-63

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
ایرانیا خارج کشور از هم دیگه فراری هستن . اینقدر همدیگرو جر میدن که نمیتونن به همدیگه اعتماد کنن .متاسفانه دخترای آسیایی که ایرانی هم مستثنا نیست در خارج کشور بیشتر دنبال خارجی هستن تا هموطنشون این معضل در بیشتر مردمان آسیایی هست به خاطره همین اکثرا آقایون ایرانی یا آسیایی به این چیزا پناه میبرن . اینجا نمیدونم چرا دخترا ایرانی همه دوس پسر عرب دارن با اینکه پر پسر ایرانی هست .
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 11:36
harrp - وین - اتریش
یکی‌ از آخوندهای زمان انقلاب هم میگفت هر اجتماعی احتیاج به مستراح! (فاحشه خانه ) ،نمیشه که هر کی‌ دلش سکس خواست بدوه بره با ۱ نفر ازدواج کنه یا صیغه - اون میشه نوش دارو بعد مرگ سهراب ....
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 10:21
asal30 - بندرعباس - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. دوست عزیز این مشکل از شما اقایون ایرانی جو گیر هستش که تا پاتون به خارج از کشور میرسه جوگیر میشید و در به در دنبال دختر قد بلند و مو بور خارجی هستین. و به دختر ایرانی محل نمیدین. *. من خودم تو یکی از کشورهای اروپای شرقی دانشجو بودم . با اینکه کلی ایرانی اونجا زندگی میکرد ولی پسرهای ایرانی فقط برای سواستفاده و بعضا ازدواج سعی میکردن فقط و فقط با دختر خارجی مو بلوند دوست بشند . و به دخترای ایرانی هم نگاه نمیکردن چرا که دخترای خارجی رو بیشتر میپسندیدن هم از نظر چهره هم قد و قواره . و کسی جز عرب و آفریقایی دور دختر ایرانی نمی اومد بعد پسرای ایرانی بهم میگفتن حالمون بهم میخوره دخترای ایرانی میرن با عرب ها ..چطور ما حالمون بهم نمیخورد شما هر روز با دخترای خارجی میرفتین. من خودم فقط چندتا ایرانی سراغم اومد اونم برای استفاده . بعد هر روز کلی عرب و افریقایی و خارجی دنبالم بود. الان هم پسرای دانشگاه ما با دخترای مو بور ازدواج کردن دست شون رو گرفتن اوردن ایران ! . اما دخترای ایرانی بدون شوهر برگشتن ایران !
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 12:37
خانه کجاست - لندن - انگلیس
Vahid_ - گلاسگو - انگلستان.با نظر شما کاملاً موافقم. جالب طرف میره دوست پسر یا پارتنر خارجی پیدا میکنه به از مدتی متوجه میشه فقط طرف ازش مثل یک برده جنسی رابطه یا رفتار داشته.بعدشم راه میافته تو خیابون ها دنبال مرد ایرانی .اینجا تو لندن از این گونه دخترهای ایرانی بفور 28 سال داریم میبینیم اولش دنبال خارجی واسه کلاس و افه چوسه ، بعد که طرف میفهمه از خارجی چیزی آید نمیشه دنبال پسرای ایرانی میگرده .پسر و مرد ایرانی هم هیچ وقت طرف این دخمل اجنبی پرست ها نمیره چون از گذشته طرف کاملاً مطلع هست طرف چه روابطی داشته و با چه کسای .جالب اینجاست که من اونها که دیدم و میشناسم با خارجی ها بودند هیچکدام از رابطه ای که داشتند بجای نرسیدن فقط ازشون به عنوان یک وسیله رفتار شده ....!
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 13:38
kamran631 - لیون - فرانسه
asal30 - بندرعباس - ایران- خوب, شما با ایرونی‌‌ها خوب راه نیومدی و بهشون اعتماد نکردی. باید ۲ نفر همدیگه رو خوب بشناسند تا کار به ازدواج بکشه، این با دختر ایرونی‌ امکان پذیر نیست، ولی‌ دختر غربی حسابی با ادم راه میاد.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:07
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
asal30 - بندرعباس - ایران. میشه بفرمایید کدوم دختر موبور اروپایی حاضره از اروپا دست بکشه بیاد ایران مسلمون شه زیر پرچم ولایت فقیه زندگی کنه؟
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 16:17
princesse - تهران - پرژن
vahid_ - گلاسگو - انگلستان-آخه اون دختر دیو ونه هست بیاد با یک بنفیت خور زندگی‌ کنه ؟؟؟ واقعا چی‌ فکر کردی؟؟؟ از اخلاق خوشتون هم که نگو اصلا به تو امثال تو چه مربوط کی‌ چطور زندگی‌ می‌کنه با تو هم هستم خانه کجاست - لندن -
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:41
Azadikhah - تكسل - هلند
مگه فقط دانشجویی ایرانی‌ یا مسافران ایرانی‌ در مالزی این کار رو انجام میدهند خیلی‌ دیگه از ملیتها این کار رو انجام میدهند من نمیدونم چرا گیر دادید به ایرانیها فقط!؟تیتر این ویدئو صنعت سکس غیر قانونی در مالزی هست.مدیر سایت لطفاً توجه به ترجمه ویدئو‌ها هم بفرمایید.ممنون میشم
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:24
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
در کل مردمان آسیایی مخصوصا ایرانیا وطن و هموطن دوست بار نمیاند از همون بچگی یاد میگیرن که به همدیگه اعتماد نکنن یاد میگیرن چجوری سر هم کلا بزارن . یکیم سرشت آدمیزاده که دوست داره چیزهای متفاوت امتحان کنه .
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:40
saeed scotland - لندن - بریتانیا
اصلأ تیتر این خبر یا ویدیو اشتباه هست باید مینوشت تایلندیها و صنعت .. چه ربطی به ایرانیها داره حالا تعدادی ایرانی مرد هم مشتری این آشغالها هستند که دلیل به زدن این تیتر نیست ضمنأ من از اینکه من از اینکه نامی از زن ایرانی در این ویدیو برده نشد از صمیمع قلب خوشحال شدم
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 20:47
asal30 - بندرعباس - ایران
داریوش پرویزی - شیراز - ایران. اوه تا دلت بخواد زن روس سراغ دارم که سوری مسلمان شدن و الان ایران زندگی میکنند. حتی یکی شون رو سراغ دارم تو شیراز زندگی میکنه و از بس بهش خوش میگذره و میخوره دلش نمیخواد برگرده کشور خودش. *. من خودم یک زن نژاد پرست رو میشناختم که خیلی از حجاب بدش می اومد. در کمال تعجب الان دیدم با یک پسر ایرانی ازدواج کرده اومده ایران و مانتو و شال سر کرده و کلی ایران رو داره میگرده. *. خیلی از دوستان دیگه رو سراغ دارم با دلیل و مدرک و عکس که زن خارجی رو اوردن ایران. حتی توی سفارت یکی از ایرانی ها بهم گفت وقتی زنش رو میاره ایران تو بوشهر زنش چادر سر می کنه!!!!.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 23:54
asal30 - بندرعباس - ایران
kamran631 - لیون - فرانسه. بله درسته من به پسرهای ایرانی نمیتونستم اعتماد کنم. اما دلیل دیگرش هم این بود که پسرهای ایرانی سالمی نمی دیدم . اکثرآ دچار مشکلات روانی بودند یا اهل دود و دم و اعتیاد به الکل و مواد مخدر. میدونید دلیلش چی بود ؟. اونها برای تیغ زدن پول و بدبختی هاشون می اومدن با دختر ایرانی دوست میشدند و وقتی دختره بدبخت ایرانی رو می چاپیدن می رفتن با دختر خارجی خوشگذرانی کردن. و خیلی از دخترهای ایرانی رو توی اون کشور دیدم که به پسرهای ایرانی اعتماد کردن و باهاشون خوابیدن و بعدش هم پسره فقط از دختر ایرانی سواستفاده کرد و رفت با یکی دیگه . *. و یکی دیگه از دلایل ازدواج مردان ایرانی همین گرفتن اقامت بوده و هست. ادامه در کامنت بعدی ...
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 00:05
asal30 - بندرعباس - ایران
دختر ایرانی با فرهنگ ایرانی بزرگ شده و نمیتونه با هر کسی بخوابه و باید بخاطر شوهر آینده اش خیلی موارد رو رعایت کنه . ولی دختر غربی براش اهمیتی نداره چرا که مسائل مزخرفی مثل بکارت برای غربی ها اهمیتی نداره ولی برای مردان ایرانی خیلی اهمیت داره . برای همین هست که دختر ایرانی نمیتونه مثل دختران غربی رفتار کنه. هرچقدر هم که آزادی داشته باشه ولی با فرهنگ ایرانی بزرگ شده. همین شما آقایون ایرانی خیلی هاتون توی خارج از کشور هر روز با یک دختر خارجی هستید ولی وقتی میخواید با یک دختر ایرانی ازدواج کنید دوست دارین. که دختر ایرانی باکره بگیرید . و حتی توی ایران جدیدآ به دختران توهین میکنند و خانواده خواستگار ها از دختران ایرانی فرم سلامت بکارت میخوان!!!. ولی خود شما اگر بخواید با یک دختر خارجی ازدواج کنید هرگز مادر شوهر و خانواده شوهر از دختر خارجی همچین چیزی انتظار ندارند که باکره باشه. و فقط این اذیت ها رو برای دختران ایرانی اعمال می کنند. و عروس خارجی رو رو سرشون میذارن. *. خوب من هم تصمیم گرفتم با مرد خارجی ازدواج کنم.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 00:05
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
یه سری به ایران بزنید بعد قضاوت کنید .من توی هواپیما بودم که میرفت ایران . خلبان هواپیما توسط مهماندارانش شماره به خانومها میداد بعد من از یکی از این خانومها که شماره گرفته بود پرسیدم گفتم چرا این مهمانداره اینقدر میاد دریچه پنجره رو بازو بست میکنه ؟ گفت از خلبان پیغام و پسغام میاره میبره که تلفن داده زنگ بزنم و چند وقتی باهم توی تهران باشیم. گفتم شما مجردین یا متاهل ؟ گفت متاهل ! گفتم پس چرا شماره گرفتین ؟ گفت خودم و شوهرم ساکن ملبورنیم و من 2 ماه اومدم ایران سر به خانواده ام توی کرج بزنم .خب حالا با این خلبان و کادر پرواز هم حالمونو میکنیم. گفتم مگه چند نفرید که جمع میبندی؟ گفت 3 تا خانم دیگه داخل هواپیمان و از دوستام هستن. گفتم اونهام متاهلن؟ گفت ای بابا اینقدر نگو متاهل ! ول کن آره. تو هم بیا اگه دوست داشتی .گفتم خلبان متاهله؟ یه تکه کاغذ نشونم داد که نوشته بود من فلانی ...خلبان هستم از شما خوشم اومده .افتخار بدین چند روزی رو در خدمتتون باشم. متاهلم ولی دارم جدا میشم و....این خانم بعدش میگفت پروازهای داخلی بدتره.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:21
raha1984 - هامبورگ - المان
همین امثال این اقایون ایدز رو با خودشون به ارمغان با ایران اوردنند !! یک مشت فاسد زنباره ( البته نه همه اقایون ) که اولین کاری که میخوان بکنند خارج از ایران سکس هست حالا میخواد اسیایی نیم وجبی جشم بادومی باشه یا ترنس سیاه !!!!! جند وقت کلیپی ازشون گذاشته بودنند در حین لاس زدن با دو جنسه های اسیایی !!! شرم اوره واقعا !!!
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 07:31
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
ای بابا.. قابل توجه بعضیا، میگن صد من گوشت شکار به بوگند تازی نمی‌ارزه. دختر ایرانی‌ بهترین هست، منتها نه هر دختری. دختر از خانواده خوب. پسر ایرانی‌ هم بهترین هست منتها نه هر پسری، پسر از خانواده خوب. حالا بعضی‌ از پسر‌های ایرانی‌ دنبال دختر خارجی‌ هستند، که باور کنید من در بیرمنگهام آدم حسابی‌ ایرانی‌ ندیدم بره دنبال دختر خارجی‌. اکثرشون دهاتی مهاتی اند. دختر ایرانی‌ گًل هست، بهترین دخترای دنیا هستند. منتها عرض کردم نه هر دختری. اینجا هم دیدم این دخترای ایرانی‌ که از دهات مهات اومدن می‌رن با هر خری قاطی‌ میشن.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 08:02
kamran631 - لیون - فرانسه
asal30 - بندرعباس - ایران - اینجا که پسر‌ها مشکلی‌ با قضیه بکارت ندارند، نمیدونم چرا شما با یه خارجی‌ ازدواج کردی. شاید رو همین مشکل بوده، در هر حال تصمیم شما قابل احترام هست. فقط مواظب باش چون که خیانت به همسر خیلی‌ تو خارجی‌‌ها رایج هست.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:43
marineboy - لس انجلس - امریکا
چقدر از خارجی ها بد میگوییم بعد هم شکایت داریم غربی ها نژادپرستند. خارجی و ایرانی ندارد همه در درجه اول انسان هستیم. خود ما هم در کشورهای دیگر خارجی بحساب میاییم پس تصور کنید مردم بومی چطور ما را با ریخت و قیافه شرقی مان تحمل میکنند! همه جا درحال گلوبالیزه شدن است، ایرانی ها دردوران فتحعلیشاه مانده اند. هرکس آزاد است همسر یا شریکش را از هر قوم و قبیله یا ملیت و نژادی که باشد برگزیند. معیار اخلاق و رفتار و شخصیت است. ضمنا اگر به خیانت کردن باشد که متاسفانه ایرانیان و اعراب در صدر جدول قرار دارند.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 15:10
sharafYabi - بیمبه - انگولا
asal30 شما این حقیقت روز مره و معضل واقعی‌ در مورد روابط مرد و زن در فرهنگ ایرانی‌ و تضاد آن با خودش را به خوبی‌ بیان نمودید. مردهای ایرانی‌ با زنهای غربی مشکلی‌ ندارند اما به خودشون که می‌رسند هزار تا نجابت و حجابت صد در صد با بکارت خواهان هستند و در مورد زندگی‌ واقعی‌ کمتر مطلع هستند!
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 17:53
asal30 - بندرعباس - ایران
kamran631 - لیون - فرانسه. نه من چون میدونستم باید بخاطر شوهر آیندم بکارتم رو حفظ کنم برای همین با کسی توی خارج از کشور نخوابیدم فقط بخاطر شوهر آینده ایرانی !. و من چنین مشکلی ندارم و منظورم بیشتر مسائل دیگری بود که از ازدواج با ایرانی منصرف شدم. وقتی توی ایران با یک مرد ازدواج می کنی یعنی با یک ایل باید ازدواج کنی . از مادر شوهر بگیر تا اقوام دور باید همه شان در زندگی ات دخالت کرده اظهار نظر بدن و من از این زندگی های این چنینی بیزارم که یک عمر اذیت شوم. در هر حال مرسی .
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:32
asal30 - بندرعباس - ایران
sharafYabi - بیمبه - انگولا. ممنون از شما . بله همینطوره .. من خودم توی خارج از کشور مجبور بودم بخاطر شوهر آینده با هیچکس همخوابه نشوم و با کسی نباشم و تنهای تنها روزگارم را بگذرونم. ولی پسران ایرانی را می دیدم که هر شب با یک دحتر خارجی بودند . و وقتی من میخواستم برای هواخوری به خیابان بروم پسرهای ایرانی که هر کدام در بغل شان یک دختر موبلوند خارجی بود و مشغول لاو بودن با دیدن من گفتن. داری کجا میری؟؟!!!. بعد من به آنها گفتم من از شما بزرگترم در ضمن شما هر روز با یک دختر خارجی هستین من آیا با شما کاری دارم ؟ یا در کار شما دخالتی می کنم؟. ادامه دارد ...
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:47
asal30 - بندرعباس - ایران
. و یا جشن سال نوی میلادی من اصلا ان شب جایی نرفتم چرا که جشن از 12 شب شروع می شد تا صبح و هوا بشدت سرد بود . من برای امنیت خودم هم نرفتم به ان جشن . و صبح زود که برای خرید صبحانه به فروشگاه رفته بودم پسرهای ایرانی که صبح در جشن سال نو بودن مرا دیدن و با غیرت بازی گفتن تو داری الان از بیرون برمیگردی؟؟؟؟ . دیشب کجا بودی؟!!!!. با اینکه من کل شب در خوابگاه بودم او به من شک کرده بود !!!. یعنی من از آنها این را فهمیدم . خودشان هر روز حق دارند با یک دختر خارجی بخوابند چون پسر هستند . خودشان هر کاری که دوست داشتند می توانند انجام دهند چون پسر هستند . ولی یک دختر حق هیچ کاری را ندارد . حتی چندباری چند خارجی از من خوششان امده بود و دوست داشتن با من اشنا شوند که پسران ایرانی نگذاشتن!!!. یعنی نه پسران ایرانی مرا برای ازدواج میخواستند و نه میگذاشتن کسی سراغ من بیاید !. این نشانه اش غیرت نبود این نشانه اش حسادت و تنگ نظری بود . ادامه در کامنت بعدی .
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:56
asal30 - بندرعباس - ایران
. البته در شهر دیگری که رفتم کسی دیگر در کارم دخالت نکرد ولی من خود با اینکه از هر جهت آزادی داشتم ولی ترجیح دادم با کسی نروم. چرا که وقتی ایرانی ها دنبال خارجی بودند دور ما جز عرب و آفریقایی نمی آمد . آن هم نه برای ازدواج بلکه سو استفاده و ما ترجیح دادیم با کسی نرویم . *. ما یادم می آید یک پسر ایرانی یک دوست دختر خارجی داشت که در خیابان با انها رد می شدم که دو پسر از کنارشان رد شدند بعد دختر خارجی یک لبخند به او دو نفر زد و بعد گفتم این ها که بودند؟ که پسر ایرانی گفت دوست پسر سابق ان دوست دخترم بودند! . این پسر ایرانی با این دختر خارجی شاید چندسال زندگی کرد و در نهایت نیز با او ازدواج رسمی نیز نکرد . حالا این دختر خارجی با اینکه تا به حال با چند نفر خوابیده باز شانس این را دارد که هموطنش یا یک نفر دیگر با او ازدواج کند . چرا ؟ برای اینکه مردان خارجی برایشان بکارت مهم نیست و این دختر خارجی هیچ نگرانی در این زمینه ندارد که چون از او سو استفاده شده دیگر شوهر گیرش نمی آید و یا مشکلاتی مثل دختران ایرانی را ندارد
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:57
asal30 - بندرعباس - ایران
البته در شهر دیگری که رفتم کسی دیگر در کارم دخالت نکرد ولی من خود با اینکه از هر جهت آزادی داشتم ولی ترجیح دادم با کسی نروم. چرا که وقتی ایرانی ها دنبال خارجی بودند دور ما جز عرب و آفریقایی نمی آمد . آن هم نه برای ازدواج بلکه سو استفاده و ما ترجیح دادیم با کسی نرویم . *. ما یادم می آید یک پسر ایرانی یک دوست دختر خارجی داشت که در خیابان با انها رد می شدم که دو پسر از کنارشان رد شدند بعد دختر خارجی یک لبخند به او دو نفر زد و بعد گفتم این ها که بودند؟ که پسر ایرانی گفت دوست پسر سابق ان دوست دخترم بودند! . این پسر ایرانی با این دختر خارجی شاید چندسال زندگی کرد و در نهایت نیز با او ازدواج رسمی نیز نکرد . حالا این دختر خارجی با اینکه تا به حال با چند نفر خوابیده باز شانس این را دارد که هموطنش یا یک نفر دیگر با او ازدواج کند . چرا ؟ برای اینکه مردان خارجی برایشان بکارت مهم نیست و این دختر خارجی هیچ نگرانی در این زمینه ندارد که چون از او سو استفاده شده دیگر شوهر گیرش نمی آید و یا مشکلاتی مثل دختران ایرانی را ندارد
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:58
sharafYabi - بیمبه - انگولا
asal30 عسل خیلی‌ عالی‌ بود متشکر از این که این مساله را به خوبی‌ شکافتی. امیدوارم که آینده‌‌ای روشن با سلامتی‌ و ثروت نصیب شما و دیگر دوستان خوبمان قرار بگیرد. با درود.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 07:21
kamran631 - لیون - فرانسه
asal30 - بندرعباس - ایران - ممنون از توضیحاتت، امیدوارم که در کنار خانواده زندگی‌ خوب و خوشی‌ داشته باشی‌. اکثر چیز هایی که در مورد فرهنگ ما ایرانی‌‌ها نوشتی‌ درست بود، خیلی‌ باید رو این فقر فرهنگی‌ کار کنیم.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 14:09
highlight - کرج - ایران
asal30 - بندرعباس - ایران. شما اوضاعت خیلی بد بوده یا مشکلی چیزی داشتی که دخترهای داغون اروپایی که از بدبختی حاضر پاشه بیاد ایران رو به تو ترجیح دادن .
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:23
highlight - کرج - ایران
خانم asal والا اون چیزایی که تو گفتی برات مهم بوده و به خاطرش آزادی نداشتی تو همین تهران خیلی وقته نسخش پیچیده شده و ور افتاده. کمتر کسی از دوستانم میبینم که با طرفشون رابطه قبل ازدواج نداشتن (البته من خودم باهاش موافق نیستم لااقل در ایران). به نظرم یه کم هم اوضاع شما بد بوده یعنی بد شانسی بهتون خورده
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 16:33
asal30 - بندرعباس - ایران
highlight - کرج - ایران. *. نخیر دوست عزیز من مشکلی نداشتم لطفآ بهتره توهین نکنید وقتی کسی رو نمیشناسید . من روزانه 20-30 نفر دنبالم می افتادن و همین الانش هم ولی من به آنها پا نمیدادم چرا که مشخص بود چه نقشه ایی داشتند . الان خیلی خدا را شکر می کنم که در آن کشور خارجی نه به پسری پا دادم . و نه با کسی از آن پسرهای بی لیاقت ازدواج کرده ام. *. میدونی من مشکلی نداشتم ولی آن پسرها مشکل داشتند . آنها اکثرشون به مشروبات الکلی و سیگار و مواد اعتیاد داشتند . و وقتی می دیدن من از این چیزها بدم می آید برای همین مرا انتخاب نمی کردند . چون 99 درصد ایرانیان آن گشور نا سالم بودند . *. من دنبال شوهر نیستم فقط خواستم دغدغه های یک دختر ایرانی رو با دنیای مردان مقایسه کنم.
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 19:53
persik - کیف - اکراین
asal30 - بندرعباس - ایران٬ اکثردخترایرانیهایی که اومدن اینجا یا ازعشق شکست خورده بودن و توی ایران دست به خودکشی زده بودن وخانوادشون فراریشون داده بود یا اینکه اومده بودن طعم بی روسری گشتن و آزادی رو بچشن که البته حق طبیعی شون بود،اما غالب این دخترها رو با چشم خودم میدیدم توی خوابگاها که ازاتاق پسر عربها بیرون میومدن،خیلیهاشونم که اگه بچه پولداربودی باهات دوست میشدن،دوستان خود من همیشه میگفتن اگه قرار بود بادخترایرانی باشیم همون ایران میموندیم،پسرهایی هم که با دختر ایرانی دوست شدن یا ازدواج کردن دریادگیری زبان به مشکل خوردن یا اینکه چهارتا خوشگلتر از همسر خودشون رو دیدن وکارشون به جدایی کشید۰
‌پنجشنبه 3 مهر 1393 - 21:13
sharafYabi - بیمبه - انگولا
asal30 عسل دختر خوب، همون بهتر که انسان تنها باشه اما با وجدان خودش در صلح و صفا باشه. اون افرادی هم که به جای استفاده از تجربه شما دنبال چیزهای دیگر میگردند، همیشه همین جوری بوده‌اند!
جمعه 4 مهر 1393 - 00:05
asal30 - بندرعباس - ایران
persik - کیف - اکراین. بله حق با شماست ...اتفاقآ من هم اوکراین درس میخوندم!. خوب ببین خود شما هم داری اعتراف میکنی که پسرهای ایرانی دنبال دختر ایرانی نیستند و دنبال دختران زیبای روس هستند و بعد همانطوری که اشاره کردم وقتی پسران ایرانی دنبال دختران خارجی هستند سمت دختر ایرانی جز عرب و آفریقایی کسی نمیاد . دختران ایرانی هم بخاطر نداشتن حامی وقتی می بینند هموطن شون سمت شون نمیاد یا برای سواستفاده است وقتی ببیننشد یک سیاه پوست یا عرب بهشون کمک میکنه باهاش دوست میشند. *. خود من یه همکلاسی ایرانی روانی داشتم که هزار بار من رو توی کلاس اذیت کرد و حتی یکبار بخاطر فکر کردن به اذیت هاش یکبار نزدیک بود بمیرم .. ولی در عوض یک همکلاسی نیجریه ایی سیاه پوست داشتم که هر بار که دپرس میشدم و دانشگاه نمی رفتم یا مریض شده بودم به من زنگ میزد و حالمو میپرسید . یا وقتی به کلاس میرفتم و جا برای نشستن نبود میرفت صندلی می اورد برام یا کیف سنگین منو روی پاهاش میگذاشت تا سنگینی اش رو من احساس نکنم. ادامه در کامنت بعدی .
جمعه 4 مهر 1393 - 02:19
asal30 - بندرعباس - ایران
. ولی تنها همکلاسی ایرانی ام که پسر بود منو توی اتاق اجساد هل داد و در رو از روم بست و من رو تا مرز سکته برد. همکلاسی ایرانی من وقتی فهمید من باهاش همخانه نمی شوم ادرس کلاس ها رو به من نمیداد . و وقتی یکی از دوستان افغانی من فهمید به او زنگ زد و اون وقتی فهمید برای من ادرس کلاس رو میخواد به اون نگفت! من خیلی ناراحت شدم برگشتم خونه و اومدم ی بیسکویت بخورم که از شدت ناراحتی که منو جلوی افغانی کوچک کرده حواسم پرت شد و بیسکویت توی گلوم پرید و هیچکس نبود نجاتم بده و خدا میدونه داشتم مشتم رو روی زمین می کوبیدم و داشتم می مردم و اینقدر که مرگ رو جلوی چشمانم دیدم. همکلاسی ایرانی من روانی بود ...ولی در عوض همون عراقی ها تا 11 شب به من زنگ میزدن یا همیشه اون نیجریه ایی هوای منو داشت . هرگز یک انگشتش به من نخورد . حتی یک پسر اوکراینی هم بود که وقتی فهمید من سرماخوردم داروی سرماخوردگی رو برای من مسیج کرد و فرستاد . ادامه در کامنت بعد.
جمعه 4 مهر 1393 - 02:22
asal30 - بندرعباس - ایران
. ولی تنها همکلاسی ایرانی ام که پسر بود منو توی اتاق اجساد هل داد و در رو از روم بست و من رو تا مرز سکته برد. همکلاسی ایرانی من وقتی فهمید من باهاش همخانه نمی شوم ادرس کلاس ها رو به من نمیداد . و وقتی یکی از دوستان افغانی من فهمید به او زنگ زد و اون وقتی فهمید برای من ادرس کلاس رو میخواد به اون نگفت! من خیلی ناراحت شدم برگشتم خونه و اومدم ی بیسکویت بخورم که از شدت ناراحتی که منو جلوی افغانی کوچک کرده حواسم پرت شد و بیسکویت توی گلوم پرید و هیچکس نبود نجاتم بده و خدا میدونه داشتم مشتم رو روی زمین می کوبیدم و داشتم می مردم و اینقدر که مرگ رو جلوی چشمانم دیدم. همکلاسی ایرانی من روانی بود ...ولی در عوض همون عراقی ها تا 11 شب به من زنگ میزدن یا همیشه اون نیجریه ایی هوای منو داشت . هرگز یک انگشتش به من نخورد . حتی یک پسر اوکراینی هم بود که وقتی فهمید من سرماخوردم داروی سرماخوردگی رو برای من مسیج کرد و فرستاد . ادامه در کامنت بعد.
جمعه 4 مهر 1393 - 02:24
asal30 - بندرعباس - ایران
من عشق واقعی رو در چشمان اون سیاه پوست نیجریه ایی دیدم همانی که کیف سنگین من رو روی پاش میگذاشت تا من سنگینی اش رو احساس نکنم. حتی تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم ولی مادرم مخالفت کرد گفت بچه ات سیاه میشود!. به مادرم گفتم هموطن ایرانی من مرا اذیت میکند ولی او همیشه مرا دوست دارد و هوای مرا دارد . الان اون ازدواج کرد با یک سیاه مثل خودش
جمعه 4 مهر 1393 - 02:24
asal30 - بندرعباس - ایران
sharafYabi - بیمبه - انگولا. . ممنون از دعای خوبی که برای من کردی ثروت و سلامتی و موفقیت . چون به این دعا نیازمندم . من باید امسال سال 5 پزشکی در اوکراین میرفتم که بخاطر گران شدن ارز ترک تحصیل کردم و به ایران برگشتم . الان در ایران کارگردانی میخونم. ولی فکر نمیکنم آینده ایی در انتظارم باشه. *. بله اتفاقآ من تنهایی رو دوست دارم و عاشق تنهایی های خودم هستم. در اون مورد هم حق با شماست. ممنونم .
جمعه 4 مهر 1393 - 02:32
asal30 - بندرعباس - ایران
kamran631 - لیون - فرانسه. ممنون از شما . امیدوارم شما هم شاد و سلامت باشید .
جمعه 4 مهر 1393 - 02:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.