«ستایش کوچولو» پاپیچ دزدان شد

روزنامه ایران : دزدان خودرو وقتی دختر بچه 9 ماهه‌ای را در صندلی عقب دیدند در گوشه‌ای پارک کردند و به مادر کودک زنگ زدند و ادعا کردند از سرقت منصرف شده‌اند.مادر گریان که باور نمی‌کرد دزدان چنین تماسی گرفته باشند به آدرسی که آنان داده بودند رفت و ستایش کوچولو گریان را در آغوش کشید.

ساکنان خیابان دهم شهرک اوج کرج شامگاه سه‌شنبه با فریادهای یک مادر به خیابان ریختند و دور مادر سراسیمه حلقه زدند، مادر فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست که برخی ساکنان با خودروهای شخصی به تعقیب و گریز دزدان پرداختند و برخی با تماس تلفنی از پلیس کمک خواستند.
همه نگران سرنوشت ستایش 9 ماهه بودند، در این حال حدود نیم ساعت از سرقت پراید سفید رنگ گذشته بود که پلیس خود را به محل رساند و مشغول جمع‌آوری اطلاعات شد، با به صدا درآمدن زنگ تلفن خانه خانواده کودک، بلافاصله جمعیت به دنبال مادر به سوی خیابان شانزدهم شهرک اوج به حرکت درآمد. جوش و خروشی در خیابان‌های این شهرک به وجود آمد که ناگهان اهالی با کمال ناباوری کودک گریان و خودروی رها شده را در خیابان شانزدهم شهرک اوج یافتند و مادر اشک‌ریزان کودکش را در آغوش کشید. «مرضیه امینی» مادر ستایش کوچولو که همچنان متحیر مانده بود، به ایرنا گفت: از محل کار به خانه برگشتم که پس از پیاده شدن از خودرو مشغول بازکردن در پارکینگ بودم، ناگهان دو جوان که در آن نزدیکی نشسته بودند بلافاصله داخل ماشین پریدند و آن را به سرقت بردند.
وی ادامه داد: ستایش در صندلی عقب خودرو خواب بود که خودرو به سرقت رفت و در این لحظه سخت متحیر و سراسیمه شدم.
امینی گفت: همسرم که در نزدیکی ما بود بلافاصله به تعیقب دزدان پرداخت اما بی‌نتیجه بود تا اینکه لحظاتی پس از سرقت، دو دزد جوان با شماره تلفن یکی از دوستانم که شماره وی روی تلفن همراهم داخل خودرو بود، تماس گرفتند و به او محل رهاسازی ستایش و خودرو را اطلاع دادند.
وی ادامه داد: دزدان در تماس تلفنی به دوستم گفته بودند به خاطر بچه از سرقت خودرو منصرف شده‌اند. این مادر از اینکه کودکش سالم به او بازگشته خدا را سپاس گفت و افزود: وجود ستایش 9 ماهه داخل خودرو دزدان را پشیمان کرد، دزدان تنها مدارک خودرو را به سرقت بردند.
این سرقت درحالی انجام شد که پلیس بارها از مردم خواسته هنگام انتقال خودرو به داخل پارکینگ یا خارج از آن بویژه موقع باز کردن و بستن در پارکینگ به نکات ایمنی توجه کنند.
پلیس نیز تحقیقات خود را برای شناسایی دو سارق جوان آغاز کرد.

+186
رأی دهید
-11

Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
باز دمشون گرم دزداى بى رحم و بى وجدانى نبودند !!
جمعه 28 شهريور 1393 - 00:42
دنیای وحشی - تهران - ایران
کاشکی حداقل همه دزدها به اندازه سارقین این خود رو شرف داشتند . معلومه این کاره نبودند . خدا بر آخوندها لعنت کنه که مملکت رو به دزد بازار تبدیل کردند و خداوند انشاالله به پاس این مردانگی که این دزدها بخاطر این طفل و مادرش از خود نشان دادند آنهارا به راه راست هدایت نموده و به بهترین شکل ممکن زندگیشون رو سرو سامان بدهد که اصلااااااااااا نیازی نداشته باشند که مثل آخوندها دزدی کنند . آمین یا رب العالمین .
جمعه 28 شهريور 1393 - 04:29
azadeh11 - آمستردام - هلند
دزدهای با وجدان به اینها میگویند.
جمعه 28 شهريور 1393 - 07:19
sareban21 - اهواز - ایران
این دزدای ارانین.اگر از کشورای همسایه بودن چه فاجعه میشد!
جمعه 28 شهريور 1393 - 08:30
نیایش - تهران - ایران
خدا پدر و مادر دزدها رو بیامرزه آدمهای خوبی بودن والا
جمعه 28 شهريور 1393 - 10:10
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
درودِ بر جوانان با شرف که این نظام بیشرف وادرشان کرده حقِ خود را که آنها به غارت برده اند از مثلِ چون خودی غارت شده پس بگیرند.
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:13
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
با اینکه کار دزدها قابل تحسین بوده اما به نظر میاد دزدان گشنه‌ای نبودن اما از آخر کار و اینکه آدمربایی هم به جرمشون اضافه میشده ،،عقل کرده و خودرو و نوزاد را به صاحبش برمیگردونن
جمعه 28 شهريور 1393 - 18:45
cobalt3 - کرج - ایران
این مورد سرقت خودرو هنگام باز کردن در پارکینگ زیاد اتفاق افتاده راه حل ساده اش اینه که کلید پارکینگ رو با سویچ ماشین تو یه حلقه جا سویچی بزارید اینطوری حتما باید ماشین رو خاموش و سویچ رو بردارین چه میشه کرد شهر داره به جنگل تبدیل میشه باید همه جوره مواظب بود
جمعه 28 شهريور 1393 - 19:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.