خوشامد گویی کره ای ها به زبان فارسی/ابتکار قطری های برای جلب توجه

 کره ای در تلاش هستند تا بازی های آسیایی به نحو احسن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛محل اقامت ورزشکاران در بازی های آسیایی اینچئون با پرچم کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها مزین شده است.هر کشوری در هر ساختمانی که اقامت دارد پرچم آن کشور از در و دیوار ساختمان آن آویزان است و جالب اینجاست که پرچم کشور قطر بزرگترین پرچم در بین کشورهای شرکت کننده است.

قطری ها از بالا تا پایین ساختمان را با پرچم خود پوشانده اند تا از این طریق توی چشم باشند و جلب توجه کنند.در بازی های آسیایی،کره ای ها در خیابانی از شهر بنرهای مختلفی را نصب کرده اند که با آن به زبان های مختلف ورود ورزشکاران و مسئولان مختلف به بازی های آسیایی را تبریک گفته اند.نکته اینجاست که بنر خوشامد گویی با زبان فارسی هم جزو نخستین پرچم هایی است که در این خیایان نصب شده است.

برافراشته شدن پرچم کره شمالی در کره جنوبی/وقتی همسایه چشم دیدن همسایه را ندارد!


کره شمالی و کره جنوبی اختلاف های سیاسی زیادی با هم دارند.

ملی پوشان کره شمالی برای حضور در بازی های آسیایی در حالی وارد خاک کره جنوبی شده اند که اختلاف این دو کشور بر کسی پوشیده نیست.جالب اینجاست که مسئولان کره جنوبی مجبور شده اند با وجود این همه اختلاف پرچم همسایه شمالی خودشان را برافراشته کنند.البته آنها پرچم آبی و قرمز کره را در گوشه ای از مقر بازی ها،برافراشته کرده اند،جایی که چندان در چشم نباشد. 

+27
رأی دهید
-5

farokhzad - کنت - انگلستان
خوشامد گوی با آن افتضاح که طرف تجاوز به میزبان کرد شرم بر این حکومت کثیف اسلامی فاشیستی ایران
جمعه 28 شهريور 1393 - 21:35
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
من از کره ای‌‌ها کینه‌ای تر ندیدم ، اگه فکر می‌کنید که حادثه اینچان رو فراموش میکنند خیلی‌ خوش باورید . مارمولک و موذی ..
شنبه 29 شهريور 1393 - 03:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.