آمریکا تدابیر امنیتی پیرامون کاخ سفید را افزایش داد

گارد حفاظت ریاست جمهوری آمریکا گفته که تاخیر در برخورد و بازداشت "غیر قابل قبول" بوده است


دولت آمریکا در پی دو مورد نقض مقررات امنیتی در محل کار و اقامتگاه رسمی باراک اوباما، رییس جمهور، تدابیر امنیتی پیرامون کاخ سفید را افزایش داده است.

روز جمعه گذشته شخصی که یک چاقو در دست داشته است وارد کاخ سفید شده و سبب تخلیه اضطراری بخشی از ساختمان شد.

باراک اوباما در آن هنگام در کاخ سفید حضور نداشت.

روز شنبه نیز، فرد دیگری به سمت حفاظ های امنیتی کاخ سفید رانندگی کرد و سپس از ترک آن مکان خودداری کرد. هر دو این افراد بازداشت شده اند.

باراک اوباما گفته است که به ماموران حفاظت ریاست جمهوری که مسوولیت حفاظت از مقامات ارشد آمریکایی و رهبران میهمان از سایر کشورهای جهان را بر عهده دارند، "اعتماد کامل" دارد.

گارد حفاظت ریاست جمهوری آمریکا، موسوم به "سرویس مخفی" (Secret Service) گفته است روز جمعه گذشته عمر گونزالس که یک چاقوی نه سانتیمتری حمل می کرد، تنها پس از ورود از درهای شمالی ساختمان بازداشت شد.

تصاویر ویدئویی نشان می دهند که او از نرده های کاخ سفید به داخل محوطه فضای سبز پرید و مسیر فضای سبز چمن کاری شده تا ساختمان کاخ سفید را بدون مزاحمت طی کرد.

بیانیه گارد حفاظت ریاست جمهوری آمریکا حکایت از آن دارد که علی رغم خویشتن‌داری ماموران، تاخیر در برخورد و بازداشت آقای گونزالس "غیر قابل قبول" بوده است.

در پی حادثه دوم، خیابانهای اطراف بسته شدند و خودرو متوقف شده برای وجود مواد منفجره احتمالی مورد بازرسی دقیق قرار گرفت.

+25
رأی دهید
-5

perser68 - آلمان - آلمان
از اینجور دیوانه ها همه جا پیدا میشه،اما برخورده مقامات بالا رو باید دید! اگه این دوتا دیوانه به طویله خامنه ای وارد میشدن، مقاماته گردن درازه آخوندی چه آشی براشون میپختن!؟
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 12:43
جنگنده - تهران - ایران
به امید نابودی کامل کاخ سفید و نابودی شیطان بزرگ.
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 13:28
perser68 - آلمان - آلمان
جنگنده - تهران. تو همین خیال باش و مواظب باش غمباد نگیری ):
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 19:43
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
جنگنده - تهران - ایران. این جنگنده که به کاخ سفید حمله کرده ار نوع همین جنگنده نهران -ایران است فقط اسمش جنگنده بوده و گرنه هیچی در کار نیست. مرد حسابی اسمت هم دروغه آخر مگر جنگده ای که اسمتا گذاشتی هواپیما؟ خوب معلومه که نظریاتت هم پوشالی و دروغه و در خواب پنبه دانه میبینی .مرد حسابی حالا یه نفر از نرده ها پریده اونطرف شما فکر میکنی دولت امریکا و کاخ سفید نابود میشه؟ هاهاها.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 14:15
جنگنده - تهران - ایران
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران.................... خائن وطن فروش، تورو باید با لگد از ایران بیرون کنند، جیره خور استکبار،‌ آره من جنگندم و با خائنینی مانند تو و امثال تو به شدت مبارزه میکنم، تو که در ایران نشستی حرف زیادی نزن چون یهو مثل رفیقت ریگی، به التماس و گریه میافتی، وطن فروشه آمریکایی.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 16:24
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
جنگنده - تهران - ایران. خیانتکار شما و اربابای نامرد شما هستید که این بلا را سر مردم دراوردید برای این مردم بیچاره مرگ بر امریکا میگند ولی برای حفاظت خود مدرنترین وسایل غربی را به کار میبرند و همه مسافرت و تفریحاتشان به کشور ارباب خودشان انگلیس است و فرزندان خود را به امریکا میبرند که اونجا به دنیا بیاند مانند نوه واعظ طبسی و برای مداوای مردم بیچاره طب الصادق و رضا را و چاه جمکران را تجویز میکنند اما برای مداوای مهدوی کنی 120 ساله مدرنترین امکانات امریکایی را استفاده میکنند. هیچ از خودت پرسیدی که چرا مهدوی کنی و خامنه ای و خمینی را به ته چاه جمکران نبردند برای شفا از اجنه؟ اما رو منبر مردم بدبخت را راهی چاه مسخره جمکران میکنند؟به امید روزی که امثال شما به کم عقل تو کله تون بیاد ما که دشمن شما نیشتیم فقط میگیم عقل داشته باشید و انسان باشید.ایران کشور منه اونا باید برند بیرون که دایی حسن نصر الله خاین و خالد مشعل و این ات واشغالها را به ایران و فردوسی و کورش ارجحیت میدهند
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 18:04
perser68 - آلمان - آلمان
Ahmad _Esfahani - اصفهان - ایران. عزیز، الآن طرف فکر میکنه چه آدمه گنده ایه!!! تا کم میارن فوراً کلمه وطن فروشو بلغور میکنن! یادشون رفته که سهمه دریای خزرو ما به روسیه ندادیم و این دوستانه طرف بودن که چنین خوش خدمتی برای ارباب پوتین انجام دادن! زیاد براش وقت نگذار که که خیلی خوشبحالش میشه. بدرود
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 22:18
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
perser68 - آلمان - آلمان. آره کاملا درست میفرمایید جیف از وقت که صرف این بی مغز ها بشود ولی خوب گفتم شاید یه تکانی به مغز وعقل خود بدهد.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 05:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.