ماجرای کتک خوردن دو نجات غریق در انزلی!

دو منجی غریق بندرانزلی به دلیل تذکر دادن به مسافران در منطقه خطرآفرین دریا راهی بیمارستان شهید بهشتی انزلی شدند.

رئیس هیأت نجات غریق و قواصی گیلان با اعلام این خبر گفت: امیرحسین بلوک باشی و فرزاد بلوک باشی از قهرمانان و مدرسان نجات غریق توسط یک خانواده مسافر کرمانشاهی که در حال شنا در منطقه خطر آفرین دریای انزلی بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

سید امیر نوری سادات افزود: پس از این درگیری این دو منجی غریق دچار شکستگی و آسیب دیدگی سر و دست شدند و به مدت دو روز در بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجرمین فعلاً به قید ضمانت آزاد هستند اما پرونده آنها از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

نوری سادات از مردم و خصوصاً مسافران خواست که به تذکرات منجیان غریقی که در گرما و سرمای هوا محافظ جان آنها هستند توجه کنند تا با خاطره خوش به شهر و استان خود بازگردند.

وی تصریح کرد: تاکنون 49 نفر در دریای گیلان غرق شده‌اند که همگی آنها در منطقه خطرآفرین شنا کرده و به تذکرات منجیان غریق توجه نکرده بودند.

+18
رأی دهید
-2

perser68 - آلمان - آلمان
شرم آوره، سالهاست تو همین غربه بقولی کافرو فاسد با ۷۲ملت به زبونای مختلف زندگی میکنیم هنوز یه دعوا و کتکاری ندیدیم. فکر میکردم خمینیه شیاد فقط آبوبرقو تلفنو نخودو کیشمیشو مجانی میکنه،نمیدونستم انسانیت و شخصیت هم هدیه میده!اگه بود الآن اینترنت هم مجانی میشد ;-)
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 15:54
azadeh11 - آمستردام - هلند
از بسکه به ملت گفتند بکن و نکن. مردم نمیدونند که کی‌ شرّ و کی‌ خیر اینها را میخواهد.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 17:02
amsterdam2014 - آمستردام - هلند
این خانواده کرمانشاهی خیلی شانس آوردن که جونه سالم تو انزلی به در بردن. چون تا اونجایی که ما میدونیم اگه تو انزلی دوا کنی میکشنت چون یه دفع دیدی ٢٠٠ نفر ریختن روت. حالا نمیدونم این خونواده کرمانشاهی چجوری جون سالم به در بردن.
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 19:22
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
من تعجب میکنم که درمنطقه انزلی کسی پیدا شده و با نجات غریق در گیر شده و کتک زده. این از محالات است . این باور کردنی نیست. در انزلی کسی در گیر شد نمیتواند جان سالم در ببرد.حال باید دید که جریان از چه قرار است. در انزلی مسافر بیاید و به یک فرد انزلی چی کتک یزند. من که باورم نمیشود. جز انکه ماجرائی بوده باشد . یعنی یواشکی بگویم ماجرای ناموسی بوده و طرف را سر موقع گرفتند و اینها دیگر حرفی برای گفتن نداشتند یعنی طرف را با جرم مسلم گرفتندکه فقط کتک خوردند. انزلی جائی برای اظهار وجود غربیه ها نیست. انزلی چی اگر کتک حورده و بقیه بداد انها نرسیدند بدانید یک ماجرائی در پشت پرده بوده که رسانه ها انرا نمیگویند ولی من میگیویم که طرف ضارب همراهشان پنچری داشتند و اینها در حال گرفتن پنچری بودند که گیر کردند.بنظرم طرف ارزش انرا داشت که ادم کتک بخورد
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 22:08
asal30 - بندرعباس - ایران
یعنی بندر انزلی ها توی یه دعوای ساده آدم میکشند؟ که اینطور عجب وحشتناکه انزلی. خبر نداشتم. خدا را شکر که نرفتم شمال زندگی کنم . اما کردها هم خودشون خیلی خطرناک هستند.
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 12:47
shah_par - شيراز - ايران
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان : معلوم نیست کدوم وری هستی؟ هم به مردم غیور انزلی توهین می کنی هم به مردم دلاور کرمانشاهی.. دعوا شده توی دعوا هم شیرینی پخش نمی کنن که.. البته دعوا کار درستی نیست
‌سه شنبه 1 مهر 1393 - 12:23
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shah-par ببین نازنین. بحث اینطرف بودن و انطرف بودن نیست. بحث یک واقعیت است. انزلی چی را من میشناسم. من میدانم اینها از جه طایفه ای هستند و چگونه فکر میکنند.در انزلی مسافر حق هم داشته باشد نمیتواند اظهار وجود کند.اینها یک ملت و قوم دیگری هستند. حالا همین ملت هشهری یا همکار انها کتک میخوره ولی دیگران بداد انها نمیرسند.پر واضع است ماجرائی بوده که دیگران جلو نیامدند. یعنی همشهری های حسود دیند عجب تحفه ای به پست اینها خورده. خلاصه بیشتر نمیشود توضیع داد.
‌چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.