اکبر ترکان: زورمان به قرارگاه خاتم‌الانبیا نمی‌رسد.

+59
رأی دهید
-5

caroline - تهران - ایران
معلوم که زورتان به على بى دست نمیرسه! راستى بچه ها یه سوال دارم که خیلى وقنه که جوابى براش پیدا نمیکنم!!!!!! على بى دست چه جورى بایه دست میره توالت خودشه بشوره چون یه دستش که آفتابست دست دیگه معلول!!!! این یعنى روم به دیوار یکى باش میره ... و یا؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 00:53
سرسره - اهواز - ایران
پدران ومادران ما کشوررا دودستی تقدیم حکومت گنده لاتها واوباشان وقداره بندان اسلامی کردند وچوبش را ما که گناهی نکرده بودیم باید بخوریم برمرده وزنده ی همه کسانیکه به نحوی در به قدرت رسیدن اخوندوملایان بی سروپا شرکت داشتند چه مردم عادی وچه بهاصطلاح انقلابیون لعنت
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 02:00
paksan - آمریکا - آمریکا
نود درصد دزدی ها و زدوبندها و فسادها زیرسر سپاه هستش. نیروی نظامی که بوی پول بشنوه و بدونه که میشه با زور به پول رسید دیگه قابل کنترل نیست. فقط آرمانهای امام و مرگ بر آمریکا یادنت نره بقیه موارد همه حلاله از دروغ بگیر تا دزدی و...
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 03:52
ll3aner - گلد کوست - استرالیا
خدمتتون عرض کنم این پل 1700 متر بیشتر نیست نه 20 کیلومتر 20 کیلونتر فاصله بندرعباس به قشمه
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 04:40
sama128 - شیراز - ایران
مرتیکه دروغگو زورتان به قرارگاه خاتم الانبیا نمی رسد به وزارتخانه و سازمان های تحت پوشش دولت هم نمی رسد ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟! چرا جلوی فساد اداری و اخلاقی بی نهایت در همین وزارتخانه و ادارات و سازمان های تحت پوشش دولت را نمیگیرد کم در خصوص وضعیت سازمان تامین اجتماعی در همه جا صحبت می شود کم از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) همه جا صحبت می شود چرا جلوی بریز و بپاش های گسترده در اینجا ها را نمی گیرد و فقط حرف مفت می زنید. پس کی باید جلوی فساد اداری و اخلاقی گسترده گرفته شود چرا جلوی از بین رفتن حق بیمه شدگان تامین اجتماعی را نمی گیرد.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 07:16
siavash2a - تهران - ایران
خامنه ای با سرعت نور داره مملکت به تباهی میکشونه
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 08:48
sama128 - شیراز - ایران
آقای روحانی فساد اداری و اخلاقی و حیف و میل بیت المال در سیستم اداری این مملکت اپیدمی شده اگر می خواهی کاری بکنی اگر می خواهی برای ملت حرکتی بکنی با ملت با مردم متعهد دست به دست آنها این فساد را اول از زیر مجموعه دولت بردار فسادی که از دوره احمدی نژاد روز به روز افزایش یافته باید روزی خاتمه یابد یا خیر ؟!؟!؟!؟ آن روز کیه ؟!؟!؟!؟؟! دوره دوم ریاست جمهوری شما ؟!؟!؟!؟!؟ بابا دو سال گذشت تمامش کن دیگه . سخرانی و شعار و هی اینکار را می کنم و آن کار را می کنم را تمام کنید . ملت خسته شدند. قوه قضائیه هم که می بینه باند دزد احمدی نژاد و خودش همه انها فاسد هستند باید با آنها برخورد کنه راه اندازی شبکه رادیویی و ... برای احمدی نژاد یعنی چی ؟!؟!؟!؟ توهین به ملت با یک دزد تا چقدر تا چه میزان . دولت پاکی که معاون اولش دزد بگیر برو تا ته ببین چه خبره. تازه با پررویی شعار میده زنده باد بهار بابا ملت شعار میدن مرده باد دروغگو مرده باد دزد مرده باد چاخان مرده با باند باز مرده باد فامیل باز بسه ملت دیگه سرشون کلاه نمیره.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 09:18
karaji - گتنبرگ - سوئد
مرگ بر دیکتاتور !
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 10:36
perser68 - آلمان - آلمان
Caroline - تهران - ایران. کارولینه عزیز، میدونم که سوالت در واقع یه شوخی بود،اما اینا همونجور که میدونی فقط برای مردم جانماز آب میکشن!!! امروز توالتای فرنگی غربی ضد اسلامی اومده به بازار که فقط کافیه براش بفرستی خودش ترتیبه همه کارارو همون پائین میده، شما فقط بشین روش و شلیک کن نگرانه بعدش نباش! حالا این علی یکدستم اگه یه دست شده،اما یه جای دیگه تکنیکه غربه فاسد و پول دزدیده شده مردم جبران میکنه ;-)
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 09:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.