زندانی شوهر بدبین

زنی جوان که از سوی شوهر بدبین در خانه‌اش زندانی شده بود نامه‌ای به دادستان ایلام نوشت تا خود را از زندگی جهنمی نجات دهد. مردی بدبین که در شهر دره‌شهر از ایلام، همسر و دو کودک خردسالش را در خانه زندانی کرده بود، داشتن وسواس و اختلاف سنی با همسرش را علت اقدامات عجیب خود دانست. زن جوان که از آزار و اذیت‌های همسرش به ستوه آمده بود و قصد خودکشی داشت با حضور بموقع مأموران پلیس از مرگ نجات یافت.
پلیس زمانی از این جریان اطلاع پیدا کرد که این زن جوان توانست شرح حال خود را در یادداشتی و به واسطه کودک خردسالش به دست دادستان برساند.
دادستان عمومی انقلاب دره‌شهر با اطلاع از موضوع زندانی شدن این زن، بلافاصله مراتب را به پلیس گزارش و دستور رسیدگی به پرونده را صادر کرد. زن جوان که دیگر تحمل این اذیت‌ها را نداشت با بستن طنابی به پنکه سقفی خانه‌اش قصد خودکشی داشت که با حضور بموقع پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.
 این زن گفت: همسرم برای کوچک‌ترین موردی حق خروج از خانه را برای من منع کرده و همیشه در خانه را با قفل‌های محکمی می‌بندد، بطوری که حتی حق دید و بازدید از اقوام را هم نداشتم. این زن تصریح کرد: همسرم که دارای مشکلات روحی و روانی بود گاهی اوقات بچه‌هایم را از خانه بیرون انداخته و آن‌ها را تا نیمه‌های شب گرسنه و تشنه در کوچه رها می‌کرد.
وی با اشاره به این‌که چند بار قصد خودکشی داشته است، گفت: به خاطر بچه‌هایم این سختی‌ها را تحمل کردم و هرچه با همسرم صحبت می‌کردم جوابی به غیر از کتک کاری و آزار و اذیت ندیدم.
این زن در صحبت‌های خود اقدام به خودکشی را نتیجه رفتارهای نامناسب همسرش اعلام کرد و گفت: شوهرم مدت سه سال است که من و دو کودک 4 و 5 ساله‌ام را در خانه زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. مرد بدبین نیز در دفتر بازپرس پرونده در اظهاراتی اختلاف سنی زیاد با همسرش و تفاهم نداشتن با او و بیماری وسواس را علت رفتارهای خود اعلام کرد.

+69
رأی دهید
-5

eddy59 - مونیخ - آلمان
عوضی
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 13:11
azadeh11 - آمستردام - هلند
بدبخت به زن و بچه‌‌هایش ...این زن مگر فامیل نداشت که به این روز افتاد،
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 17:00
agha_ehsan - تهران - ایران
اون طناب دار رو باید بست به گردن این مردک خرفت . آخه شکاکی یه طرف ، دیگه بچه های بینوا رو چرا تا نصفه شب میفرستی بیرون خونه که زهر ترک بشن !!!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 15:28
alibabatabrizi - تبريز - ايران
خوب این شوهر وقتی‌ بزرگتر میشه یا به جائی‌ میرسه میشه خامنه آیی این خانوم ۳سال این نامرد رو تحمل کرده همانطوری که ملت ایران این رهبر الاخ و خود خواه را ۳۰ سال تحمل کردن
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 19:38
perser68 - آلمان - آلمان
alibabatabrizi - تبریز - ایران. عزیز،الاخو عالی اومدی، منم به این رهبر میگم اخمخ یاشاسین . ;-)
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 19:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.