فال روز دوشنبه 22 سپتامبر - 31 شهریور

فروردین


اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه های تان را تغییر دهید، شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می دهد. شما می خواهید که ارتباط تان با دیگران را ادامه بدهید، اما نمی خواهید که برنامه های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.
حافظ:
شکر چشم تو چه گویم که بدان بیماری می کند درد مرا از رخ زیبای تو خوش
در بیابان طلب گر چه ز هر سو خطریست می‌رود حافظ بی‌دل به تولای تو خوش
تعبیر:راه پر خطر عشق را طی کردن کار هر کس نیست. مردی با اراده و قوی می خواهد تا از سختی های راه نهراسد. برای رسیدن به مقصود باید تلاش کرده و مأیوس نشوی.

اردیبهشت


گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید
حافظ:
آن که جز کعبه مقامش نبد از یاد لبت بر در میکده دیدم که مقیم افتادست
حافظ گمشده را با غمت ای یار عزیز اتحادیست که در عهد قدیم افتادست
تعبیر:مشکلات زندگی را بزرگ و غیر قابل حل ندان زیرا همه مشکلات در سایه ی تلاش و لطف خداوند حل خواهند شد. صبر و تحمل و ایمان به خدا را فراموش نکن و نا امید نباش.

خرداد


با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ریز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گریه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعیه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.

تیر


بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید، پس باید آماده باشید که نیروهایتان را برای یک تحول اساسی ذخیره کنید. ممکن است زمانی طول بکشد تا این کار انجام شود، اما شما احتمالا می دانید این درگیری ها از کجا ناشی می شوند و چه کار باید بکنید تا برای آنها راه حلی بابید و آنها را حل کنید. پیش بروید و همه نقشه هایی را که در ذهن تان دارید را امتحان کنید، اما یک راه حل را قبل از اینکه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نکنید.
حافظ:
رخ تو در دلم آمد مراد خواهم یافت چرا که حال نکو در قفای فال نکوست
نه این زمان دل حافظ در آتش هوس است که داغدار ازل همچو لاله خودروست
تعبیر:به مراد و آرزوی خود خواهی رسید زیرا همه ی هدف تو رسیدن به آمال و آرزوهایت است. غم و اندوه را از وجود خود دور کن که فایده ای برای تو ندارد.

مرداد


روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که این اختلاف را به یک جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با کناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.
حافظ:
در پاش فتاده‌ام به زاری آیا بود آن که دست گیرد
خرم دل آن که همچو حافظ جامی ز می الست گیرد
تعبیر:امیدوار بودن، شانس موفقیت تو را بیشتر می کند. امید به لطف خداوند و صبر و تحمل و تلاش، رمز موفقیت انسان است.

شهریور


قدرت مثبت اندیشی می تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی آید. اما شما می توانید بوسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.
حافظ:
هر که ترسد ز ملال انده عشقش نه حلال سر ما و قدمش یا لب ما و دهنش
شعر حافظ همه بیت الغزل معرفت است آفرین بر نفس دلکش و لطف سخنش
تعبیر:شرم و کمرویی را کنار بگذار و احساس خود را با دوست در میان بگذار تا سوء تفاهم بر طرف شود. عشق و محبت را با سود و زیان مال و منال برابر ندان. عشق و محبت، پایدار و همیشگی است اما ثروت دنیا، ناپایدار است.

 مهر


سیاره حاکم شما پا به نهمین خانه ایده های بزرگ شما گذاشته است، و شما را مجبور می کند تا قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید، برنامه های خود را دوباره تخمین زده و برآورد کنید. اگر مجبور شدید زمان سفر خود را عقب بیندازید نگران نشوید. بسیار مهم است که اول مهیای سفر شوید و نقطه شروع خود را انتخاب کنید به جای اینکه با شتاب و عجله آن کار را انجام دهید و بخواهید بدون درنظر گرفتن جزییات به اهداف خود برسید.
حافظ:
من که ره بردم به گنج حسن بی‌پایان دوست صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم
ای مه صاحب قران از بنده حافظ یاد کن تا دعای دولت آن حسن روزافزون کنم
تعبیر:کاری که شروع کرده ای نیمه تمام رها نکن و از ناملایمات زندگی نا امید و مأیوس نباش. به کار خود با دقت و تعمق بیشتر نگاه کن تا نقطه ضعف های خود را پیدا کنی. اگر به مقصود خود هم نرسیدی ناراحت نشو. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. به خداوند توکل کن.

آبان


شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی شوید. در حقیقت، امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می رسید. پس امکانات خود را دست بالا گرفته و حرکت کنید و مطمئن باشید که به نتیجه می رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه کوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می رساند.
حافظ:
ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بریم با پادشه بگوی که روزی مقدر است
حافظ چه طرفه شاخ نباتیست کلک تو کش میوه دلپذیرتر از شهد و شکر است
تعبیر:مشکل تو چاره خواهد شد. فقط از درگاه خداوند حاجت خود را بخواه تا به تو کمک کند. به خود متکی باش و نا امید نشو.

آذر


امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.
حافظ:
گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران یاد باد
راز حافظ بعد از این ناگفته ماند ای دریغا رازداران یاد باد
تعبیر:گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید.

دی


اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!
حافظ:
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس تا به خاک در آصف نرسد فریادم
حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی من از آن روز که دربند توام آزادم
تعبیر:در هر کاری میانه روی پیشه کن و دقت عمل داشته باش. به فکر دوستان خود باش و آنان را از یاد نبر تا در روزگار تنگدستی و نیاز به کمک تو بشتابند. خود را از پند و اندرز بزرگان بی نیاز ندان و غرور و تکبر را کنار بگذار

بهمن


ممکن است امروز زیاد اوقات خوشی نداشته باشید چرا که وقت زیادی برای تفریح و شادی ندارید. احتمالا این اوضاع را دوست ندارید چرا که استراحت و آرامش تان به تعویق افتاده است و شما این را امروز نمی‌خواهید و بیشتر مایلید مسئولیت‌های کاری یا وظایف شخصی تان خود به خود انجام شود. با این حال ممکن است شادی و تفریح را به روز دیگری موکول کنید. اگر این چنین است مطمئن باشید که تلاش‌های اخیر تان نتایج مثبت و با دوامی در پی خواهد داشت.
حافظ:
بر سینه ریش دردمندان لعلت نمکی تمام دارد
در چاه ذقن چو حافظ ای جان حسن تو دو صد غلام دارد
تعبیر:منتظر پیامی از دوست و محبوب خود هستی. به زودی مرادت حاصل می شود. دوست به صداقت و سادگی تو نظر دارد. سعی کن تکبر و ریا را رها کنی تا به هدف خود برسی. رقیبان زیادی داری. نا امید نباش. آنکه ایمان داشته باشد پیروز است.

اسفند


امرشما احتمالا باید برنامه هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می شود.
حافظ:
من و دل گر فدا شدیم چه باک غرض اندر میان سلامت اوست
فقر ظاهر مبین که حافظ را سینه گنجینه محبت اوست
تعبیر:دست از طلب بر ندار و از طعنه ی حسودان در هراس نباش. کاری که در پیش گرفته ای درست است و تو را به مقصد می رساند. همت و تلاش موفقیت تو را تضمین می کنند.

+5
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.