اولین برد پرسپولیس با حمید درخشان

خبر آنلاین : پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر توانست راه‌آهن را شکست دهد.

حمید درخشان در دومین هفته حضورش روی نیمکت پرسپولیس طعم برد را چشید تا فشارها از روی دوش او برداشته شود. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با راه‌آهن مسابقه داد و توانست حریف را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. گل اول پرسپولیس را محمد عباس زاده در دقیقه 18 به ثمر رساند و گل دوم این تیم هم توسط محمد نوری در دقیقه 27 به ثمر رسید. پرسپولیسی ها که نسبت به زمان دایی با نشاط تر بازی می کردند، در نیمه اول می توانستند حداقل یکی دو گل دیگر هم بزنند اما مهاجمان این تیم ضعیف کار می کردند.

در نیمه دوم پرسپولیس ضعیف تر کار می کرد و در نهایت راه آهن در دقیقه 85 توسط مجتبی شیری یک گل زد. اما این گل برای جبران نتیجه کافی نبود و راه آهن این بازی را واگذار کرد تا پرسپولیس موقتا از بحران خارج شود.

در مسابقه همزمان، سپاهان میزبان صبای قم بود. سپاهانی ها که با حسین فرکی لیگ را دنبال می کنند، در دقیقه 14 گل خوردند. این گل را مارکو اورلیو برای صبا به ثمر رساند. سپاهانی ها برای جبران گل خورده تا دقیقه 82 تلاش کردند تا در نهایت لوسیانو پریرا در این دقیقه دروازه صبا را باز کرد. بازی این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تراکتورسازی هم امروز مهمان استقلال خوزستان بود. مسابقه این دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. میثم مجیدی و روح الله سیف اللهی گل های استقلال خوزستان را زدند و ادینهو و محسن دلیر هم زننده گل های تراکتورسازی بودند.

+46
رأی دهید
-30

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اخلاقِ دایی به دردِ عمش میخوره ! درود بر سرخپوشانِ قهرمان !
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 23:25
samuk66 - دوحه - قطر
با اینکه از درخشان بدم میاد ولی‌ برای ضایع شدن دایی به امید موفقیت برای درخشان. علی‌ فقط کریمی‌
جمعه 28 شهريور 1393 - 03:04
zooom - تهران - ایران
پرسپولیس پرسپولیسه و علی دایی علی دایی چیزی از زحمات و ارزش های علیی دایی کم نمیشه مهم نیشت کی مربیه پرسمولیشه مهم اینه که پیشرفت کنه و بهتر بشه گر چه فوتباله ایران از پایه و مدیریت دولتی و فرهنگی خرابه ولی این نیز بگذرد
جمعه 28 شهريور 1393 - 03:19
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
تبریک به حمید استیلی ساندیسی ،جلسه یک روز قبل استیقی در باشگاه لنگیان جواب داد و ساندیس خوران را از رده ٩ به ٨ رساند این هم عاقبت ساندیس خوری اقای سیاسی قبلاً زنجانی حالا!!!!! نیمه دوم هم همش فیلم بود راه اهن می توانست ببره ولی ساندیس نذاشت بهرحال طرفداران ساندیس خور حال کردن ها ها ولی این تیم تا اخر فصل از رده ٦ بالا نمی رود.
جمعه 28 شهريور 1393 - 04:30
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
یک سوال!؟؟؟ حالا خداییش طرفداران محترم ابی و قرمز! این تیم ها با این بازیهاشون ارزش فکر کردن و ناراحت شدن و سکته کردن! دارن؟؟؟ بازیکنان بی غیرتی که فقط بلدن زیر ابرو بردارن و پول مفت بگیرن کجا و بازیکنان عاشقی که به عشق مردم و طرفداران بازی می کردن کجا!
جمعه 28 شهريور 1393 - 06:12
ashab kahaf - لندن - انگلیس
خیلی خیلی با درخشان و سبک مربیگریش موافقم.خواهیم دید که پرسپولیس رو به قله موفقیت میرسونه...
جمعه 28 شهريور 1393 - 11:51
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
بعد از مدت‌ها یک نیمه پرسپولیسی و پر هیجان را از تیم‌ سابق قلدر خان دائی دیدیم که درخشان با همین جوونها یک نیمه طوفانی و نفسگیر و فوتبالی پرسپولیسی و تماشاگر پسند را رو کرد درخشان هم از پرسپولیسی‌های اصیل هست و هم تیمش قشنگ بازی کرد قطعا یک بازی اینجوری دیگر کافیست تا بالا نشین‌های خوش‌شانس و موقت لیگ از ترس به خود بلرزن. دیروز با یک نیمه بازی نعره شیر سرخ در لیگ برتر پیچید و نوید پرسپولیس زلزله و ظهور جادوگر‌های جوان هلی‌کوپتر‌ها و موشک‌ها و سر طلای‌ها و پا طلائی و عقاب دروازه‌ها را داد پرسپولیس با یک نیمه بازی باعث داغ شدن لیگ و برگشت پر شور تماشاگر‌های سرخ را نوید داد تا پرسپولیس در کورس نباشه لیگ ایران هیجان و لطفی نداره تا پرسپولیس اوج نگیره تیم‌ ملی‌ ایران هم اوج نخواهد گرفت
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:57
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
از حالا به بعد دیگه ضدّ تیم‌ ملی‌‌ها و ضدّ سرخابی‌ها باید در تشت آب یخ بشینند ضدّ تیم‌ ملی‌ هائی که همه بازیهای سرخابی را حتی واسه چند بار و با هیجان نگاه می‌کنن و منتظر یک باخت از سرورش هست تا خودش را خنک و تخلیه کنه اما غافل از اینکه از حالا به بعد انقدر دماغ سوختهٔ خواهد شد که چیزی جز کربن از سوختن‌های مداوم به جا نمیماند،،بسوز که خوب میسوزی ضدّ تیم‌ ملی‌
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.