فال روز یکشنبه 21 سپتامبر - 30 شهریور

 فروردین


ماه شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.
حافظ:
نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش

 اردیبهشت


ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.
حافظ:
دلا منال ز بیداد و جور یار که یار تو را نصیب همین کرد و این از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز این فسانه و افسون مرا بسی یادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان

خرداد


یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.
حافظ:
آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.

تیر


شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.
حافظ:
صوفی شهر بین که چون لقمه شبهه می‌خورد پاردمش دراز باد آن حیوان خوش علف
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف
تعبیر:از رفتار ریاکارانه ی اطرافیانت، نا امید و دلسرد نباش. اگر صداقت داشته باشی و ریاکاری را رها کنی، به هدف خود می رسی. اخلاص و ایمان، بهترین سرمایه ی انسان است. بدبینی و تردید را از خود دور کن. به خداوند توکل کن و عمر عزیز را در راه خواسته های دست نیافتنی تباه نکن

مرداد


به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.
حافظ:
آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.

شهریور


برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به محیط کار برگردید و در کاری جدید فعالیت خود را مجدد شروع کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک رانپذیرید توجهی نکنید. بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خویشش نگذاری باری ای رقیب از بر او یک دو قدم دورترک
تعبیر:اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.

مهر


ماه امروز “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به یغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب این طایفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر.

 آبان


ماه در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزید و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.

 آذر


امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.
حافظ:
نام نیک ار طلبد از تو غریبی چه شود تویی امروز در این شهر که نامی داری
بس دعای سحرت مونس جان خواهد بود تو که چون حافظ شبخیز غلامی داری
تعبیر:مشکلاتی بر سر راه تو است که اگر اراده ای راسخ و قوی داشته باشی به زودی از بین می رود. تردید را از خود دور کن و عاقلانه فکر کن. خودخواهی را رها کن تا بتوانی به مقصود و محبوب خود برسی. به کسانی که به تو نیاز دارند کمک کن.

دی


بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.
حافظ:
چشم من در ره این قافله راه بماند تا به گوش دلم آواز درا بازآمد
گر چه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست لطف او بین که به لطف از در ما بازآمد
تعبیر:بشارت باد که شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و دنیا به کام تو خواهد چرخید. دوستان را فراموش نکن. به زودی دشمنی ها به دوستی مبدل می شود

بهمن


ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.
حافظ:
حسن خلقی ز خدا می‌طلبم خوی تو را تا دگر خاطر ما از تو پریشان نشود
ذره را تا نبود همت عالی حافظ طالب چشمه خورشید درخشان نشود
تعبیر:ریا و تکبر را از خود دور کن و دوباره با دقت به خود و اعمال خود نگاه کن. جنبه های منفی را رها کن و از ضعف های خود تجربه کسب کن تا به مقصود برسی. وقت خود را بیهوده تلف نکن.

اسفند


اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد ‌برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.
حافظ:
ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت
ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی که نخفتیم شب و شمع به افسانه بسوخت
تعبیر:از انجام کاری نادم و پشیمان هستی و خود را سرزنش می کنی. با اعتماد به نفس و مشورت با دوستان بر مشکل خود فائق خواهی آمد. در انجام کارت تردید و دودلی را رها کن

+17
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.