پیرمرد گریان : پسرم را کشته‌ام!

پیرمردی با صدایی گریان با پلیس تماس گرفت و گفت: «من پسرم را کشته‌ام.» شش دی‌ماه سال گذشته تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد خود را به قتلگاه پسر 35 ساله‌ای به‌نام «مهدی» رساندند و پیکر بی‌جان وی را وسط خانه روی زمین دیدند.

همین کافی بود تا یکی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل وارد عمل شوند.
تحقیقات ابتدایی نشان از خفه شدن «مهدی» می‌داد و این در حالی بود پدرش که «منصور» نام دارد با چشمانی گریان می‌گفت: پسرم را کشتم. منصور 60 ساله گفت: 20 سال است که پسرم اعتیاد دارد و بارها اقدام به ترک دادن وی کردیم اما پسرم نمی‌پذیرفت و باز مواد می‌کشید. همیشه به‌خاطر پول موادش پیش من می‌آمد و سر همین موضوع با هم درگیر می‌شدیم و زندگی را برایم تیره و تار کرده بود. وی افزود: صبح تا شب کار نقاشی ساختمان انجام می‌دادم و پسرم با شکستن شیشه‌های خانه و کتک زدنم پول می‌گرفت و حتی یکبار زخمی‌ام کرد. پدر گریان ادامه داد: سال‌ها است که خودم نیز اعتیاد دارم ولی تا به‌حال برای کسی ایجاد مزاحمت نکردم و امروز هم وقتی پسرم برای گرفتن پول به سراغم آمد با درخواستش مخالفت کردم. «مهدی» وقتی دید پولی در کار نیست با تیشه ضربه‌ای به سرم زد و من نیز با گرفتن تیشه از دستش ضربه‌ای به سر او زدم که به زمین افتاد، دیگر خسته شده بودم و در حالی که مهدی بیحال بود با سیم برق تلویزیون او را خفه کردم.
  در دادگاه
هفته گذشته این پدر در برابر قاضی «باقری» و چهار قاضی مستشار شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد و از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه محاکمه، مادر مهدی گفت: چند سالی است که از همسرم به‌خاطر اعتیادش طلاق گرفته‌ام، من منصور را می‌بخشم. وی افزود: منصور به تنهایی زندگی می‌کرد ولی پسرم مهدی به‌خاطر اعتیادش زندگی من و پدرش را سیاه کرده بود و هر روز با ما درگیر می‌شد.
پس‌از رضایت مادر مهدی، منصور برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و در حالی که به سختی روی پاهایش ایستاده بود و اشک می‌ریخت، گفت: پسرم مرا مجبور به این کار کرد و اگر با هم درگیر نمی‌شدیم این اتفاق نمی‌افتاد. وی ادامه داد: پشیمانم و دلم برای پسرم تنگ شده و گاهی اوقات نیز صدای مهدی را در خانه می‌شنوم. بنا بر این گزارش پنج قاضی عالیرتبه جنایی پس‌از شنیدن دفاعیات این مرد که با سپردن وثیقه آزاد است وی را به تحمل شش ماه زندان محکوم کردند.

+74
رأی دهید
-6

perser68 - آلمان - آلمان
قابله توجه اونائی که قدرته ملا ها رو در مقابله اجنبی به رخ میکشن و سپاهه آدمکشه خامنه ای منفورو فقط به خاطره دور کردنه داعش از مرزهای ایران می ستایند!!!(از خیلی از رفتارای حاج آقا سلیمانی سرباره مملکت مخالفم، اما دستش درد نکنه که این قاچاقچیه تریاک برادره سه پا، داعشو از مرزای ایران دور نگه داشته!!! درود بر سربارانه مملکت، کفه پای برادرانه سپاهو میلیسید ). سلیمانیه دلال اگه دلش به حاله ایرانی میسوخت، روزنامه نگار و وکیله دستو پا بسته به زندان و سلولای انفرادی نمی فرستاد!!! دانشجو و کارگرو معلم زندانی نمیکرد، وگرنه چطوری تریاکشو وارد کنه و به پنج میلیون ایرانی بفروشه؟؟؟
شنبه 29 شهريور 1393 - 10:26
hossein+87= - ایران - ایران
خوب کردی. ولی مراقب اون صداها باش. احتمالا زدی تو خط شیشه حاجی.
شنبه 29 شهريور 1393 - 11:14
ashab kahaf - لندن - انگلیس
فقط شش ماه برای یک قاتل؟؟!!چرا؟ چون پسرش رو کشته و مال خودش بوده؟!!
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:41
agha_ehsan - تهران - ایران
طفلک پیرمرد . خوشم میاد از قانون اسلام که اینجا به کار میاد . طبق قانون اسلام فرزندان ، مایملک پدر هستند و حتی پدر میتونه بچه شو بکشه . خودم دو موردش رو با چشم خودم دیدم که در هر دو مورد پدر آراد شده بود .
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:04
eydad - مونترال - کانادا
بسوزه پدر اعتیاد. تا کسی از نزدیک این مساله رو نداشته باشه تو خوانوادش نمیتونه بفهمه این پدر و مادر چی میگن!
شنبه 29 شهريور 1393 - 15:05
azadeh11 - آمستردام - هلند
خوب اگر پسر را نمی‌‌کشت ، پسره میکشتش..البته تو این چند سال این پسر همه خانواده را کشت..اینجا دولت چیکاره هست..؟؟؟؟
شنبه 29 شهريور 1393 - 17:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این نظام هر چه که علنا ایرانی‌ کشی‌ راه انداخت هر چقدر در خفا و هر چه قدر با شیشه و کراک و در این راستا، دید تریاک طرف را بیحال و بی‌ تفاوت می‌کند به موادی نیاز داشت که اینگونه پدر را به جانِ پسر، پسر را به جانِ خانواده زن را به جانِ همسر و مرد را به جان زن اندازد، این نظام برایِ از بین بردن فرهنگ و استعداد و تمدن ایران و ایرانی تشکیل که تا امروز بی‌ وقفه این هدف را گسترده و گسترده تر می‌کند تازه با وقاحت قلمِ ردّ و انتقاد و یاوه گویی را هنوز بر پیکرِ فرهنگِ ایران یا حکومتِ قبل کشیده طلبکار هم هست، و یا با تبدیلِ ایران به خانه شیطان هنوز فریادِ وا اسلام سر میدهد، چون از این دو مورد بهره‌ها برده و گروه گروه را به گاری حماقت بسته، آیا هنوز باید دست بر رویِ دست گذاشته و شاهدِ فجایعی بیشتر باشیم؟!
شنبه 29 شهريور 1393 - 19:50
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
ائ‌‌ وای بر تنها کشور اسلامی اسـ... جهان،،پیرمرد گریان:پسرم را کشتم..پسر معتاد:پدرم را کشتم،،شوهر شیشه ای: زنم را کشتم..زن شکاک:شوهر منحرفم را کشتم،،برادر با غیرت:خواهربی‌ آبرویم را کشتم،، مادر لرزان:دختر سر به هوایم را کشتم،، آخوند مهدوی کنی:پسر‌های مجاهدم را کشتم,, حسنی امام جمعه: دختر و پسر منافقم را کشتم،، ناظم مدرسه:با اجازه بچه‌های معصوم به آنها تجاوز کردم،، دیپلمات در برزیل:به خاطر تفاوت فرهنگی‌ دختر بچه‌ها را در استخر انگشت کردم،،همراه توم ملی‌ :من فقط سینه‌ها و باسن لخت زن کره‌ای را :به خاطر پوشیدن دامن کوتاه دستمالی کردم،،مرتضوی بی‌ ناموس:من به خاطر امام جوونهای زخمی و اسیر را با شیشه نوشابه ارشاد اسلامی کردم،،خلخالی جلاد: به خاطر تفریح قاچاق چی‌‌ها و سیاسی‌ها را اعدام کردم،خمینی گور به گور: به خاطر اسلام و ذات آدمکش‌ام ایران را ویران کردم و صد‌ها هزار جوون را اعدام کردم صد‌ها هزار را روی مین و به جبهه‌ فرستادم صدها هزار از بهترین جوانان ایران را معلول و جانباز و شیمیای کردم
شنبه 29 شهريور 1393 - 17:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.