دختر جوگیر



دختر جوگیر

+57
رأی دهید
-37

elvis2002 - گوته برگ - سوئد
جنسی که زده قاطی داشته بیچاره خودش هم قاط زده
جمعه 28 شهريور 1393 - 11:24
juvel - اسلو - نروژ
خوب که چی‌ ؟
جمعه 28 شهريور 1393 - 11:36
azadeh11 - آمستردام - هلند
به مردم چی‌ کار دارید. بزارید به آهنگ گوش کنه..
جمعه 28 شهريور 1393 - 12:03
bedarkhan - تهران - ایران
اینم داره واسه عشق تو خالی تر از خودش خودشو میجونبونه.....
جمعه 28 شهريور 1393 - 12:33
adamat - خارکف - اکراین
1) من نمی‌دانم کی‌ بالاخره سطح فرهنگ مردانه در ایران بالاتر خواهد رفت. برخی‌ از همجنسان ما، دست ۱۰۰ تا از خاله زنک‌ های قدیم را از پشت می‌بندند./ این دختر خانم، فقط در حس و حال آهنگ قرار گرفته، خواسته و ناخوسته داره همصدایی و ابراز احساسات از نوع کوچه بازاری میکنه. ولی اینکه از ماشین کناری، کسی‌ که اسمش مرد جوان هست، میاد و فیلم میگیره، صدای خنده ی مضحکش هم شنیده میشه، جای تاسف داره. این ویدیو یک بهانه هست، برای گفتن این مهم، که فرهنگ رفتاری میان زن و مرد در ایران، سطحش پایین است. خیلی‌ از زنها و دختر‌ها هم شرطی شده اند، یعنی‌ اگر مردی ناخودآگاه چشمش به آنها بیفتد، و یا در تاکسی‌ پایش برخوردی داشته باشد، همه فکر میکنند که طرف منظور کثیفی داشته، چرا؟، چون از بس مسایل مزاحمتی زیاد بوده. ...
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:54
adamat - خارکف - اکراین
2) ببخشید که این مطالب را اینجا مینویسم، همه مثل زنجیر بهم مرتبط هستند. مرحله ی بعدی در این ویدیو، میتواند متلک گفتن به آن‌ دختر باشد!./ میان دو جنس مخالف در ایران، عقده‌ های فراوانی وجود دارد. خیلی‌ از پسرها، بلد نیستند چگونه با دختر برخورد کنند و یا حتا ابراز علاقه داشته باشند، برای همین دست به متلک و مزاحمت‌ میزنند. از سوی دیگر، دختر‌ها هم حالت تدافعی دارند. کاش در ایران بجای دینسالاری، فرهنگسالاری بود. چون قرنهاست که ثابت شده، دین، فرهنگ نمیدهد.
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:54
nima21jpn - اوتسو نمیا - ژاپن
به نظر من مردم ایران خیلى مونده تا به دمکراسى برسند. اینکه خیلى از پسرا تو ایران واقعاً نمى تونند در مقابل جنس مخالف. حرفشان برنند . براى همین براش مزاحمت إیجاد مى کنند . خوب این دختر خانم جونه وا وا این آهنگ داره حال مى کنه به کسى ربطى نداره.
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:39
parasto68 - شیراز - ایران
جناب adamat - خارکف - اکراین، خیلی زیبا نوشتید. ممنون
شنبه 29 شهريور 1393 - 19:56
adamat - خارکف - اکراین
parasto68 - شیراز - ایران / هموطن گرامی با درود. از لطف شما ممنون هستم. این نکته را میتوان اضافه کرد، که چون در ایران بیش از سه‌ دهه هست که دیسکو و مکانهای مجاز برای رقصیدن وجود ندارد، برخی‌ها نسبت به مفهوم رقص تشنه تر شده اند. برای نمونه، اگر به مسافرت میروند، در جاده نگه میدارند و کنار ماشینها‌شان میرقصند. در حالیکه جاده ی خارج شهر، محل عبور و مرور وسایل نقلیه هست و نه‌ پیست رقص و پایکوبی!. ما انسانها، نسبت به مفاهیمی که ازشان دور باشیم و یا از آنها با زور منع شویم، حریص تر شده و از یک کاه معمولی، کوهی افسانه‌ ای می‌سازیم. در حالیکه اگر دسترسی بهشان داشته باشیم، نهاد منطق گرایمان، شکوفا میگردد. سلامت باشید.
شنبه 29 شهريور 1393 - 21:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.