حمله قو به مردی که برای نجات جوجه اش آمده بود

سایمون در بخش کمک های اولیه برای حیات وحش کار می کند. تماسی با او گرفته شد که در مورد گرفتار شدن یک جوجه قو در فنس کنار دریاچه بود. سایمون بلافاصله به سمت دریاچه حرکت کرد و متوجه شد جوجه قو در هنگام عبور از فنس در آن گیر کرده است پدر جوجه قو در کنار فنس به حالت دفاعی ایستاده بود.قوها معمولا حیوانات بسیار حمایت کننده از جوجه هایشان هستند که این قوی پدر نیز از آن مستثنی نبود . سایمون شروع به کمک به جوجه قو کرد ولی قوی پدر حالت حمله به خود گرفت و با بالهای قویش به سایمون حمله می کرد. بالاخره سایمون جوجه قو را نجات داد و آن را در دریاچه رها کرد تا به برادر و خواهرها و مادرشان که منتظرش بودند , بپیوندد . البته قوی پدر بعد از نجات جوجه اش نیز , ضربه محکمی با بالهایش نثار سایمون کرد که مشخص نیست به معنی تشکر بود و یا تهدید.

+67
رأی دهید
-1

perser68 - آلمان - آلمان
ما هم داریم کسائیو که به حیات وحش زیادی کمک میکنن و از بس کمکها زیاده آدم شرمنده میشه!https://www.radiozamaneh.com/177027
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 13:29
united-iran - آکلند - نیوزیلند
حالا اگر این در ایران بود جوجه بیچاره را بر میداشتند و یا باهاش یک جوجه کباب خوشمزه درست میکردند و یا به عنوان اسباب بازی میداند دست یک بچه، و یا تو بازار میفروختندش.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 15:18
leonardo - ریوو - برزیل
چه جای قشنگی، روزگار زندگی در این منظره زیبا را نصیب من کنه . کجاست . کسی میدونه ؟؟
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 16:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.