سلطانی: چاقو خوردیم و دندان بازیکن‌مان شکست، چون استقلال را بُردیم

پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم پایه گفت: در بازی مقابل استقلال چاقو خوردیم و دندان بازیکن ما شکست تنها به این خاطر که حریف را شکست دادیم.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاقاتی که روز گذشته بعد از پیروزی دو بر یک امیدهای پرسپولیس مقابل استقلال اتفاق افتاد، عنوان کرد: ما سال قبل از تیم امید‌ها 6 گل خوردیم و در پایان بازی سرمان را خیلی حرفه‌ای پایین انداختیم و از زمین پایین آمدیم. بازیکنان استقلال و اعضای کادر فنی آنها رفتار بسیار خوبی داشتند اما 4 نفر اراذل و اوباش در گوشه‌ای ایستاده بودند و هرچه از دهانشان در می‌آمد بیان می‌کردند. آنها به بازیکنان ما حمله می کردند که یک نفر دستش بخیه خورده و دندان یک نفر هم شکسته است. به نیروی انتظامی اعلام کردم چاقو را از دست آن فرد بگیرند اما آنها می‌گویند شما نباید به طرف آنها بروید.

وی افزود: این بازیکنان در رده جوانان و امید هستند و باید از لحاظ اخلاقی پرورش داده شوند این چه حرکتی است که انجام می‌شود؟ 4 نفری که به سمت ما حمله کردند را می‌شناسم. آنها از لیدر‌هایی هستند که خودشان را لوس می‌کنند و می‌خواهند خود‌شیرینی کنند. جا دارد از دروازه‌بان استقلال تشکر کنم او خودش را جلو انداخت و میان بازیکنان به پرسپولیس و افراد ضارب قرار می‌گرفت تا بازیکنان ما کتک نخورند. اگر یک چاقو به بازیکنی برخورد می‌کرد و کسی کشته می‌شد چطور می‌خواستند این مسئله را جمع کنند. من از بازیکنان و کادر فنی استقلال هیچ حرکت زشتی ندیدم اما آن افرادی که در ورزشگاه بودند دائم شانتاژ می‌کردند و چنین فحش‌هایی سر می‌دادند. در نهایت هم تماس گرفته شد و 4 مامور به آنجا آمد. به او می‌گویم فردی که چاقو دارد را می‌شناسم و به سمتش رفتم تا او را بگیرم اما هیچ اقدامی انجام نشد. 4 سرباز در آن منطقه حضور داشتند که سمت راست و چپ خود را نمی‌شناختند. بازیکن ما بخیه خورد و دندانش شکست تنها به این دلیل که استقلال را شکست دادیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود او هم وارد دعوا شده است و می‌گویند در رقم خوردن این درگیری نقش داشته است خاطرنشان کرد: من زمانی وارد شدم که دیدم آن فرد چاقوی خود را بیرون آورده است. 8 _ 9 نفر از بازیکنان تیم ما شهرستانی هستند. اگر مشکلی برای آنها پیش بیاید چه کسی پاسخ خانواده‌شان را می‌دهد. من وقتی دیدم آن فرد چاقو به دست گرفته به سمتش رفتم تا او را بگیرم و تحویل نیروی انتظامی بدهم. با 56 سال سن بخواهم با کسی دعوا کنم؟ من همیشه وقتی دعوایی می‌شود تلاش می‌کنم تا افراد را جدا کنم. ما در مسابقات قبلی چند بار از داوری متضرر شدیم اما هیچ کس اعتراضی انجام نداد.

من به بازیکنان گفتم اینها دارند به قصد کشت شما را می‌زنند و اگر کاری نکنید کشته می‌شوید و از خودتان دفاع کنید.

وی افزود: تمام اسم‌ها را در آوردم. چند لیدر استقلال را شناسایی کردم و می‌دانم آن فردی که چاقو در دست داشت چه کسی است. می‌خواستم او را بگیرم و تحویل نیروی انتظامی دهم اما جلوی من را گفته‌اند و نیروی انتظامی به من می‌گوید نباید کاری انجام دهی. آن فرد هم به راحتی فرار کرد. فوتبال برد و باخت دارد. من شخصیتم این نیست که با این افراد درگیر شوم اما نباید اجازه می‌دادم که برای این بچه‌های مشکلی به وجود بیاید. ما را کتک زدند فقط به خاطر اینکه پرسپولیس استقلال را برده است.

 

لیدرهای استقلال نه چاقو کشی کردند و نه درگیر شدند/بازیکنان خودشان همدیگر را زدند!


رئیس مشوقین تماشاگران استقلال گفت: هرگونه چاقوکشی و درگیری لیدرهای استقلال با تماشاگران و بازیکنان را در دربی روز گذشته تکذیب می‌کنم.

رامین همتی، رئیس مشوقین هواداران استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگیری که در جریان بازی امیدهای پرسپولیس و استقلال به وجود آمد اظهار داشت: اول از همه بگویم که اعضای کانون هواداران هدفی برای تشویق تیم‌های پایه ندارند و در زمانی که اصغر حاجیلو هم مدیر آکادمی استقلال بود هیچ لیدری برای تشویق پایه ها به ورزشگاه نمی‌رفت.

وی افزود: روز گذشته مسئولان به من زنگ زدند و گفتند برای تشویق تیم به ورزشگاه بیا که من قبول نکردم و گفتم نه مسئولیت قبول می‌کنم و نه به ورزشگاه می‌‌آیم.دیروز آقای نقدی زاده و چند نفر از پیشکسوتان کانون در ورزشگاه حاضر بودند و این طور که من می‌دانم بازیکنان و چند هوادار با هم درگیر شدند.من که قبول دارم این حرکت زشت بوده و هر شخصی خطایی مرتکب شده باید تاوانش را بدهد اما یادتان باشد لیدرهای استقلال کار فرهنگی انجام می‌دهند. ما با بازیکنان در موسسات خیریه حضور پیدا می‌کنیم و حتی به خاطر هتک حرمت به قرآن در واکنش به این موضوع راهپیمایی انجام دادیم. پس نباید حرکت چند بازیکن و هوادار را به لیدرهای استقلال ربط داد. شما سوال کنید که روز گذشته از 50 نفر عضو کانون چند لیدر ما در آنجا حضور داشتند.

عضو کانون هواداران استقلال تاکید کرد: بازیکنان درون زمین وقتی بازی تمام شد بدترین حرکات را انجام دادند و طوری که سیروس دین محمدی مدعی شد 10 دقیقه کنترل استادیوم از دست همه خارج شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید استقلال چون میزبان بود باید شرایط تامین این بازی را فراهم می کرد گفت: من خودم در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده‌ام و می‌دانم که بازی دربی نباید یکی از طرفین میزبانش باشد و باید در ورزشگاهی بی‌طرف برگزار شود. این وسط بازیکنان همدیگر را زده‌اند و دیواری کوتاه‌تر از لیدرهای استقلال پیدا نشده است.اگر هم پیشکسوتان کانون ما رفتند به این دلیل بود که آقای قلعه‌نویی در این بازی حضور داشتند و آنها می‌خواستند توهینی به سرمربی استقلال نشود. در مجموع هرگونه درگیری و چاقو کشی توسط لیدرهای استقلال را تکذیب می کنم چون نیروی انتظامی در آنجا حضور داشت. مطمئنا آنها گزارش می‌کنند و مسئولان  هم با انها برخودر لازم را انجام خواهند داد.

+35
رأی دهید
-15

piki82 - تورین - ایتالیا
ها ها ..این یارو مسءول استقلال انگار خواب تشریف داشته ! بعد جالبه کله مرغی میره بازی تماشا کنه لیدرها رو هم میبرن که سکوها تشویقش کنن ! :)))))))) مردک شارلاتان !
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 11:36
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
از یک مشت به اصطلاح دکتر و مهندسِ طرفدار استقلال بیشتر از این هم انتظاری نمی‌رفت . نمونه هاش رو همین جا هم داریم کا بجای کری خوندن توهین میکنند . واقعآٔ که قدیمی‌‌ها درست گفتند مشت نمونه خروار هست .
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 11:38
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
این کیسه‌ها خوبه شیش تا شیشتا خوردن در کمتر از ده دقیقه از تیم‌ ده نفره سه تا سه تا خوردن اما هنوز جنبه باخت ندارن،البته تقصیری هم ندارن چون مرشد بزرگ امیر مافیا هم اونجا بوده لیدر‌های چاقو به دست قمه به کمر و علی‌ کرده‌ها و اوباش‌های مکتب اس‌ دق دلّال شروع به فحاشی چاقوکشی و فرهنگ اصیل اس‌ دق لال را دوباره و واسه صدمین بار به نمایش گذاشتن!،،باختن که گریه نداره باختن که وحشی بازی در آوردن نداره،پرسپولیس هم با نا داوری و کمک فدراسیون چهار بار دربی را واگذار کرد حتی یک درگیری کوچیک هم رو نداد،چون جنبه برد و باخت را داره،اما این کیسه‌های سوراخ نشان میخوان به هر قیمتی و با هر نامردی و ناجوان مردی بازی را برده و کاری هم ب انسانیت و رحم و مروت و مردونگی ندارن چرا که بویی از مروّت و جوانمردی نبردن ،،حقتون همون دسته سه رفتن هست,و بس
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 16:31
paksan - آمریکا - آمریکا
ببین یک بازی بی اهمیت رو طرف چطور برای خودش بزرگ کرده. مربی پرس پول لیس داستان و راستان ساخته فقط برای اینکه بگه من بردم؟!!!
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 07:44
راهجو - فریدونکنار - ایران
کله مرغی بره جایی و چارتا مثل خودشون لمپن رو با خودش نبره؟ ،آدم باید بهش شک کنه! گروهبان قندلی آبیها ده ساله تو ایران همینجوری میلیاردر شده و هنوزم که هنوزه کسی جلودارش نیست! مملکت زور و داد و هوار و تبعیض بایدم جای جولان امثال این آدم نماها باشه
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 08:03
dave07 - سیدنی - استرالیا
لنگی جماعت اگر بخوان در مورد چاقو کشی‌ و لات بازی حرف بزنن نوبره. تیمی که از ابتدای به وجود اومدنش تا همین الان طرفدارش از چاله میدون و جوادیه بودن و از بازیکن گرفته تا توپ جم کنش دزد و چاقو کش بوده الان داره اشکه تمساح میریزه که آی‌ مردم بگیرید ببندید که مارو زدن. از اون عابد سوراخ بگیر تا رهبری فرد تا خوده علی‌ دنبه و محرمی و هاشمی‌ کله لنگ تا دیروز گنده لات بازی در می‌آوردن ولی‌ الان مظلوم نمائی می‌کنن.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 10:16
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
اتفاقا برنامه نود دیشب نشون داد که هواداران دکتر مهندس استقلالی چجوری به پرسپولیسی‌ها حمله کردن و داشتن میزدند . ماشاالله همین جا هم طرفداران آبی ، با فرهنگ و با سواد دانشگاهی و با ادبیات خاص خودشون ( بقول معروف که کافر همه را به کیش خود پندارد ) همه رو چاقو کش و لات و بچه جوادیه می‌بینند ، نه که خودشون تو دروس و الهیه و فرمانیه میشینند ( از ادبیات منحصر به فردشون کاملا پیداست) . شما‌ها کری خوندن هم بلد نیستید ، ادبیات شما‌ها فقط توهین هست و بی‌ ادبی‌ . الحق که استقلالی هستید .
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 09:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.