عکس روز : پرده ای دیگر از افتضاحی که تیم امید به بار آورد

این عکس روز گذشته در شبکه های مختلف اجتماعی شیر می شد . عکسی که نشانگر وضعیت جسمانی نامناسب تیم قرقیزستان در بازی مقابل ایران است. بازیکنانی که با شکم های برآمده شبیه به فوتبالیست ها نیستند اما موفق شدند تیم ملی ایران را متوقف کنند.

+124
رأی دهید
-9

Azadikhah - تكسل - هلند
حالا یک بازیکن از قرقیز‌ها شکم داره, همه آنها که اینطوری نبودند!لطفاً الکی‌ جو ندید!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 22:05
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اینه که محمد خیابانیه قرقیزستانیه !!!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 22:21
siavash2a - تهران - ایران
اخوند اومد غیرت رفت
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 08:33
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
چه انتظارهایی از این بیچاره ها دارند به قول معروف تیم امید.همه ملت ایران چندین ساله همه بی امیدن حالا این بدبختها از همه بیشتر,مردم چه انتظارهای چرتی دارند اونجا یی که باید ایراد بگیرن همه خفه خون گرفتن حالا گیر دادن به این بیچاره ها.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 09:13
ashab kahaf - لندن - انگلیس
Kiyanzx1 از استکهلم. ..منظورت جواد خیابانی بود دیگه، نه؟! قبل از اظهار فضل لطفا یه اطلاعاتی نسبت به موضوع کسب کنی بد نیست...
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 09:21
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
این قضیه ما را یاد صمد آقا می‌اندازد،که تعدادی شاکی‌ بودند که شکم دختر ه بالا اومده و تقصیر صمده.که صمد آقا گفت مگه هر که شکمش بالا اومده تقصیر منه. پس سرکار استوار هم شکمش بالا اومده.و حال به قول دوست خوب آزادی‌خواه تکسل هلند همه قر قیژها که اینطوری نبودند و یا اگر تیم‌ امید متوقف شده تقصیر این شکم بزرگه نیست.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 09:30
ensanam arezoost - خارگ - ایران
خیلی شلوغش کردند و از کسانی ایراد می گیرندکه چهارتا ازشون خوردن!! مارادونا هم تپلی بود و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال...به لاغری و تپلی نیست که به استعداد و آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالاست...علی پروین هم سالهای پایانی فوتبالش شکم داشت و از همه بهتر بود...اصل رو بچسبید فدراسیون و مربی سفارشی جناب کی روش آقای وینگادا...کی روش بالاترین و بهترین پیشنهادی که داشت دویست و پنجاه هزار دلار از آفریقای جنوبی بود که اونم آنها پشیمان شدند و با مربی بومی قرارداد بستند و ما هم ده برابر یعنی دو و نیم میلیون دلار ناقابل با ایشان قرارداد بستیم که جدا از این هفتصدهزار تا هم برای وینگادا گرفته که چنددرصد سهم خودش باشد خدا داند...وینگادا رفته از ویتنام چهارتا خورده و با قرقیزستان هم به زور مساوی گرفته بعد کفاشیان میگوید ما را به المپیک ریو میبرد!!!
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 11:05
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اصحاب کهف ( چه اسمى هم داره !!) من برادرشو گفتم ، محمدشون !!! جهت اطلاع که کامل بشى !!
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 12:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.