"زیاده روی تدارکاتچی تیم ملی"

ایران وایر می نویسد : یکی‌ از مسئولان تیم ملی‌ امید فوتبال ایران در مسابقات آسیایی‌ کره جنوبی متهم به آزار جنسی‌ شد.

پرونده وی به بازپرس ارجاع شده و وی تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج بوده و باید در کره جنوبی بماند. احمد عامره مسئول تدارکات ۳۸ ساله تیمِ ایران متهم به آزار جنسی‌ِ دختر ۲۱ ساله داوطلب برای برگزاریِ مسابقات شده است. او متهم شده که در ساعت ۵ بد از ظهر روز ۱۵ سپتامبر در حالی‌ که در حال گرفتن عکس دسته جمعی بودند سینه و باسن دختر داوطلبِ جوان را به قصد جنسی‌ لمس کرده است.

پرونده وی ۱۷ سپتامبر برای بررسی قضایی‌ فرستاده شده است. او به لمسِ بدن دختر جوان اعتراف کرده ولی‌ گفته است که نمی‌دانسته این عمل در کره جنوبی غیر قانونی‌ است.

او که اجازه خروج از کره جنوبی را ندارد هم اکنون در اقامتگاهِ ورزشکاران اقامت دارد و دیروز توسطِ پلیس بازجویی شده است.

به گفته یک منبع مطلع در ایران: " گرفتن عکس‌های یادگاری با بانوان کشورهای میزبان از جمله عرف‌های سفر خارجی به حساب می آید و مسئولان ایرانی یواشکی سعی می ‌کنند از این کارها بکنند. که در این مورد٬ به نظر می رسد تدارکاتچی تیم ملی امید کمی زیاده‌روی کرده است.  هر چند این اولین باری نیست که همچین اتفاقی در کمپ ورزشی ایرانیان می افتد. پیش از این نیز در سفرهای تیم‌های مختلف ورزشی به کشورهای دیگر٬ مخصوصا کشورهای آسیای جنوب شرقی این نوع اتفاقات بسیار افتاده است اما صرفا به دلیل رسانه‌ای نشدن آنها٫ برای فرد خاطی مجازاتی در نظر گرفته نشده است. "

این منبع مطلع به ایران وایر گفت: " مهدی محمد نبی٫ دبیرکل فدراسیون فوتبال که این روزها وزارت ورزش به اتهام فساد در تلاش برای اخراج وی است٬ باعث و بانی حضور احمد عامره در تیم ملی امید شده است. مهدی محمد نبی از نزدیکان علیرضا منصوریان است و به عنوان شریک با این بازیکن اسبق تیم ملی ایران چاپخانه‌ای را در تهران دایر کرده است. "

احمد عامره که پیش از این از اسکورت علیرضا منصوریان بود٬ به عنوان تدارکات‌چی در کنار مربیان تیم ملی امید حضور داشت. او که متاهل است به دلیل این رفتار از حضور در بازی‌ها بازداشته شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت برگشت آقای احمد عامره به ایران٬ فدراسیون فوتبال از حضور وی در کمپ‌های ورزشی در ایران جلوگیری خواهد کرد.

در همین حال علی کفاشیان٬ رئیس فدراسیون فوتبال دیشب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرده و امروز نشستی را با مسئولین مسابقات در اینچئون برگزار کرد و گفت در این نشست در مورد اتفاق اخیر با مسئولین مذاکره کرده و خواستار این موضوع شدیم که جرم اتفاق افتاده را ثابت کنند.

با کیم یونگسوک٬ یکی از مسئولین برگزاری مسابقات آسیایی در مورد اتفاق پیش آمده گفتگویی انجام شده است.

آقای کیم در این گفتگو اعلام کرد : ما تیمی برای مواجه با تعرض‌های جنسی گردهم آوردیم. اما با وجود تمام آماده سازی‌های ما٬‌آن چیزی که هرگزنباید اتفاق می افتاد٬ به وقوع پیوست و ما از این بابت بسیار متاسفیم. ما در جلسات هر روز صبحمان در مورد این تعارضات جنسی به ورزشکاران هشدار می دادیم اما با این وجود بازهم این اتفاق به وقوع پیوست.

+58
رأی دهید
-5

irani iran - آمریکا - آمریکا
جناب آقای کفاشیان به مسئولین کره‌ای گفته جرم اتفاق افتاده را ثابت کنند!!!! گویا فرار به جلو و فرافکنی در فرهنگ مسئولین جمهوری اسلامی عجین شده که البته سرچشمه از فرهنگ شیعی اسلامی حاکم بر آنان دارد!!!! آقای محترم طرف خودش اعتراف کرده که مرتکب چنین کاری شده فقط فکر نمی‌کرده که این کار در کشور کره جرم محسوب بشه!!!! فکر کرده همه مثل خواهر مادر خودش هستند که اگه دستی‌ به سرو روشون کشیدی با خود بگند یک نگاه (بخوانید یک لمس) حلاله،،،،،هههههه
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 00:40
greentree - تهران - ایران
بیشتر این متجاوزان جنسی‌ از خانواده‌های مذهبی‌ یا پایین شهر هستند که دست به چنین رفتار‌هایی‌ میزنند چرا که در تمامی‌ مدت تحت فشار جنسی‌ بودند ،و عامل اصلی‌ این رفتار‌ها هم حکومت دینی هست که همه رفتار‌های انسانی‌ را سرکوب کرده و میکنند درست مثل عرب‌های عربستان که وقتی‌ میرند خارج از کشور فقط فکر سکس هستند اون هم با چند نفر
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 03:00
mountainman - استکهلم - سوئد
او به لمسِ بدن دختر جوان اعتراف کرده ولی‌ گفته است که نمی‌دانسته این عمل در کره جنوبی غیر قانونی‌ است. . یعنی تو ایران این کار قانونی هست؟
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 03:08
paksan - آمریکا - آمریکا
حالا چه ربطی به منصوریان داره؟ منصوریان تو تیم امید بود و خود قطعاً عده ای از افراد باهاش کار میکردند و حالا هم که نیست و این طرف هنوز در تیم مانده؟ مشخصه دارند تصویه حساب میکنند. جرم افراد و کارهایی که شخصاً انجام می دهند ربطی به بقیه نداره یعنی اینطوری باشه باید مادر و پدر طرف رو هم محاکمه کنند که به بچه اش ادب یاد نداده ؟! آخه اینم شد استدلال که یکی خلاف کرده بعد اسم بقیه رو بکشند وسط؟ هرکسی که میره سرکاری در هر صورت با یک عده آشنایی داره و اینطوری نیست که کسی که ناشناخته اس و بصورت گزینشی از بین 70 میلیون انتخاب کنند قطعاً آشنایی باید باشه ولی اینکه کسی یک کار شخصی بکنه مثلاً عرق بخوره یا بره پاپ یا با کسی عکس بگیره ربطی به بقیه نداره
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 03:14
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
او به لمسِ بدن دختر جوان اعتراف کرده ولی‌ گفته است که نمی‌دانسته این عمل در کره جنوبی غیر قانونی‌ است!!! واقعا جماعت بدبختی هستن!! تا وقتی منبر یه طرفه دارن زر زیاد خوب میزنن! اما وقتی پای حساب کتاب پیش میاد و جلوی قاضی بیطرف که جز قانون چیزی رو نمیبینه وایمیستن، اراجیف شروع میکنه به لبریز شدن! آخه ابله! یه خراب شده تو دنیا نشون بده که لمس بدن زن توش قانونی است!! حتی فاحشه ها هم برای لمس بدن قانون دارن! فقط ببینید با کیا میشیم ٧٠ میلیون!!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 05:43
new idea - لندن - انگلستان
Irani iran...کاملا با شما هم عقیده ام.این افراد زبون که با باند و باندبازی و بدون هیچگونه تخصص و بازدهی بطور گسترده در تیمهای ورزشی مختلف ایران حضور دارن،آفت آبروی ایران و تیمهاش هستن و کسی هم کاری به این کارا نداره و فقط بخور بخور...بیادشم ایران،دوباره تو یه تیم دیگه نظافتچی میشه اینبار...
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 08:11
dark night - تهران - ایران
خوب لابد نمیدانسته، آخه این نوع کارها تو ایران اشکالی‌ نداره که باسن و سینهٔ دختران رو لمس کنی‌.
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 08:23
perser68 - آلمان - آلمان
او به لمسِ بدن دختر جوان اعتراف کرده ولی‌ گفته است که نمی‌دانسته این عمل در کره جنوبی غیر قانونیه!!! احتمالاً این جونور زیادی زیره ممبر رحیم پور ازغدی نشسته و از ماتحتش جمله بلغور کرده عینه خوده آقا ماتحت ازغدی ):
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 10:08
Rommel - سیدنی - استرالیا
ببینم.. نکنه این احمد آقای تدارکاتچی داشته یه جور تدارکات مخصوصی از نوع تفاوت فرهنگی در استخرهای برزیل را می‌دیده، ولی به گمانم مسئولین یادشون رفته بود تفهیم کنند ایشان را که اینجا کره جنوبی است نه شمالی. چراکه نظام عدل علی با شمالیها تفاهم دارد و با جنوبیها تفاوت!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 10:45
SHANA - خ - ایران
زن غیر مسلمان که کلن حلال است. و مجاهده این تدارکاتچی از نظر شرعی در حد عملیات انحتاری با طعم شهد چشم بادومیه .اونایی که به عمل این مومن اعتراض دارن همونایی هستند که تا حالا دونه های تسبیح رو نشمردن :I
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 11:29
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
انقدر که در ایران فساد و فحشا راحت و زیاد شده و در ایران همه مردها زنان را فقط به یک چشم میبینند و بلند کردن و داشتن سکس با یک زن غریبه در تهران از خریدن نان از نانوایى هم راحتتر است فکر میکنند بقیه جاهاى دنیا که زنان دامن میپوشند و بدون حجاب میگردند و حالا شاید لبخند میزنند حتمى دیگه فاحشه تشریف دارند و تازه خوشحال هم میشوند کسى دست به سر و کله شان بکشد. من واقعا دیدم تجارهاى ایرانى که به آلمان میآمدند. از بس هار بودند حتى در نمایشگاه هاى بین المللى به خانم غرفه چى هم یک جورى نگاه میکردند که انگار سالیان سال زن ندیده اند و مدام بدنبال این بودند که یکى را بلند کنند و خیلى ناراحت میشدند که اینجا مثل ایران بقول خودشون دخترى پیدا نمیشه سه سوت نخ بده. ایران واقعا کشور کثیفى شده.
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 11:53
babak2014 - تهران - ایران
خاک بر سر چقدر کمبود داشته که از یک چشم بادامی نتونسته بگذره حتما فکر کرده خانمه به خاطر اون اومده تو ورزشگاه شاید هم فکر کرده خانما شنیدن این اومده کره روسری مانتو هاشونو در آوردن آخ که بعضی از مردا چقدر بد بختند که با دیدن زن حالا هر شکلش آبروی خودشونو اینطور میبرند آ
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 13:32
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
اینجاست که تفاوت های فرهنگی معنی پیدا می کنه!
یکشنبه 30 شهريور 1393 - 21:16
dbaqi - تهران - ایران
سلام. اول اینکه دوستانی که فساد رو ناشی از فرهنگ شیعی می دونن انگ ناشی از مذهبی بودن و پایین شهری بودن می زنند و حتی ذره ای برای شیعیان دنیا احترام و ارزش قائل نیستن ( و مدعی هستن ته دموکراسی هم هستن) بگن کجای مذهب تشیع چنین جرم هایی رو تایید کرده؟. 2 علم روانش ناختی میگه زن با لمس تحریک میشه و مرد با نگاه و اگه کسی با این چیزها تحریک نشه مـریـضـه قابل توجه اونایی که میگن عادی شده. 3 اگه همین قوانینی که شما بهش میگید محدودیت باعث بروز این مشکلات میشه و اینکه یه ایرانی ساکن در ایران عقده ای شده و خیلی راحت تحریک میشه و مردمان کشورهای متمدن و ازاد دنیا به دیدن زنان با ظاهری ازاد عادت دارند پــس چـــرا همین با جنبه ها در اکثر تبلیغات از همین زنها استفاده می کنند . 4 اگه میگید محدودیت ها باعث این چیزها میشه و کشورهایی که ازادی جنسی بالایی دارند و به اصطلاح مدرن و متمدن هستن من براتون امار اوردم خودتون برید ببینید بنیاد سلامت خانواده در امریکا اعلام کرد که 3 میلیون زن به تجاوز جنسی اعتراض کردن و در ادامه همین سازمان تکمیل میکنه که 2 برابر همین تعداد شکایت نمی کنن
جمعه 4 مهر 1393 - 05:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.