درک احساسات زناشویی از دیدگاه دکتر شهرام اسلامی



+76
رأی دهید
-8

Shahin.Orel - تهران - ایران
خاک بر سر اون دانشگاهی که تو ازش دکتر شدی !
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 16:05
ozma - بروکسل - بلژیک
الان یه عده مخ گپک زده میان فحش میدن در حالی که حرفاش درست بود
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 17:36
آخونده مفت خور - سیدنی - سیدنی
مردیکه عوضی با این استدلاهی احمقانه، .
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 17:42
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
کاملا درسته. همه مشکل سر اینه که زن و مرد همو نمیشناسن. حرفش درسته. تکنیک صحبت کردنش رو باید بهتر کنه. این لحن حرف زدن برای یه جمع نیست. میتونه برای یه مریض و توی مطب باشه نه برای یه جمع.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 18:17
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
حرفش کاملا درست و قابل قبول هست. وقتی‌ درک و شناخت از احساسات طرفین نباشه کلی‌ مشکل به وجود میاد
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 20:29
ye mard - استکهلم - سوئد
کاملا درست
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 21:52
Shahin.Orel - تهران - ایران
برای قوم ابله , دکتر ابله هم لازمه ! وقتی این مردک استدلال میکنه آقا برای خاروندن پشتش میره تایلند و با دلایلی که گفت توجیه میکنه که این کار قابل قبوله ! پس طبق این استدلال باید نتیجه گیری بشه خانم هم مجازه اگه کادو نگرفت بره تو مغازه دزدی کنه ! قابل قبوله !و عده ای ابله هم بیان کامنت بزارن درسته درسته ! این دید کالا وار شما به زن هست که از اون موجودی کادو بگیر ساخته نه هویت زنانگی اون ! دری وری که مرد از برخورد بدنی خوشش میاد زن از پول گرفتن ! خیر همچین چیزی نیست , اتفاقا زن از نوازش خیلی بیشتر لذت میبره تا مرد ! این باور های شرقیه که از زن یک سرویس دهنده پول بگیر میسازه , مهریه و نفقه به علاوه ناتونایی های اجتماعی زن شرقی از اون این موجود رو میسازه . بعد هم این باور های نیمه وحشی رو میریزن تو چمدون , بریم با دروغ و دلنگ پناهنده بشیم اروپا و دریغ از یک جو پیشرفت در ارتباط با جامعه متمدنی که به زور خودمون رو چپوندیم توش
جمعه 28 شهريور 1393 - 00:21
rahaei - تهران - ایران
مگه چه حرف بدی زد که دوستان ناراحت شدند؟ داره تیپ های شخصیتی رو توضیح میده. یه کم سکسیستی بود ولی ۹۹ در صد همینجورن. حداقل این حرف درست میزد.
جمعه 28 شهريور 1393 - 00:50
baharmazaheri - عجمان - دبي
خیلی حراف و بی‌ تربیته اسمشم مزخرفه!!!!!!!!!
جمعه 28 شهريور 1393 - 09:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
حرفهاش زیاد بیربط نیست ، مرد به خاطرِ وابستگی اش در رحمِ مادر ، دورانِ شیر خوری و آغوش‌ِ پر مهرِ او همیشه به دنبالِ پناه گاهی‌ امن است، اما زن که خود زاینده است و نقشِ حملِ طفل در بطن و حمایتِ او تا دم آخر با حسِ مادری ‌ست ، اکثرِ اوقات نیاز خود را فراموش و فقط به طرفِ مقابل سرویس میدهد و تنها یکی‌ شدن و از بین رفتن فاصله را نیازمند است، ، اگر بین زن و مرد صمیمیت باشد زن از تماسِ فیزیکی‌ لذت برده یا به آرامش می‌رسد اگر غیر از این باشد به جز انزجار و کلافه گی‌ نصیبی نمی‌برد ,. اما مرد به صرفِ نیاز جنسی‌ و عاطفی که به آن اشاره شد میتواند به زن بچسبد، انسانها نباید و نمیتوانند احساساتِ مشابه از خود بروز دهند. مهم شناخت قبلِ از تشکیلِ زندگی‌ مشترک است تا احساسات و افکار و فرهنگ های مشابه و نزدیک با یکدیگر تشکیلِ زندگی‌ مشترک داده تا هر دو طرف از این شراکت به خاطرِ درک متقابل بهره و لذت ببرند.
جمعه 28 شهريور 1393 - 13:35
highlight - کرج - ایران
Shahin.Orel - تهران - ایران. کاملا با نظر شما موافقم... یه عده اینجا بیمار جنسی هستند ظاهرا اروپا رو هم به گند کشیدن. ozma - بروکسل - بلژیک شما خودت رو به دکتر نشون بده
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:15
highlight - کرج - ایران
Shahin.Orel - تهران - ایران. کاش اونهایی که به طرفداری این آقا سینه چاک کردن کامنت شما رو میخوندن شاید گوشی دستشون میومد البته بجز یه عده که ظاهرا بیمار جنسی هستندهیچ امیدی بهشون نیست .
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:21
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
حالا حرفهای این آقا درست یا غلط، چرا لحن حرف زدنش مثل لاتهای چاله میدونه؟؟؟ دوما این دیوانه ها کی هستن که به خاطر خارش پشت ازدواج کردن؟؟ رابطه زن ومرد باید بر أساس احترام متقابل به تفاوت ها باشه، معلومه زن و مرد بأهم متفاوت هستن، ولی اگر رابطه ای بخواد برای نخریدن کادو و بغل نکردن از بین بره، همون بهتر که بره. چیزی که این آقا گم کرده ترتیب و تسلسل عکس العمل هاست، اگر زن و مردی از اول به خاطر وجود خودشون یه رابطه إحساسی رو شکل بدن، تمام این اعمال (بغل کردن و کادو خریدن و ماساژ تایلندی و هر چی تو ذهن این خلق الله از برای یک رابطه میگذره) خود بخود انجام میگیره، سکس هم که أوج نشون دادن احساس به طرف مقابل باید باشه، برای هر دو طرف لذتبخش خواهد بود. أشکال اینجاست که بعضیا بقول معروف اول حامله میشن بعد ازدواج میکنن!! اول ازدواج میکنه تا بعد ببینه از گل و کادو خریدن و بغل کردن و ماساژ تایلندی طرفش خوشش میاد یا نه! برادر من، جناب دکتر، خیار رو اگر از تهش گاز نزنی همه چی حله!!
جمعه 28 شهريور 1393 - 17:18
shahin.orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد شما در مورد چیزی اگه دری وری نگید روزتون شب نمیشه ؟ دری وری فرمودید که ( مرد به خاطرِ وابستگی اش در رحمِ مادر ، دورانِ شیر خوری و آغوش‌ِ پر مهرِ او همیشه به دنبالِ پناه گاهی‌ امن است، اما زن که خود زاینده است و نقشِ حملِ طفل در بطن و حمایتِ او تا دم آخر با حسِ مادری ‌ست ) بفرمایید این محمل رو کی سر هم کرده ؟ ظاهرا طبق نبوغ شما خانم ها خارج از رحم مادر بوجود میان شیر هم نمیخورن ! بله , همون طوری که گفتید ( حرف هاش زیاد بی ربط نیست ) چون کالایی تحت عنوان شیر زن ایرانی از سوئد وجود داره , که زنانگی رو با سرویس دهندگی و در قبالش پول گرفتن عوضی بگیره , فکر هم بکنه , آیی چه مادر فداکاری
جمعه 28 شهريور 1393 - 18:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.