سریال تکراری حمله کاربران ایرانی به صفحه‌های شخصی افراد مشهور/ این قسمت: گروزر

صفحه شخصی بازیکن شماره 9 تیم ملی والیبال آلمان در شبکه های اجتماعی مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر نخست خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر (25 - 15، 25 - 21، 25 - 19) مغلوب آلمان شد. در پایان این مسابقه گروزو، بازیکن شماره 9 ژرمن‌ها که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار برابر ایران داشت توانست به تنهایی 22 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران را به خود اختصاص دهد.

در پایان این مسابقه برخی کاربران ایرانی بازهم دست به اقدام ناپسندی زدند و به مراجعه به صفحه شخصی گروزر، بازیکن شماره 9 آلمان مطالب نامتعارفی را در این صفحه منتشر کردند. پیش از این هم چندین بار این اتفاق برای ورزشکاران و سایر افراد سرشناس رخ داده بود که از آن جمله می توان به لیونل مسی اشاره کرد.

+11
رأی دهید
-21

shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
خوب این که کاری نداره، باید اینترنت این افراد بسته بشه. یه پاسبان بود میگفت در عرض دوساعت بچه هایی که کلیپ happy رو پشت بام درست کرده بودند شناسایی و دستگیر کرده، خوب بیاد این جا این افراد را شناسایی بکنه دیگه.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 10:17
shivaa - تهران - ایران
همچین بدم نیست مردم کشورهای دیگه با فرهنگ والای ایرانی اشنا بشوند و بفهمن ادبیات انچنانی تنها مختص یکسری مسئولان نظام نیست.اقای مشایخی هم یک سفر به المان رو میتونه به برنامه اش اضافه کنه!
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:26
مهم - بروكسل - بلزيك
واقعا نسل جدید ایران به کی‌ رفته من موندم ما نسل ۵۷ باز یه احترامی یه اخلاقی‌ داشتیم احترام میذاشتیم ولی‌ نسل سال ۷۰ و ۸۰ وضعشون خیلی‌ بد است از لحاظ فرهنگی‌ و اخلاقی‌ خیلی‌ بی‌ ادب هستن اصلا نمی‌شه باهاشون گفتگو کرد قابل تحمل هم نیستن امیدوارم درست بشن ۸۰% از این نسل مشکل روانی‌ دارن سالم نیستن حالا یکی‌ کمتر یکی‌ بیشتر امیدوارم درست بشه
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:48
ariobarzan 22 - ﺗﻬﺮاﻥ - اﻳﺮاﻥ
مهم- بلژیک. عزیز شما مشکل روانی نداشتی که انقلاب کردی? ما رو به این روز انداختی?. مشکل روانی از اونجا ناشی میشه که اینهمه فشار و سرکوب و تحقیر بالای سر جوان ایرانیست. اگه بذارن جوونا برن تو ورزشگاهها آزادانه هیجانشونو تخلیه کنن و تیمشونو چه دختر چه پسر تشویق کنن این اتفاق نمیفته. این بیشتر نوعی حمایت و طرفداری تیمهای ملیه در عین ارزشمندی بستر غلطی پیدا کرده. در ضمن وقتی رهبر یه مملکت رسما عده‌ای رو سگ هار و نحس و نجس میخونه از نسل دست پروردش چه انتظاری داره? ز کوزه همان برون طراود که دراوست.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 12:46
مهم - بروكسل - بلزيك
آریوبرزن ۲۲ - ﺗﻬﺮاﻥ - اﻳﺮاﻥ دوست عزیز منظور از نسل ۵۷ یا اشتباه گرفتی‌ یا من اشتباه رسوندم من ۵۷ بدنیا اومدم بعد از انقلاب ازینها گذشته همیشه این‌چیزها توجیه پذیر نیست من خودم هم ۲۰ سال تو اون کشور زندگی‌ کردن اوایل ۸۰ از ایران اومدم بیرون سال‌های ۷۰ هم همین فشارها بود و کمبودها بیشتر از الان ایران بود ولی‌ به انداز الان این همه مشکل روانی‌ نداشتیم و نداشتن اینهایی که اوایل ۷۰ و ۸۰ بدنیا اومدن کلا تعطیل هستن و تکلیفشون با خودشون هم روشن نیست و خیلی‌ بی‌ تربیت و بی‌ ادب بر اومدن برای من مهم نیست من نمی‌خوام ایران زندگی‌ کنم ولی‌ با این حرکت که تو اینترنت و بی‌ ابروی که درست میکنند اینجا ایرانی‌های دیگرو هم دچار مشکل و شرمساری میکنند
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 18:03
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
یه وخت فرهنگ 2500 سالشون خدشه دار میشه ها وجهه تمدن اریایی خراب میشه وا
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 19:32
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
اسکندر - اردبیل تاتار از یه طرف اسم ایران و با خودت یدک میکشی،از طرف دیگه به ایرانی‌ توهین میکنی‌،چرا نمی‌ری پیش اقومت تو آذربایجان که وقتی‌ از ایران جداش کردن مردمش را هم به شوروی تقدیم کردند،چون همه خائن و جاسوس و وطنفروش بودن ،شیر فهم شدی ...
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 21:29
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین. دوست عزیز اینایی که تو صحفات اجتماعی میرن فحاشی میکنن ساعتی ٧٠٠٠ تومن میگیرن که ندای اسلام رو به جهانیان برسونن و ایران و ایرانی رو خراب کنن دولت باهاشون کاری نداره. اگه کسی خوشحال باشه دولت میره سروقتش
جمعه 28 شهريور 1393 - 01:29
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
oghab پشتون تو چرا پیش اقوامت تو افغانستان نرفتی؟ اتفاقا من هر سال سری به اقوامم میزنم و از داشتن اقوامی با زبان مشترک در تمام آذربایجان فخر میکنم تو چطور از داشتن اقوامی با زبان فارسی در افغانستان خوشحالی؟ هر چی باشه محمود افغان و لشکرش نیمه شرقی و فارس نشین ایران را سالها زیر سلطه داشته
جمعه 28 شهريور 1393 - 20:57
marineboy - لس انجلس - امریکا
اسکندر ذوالقرنین - منظورش اینست چرا کلا از ایران نمیروی پیش همان اقوامت تاتارها یا مغولها که منشا فرهنگ بدوی و ببابانی و زورگیری و چپاول بوده و در چچن و داغستان و قفقاز شمالی و جنوبی کم نیستند. مگر بزور نگهتان داشته اند خوشتان نمیاید مهاجرت کنید بروید.
شنبه 29 شهريور 1393 - 12:48
marineboy - لس انجلس - امریکا
واقعا نسل جدید ایران به کی‌ رفته ......هموطن این فرهنگ وحشیانه و توهین و خشونت بازمانده تجاوز و حمله مغول به ایران است و چنان نهادینه شده که دوران کوتاه پهلوی نیز تنوانست آنرا ریشه کن کند. تاریخ جهانگشای جوینی را بخوانید که مغولها چه بر ایران و ایرانی و قفقاز و مردم عرب خاورمیانه آوردند. ایران چه پیش و چه پس از اسلام تا پیش از مغول سرچشمه علم و فرهنگ و دانش بود که اعراب نیز ازآن بهره مند شدند. متاسفانه این قوم بدوی بیابانی آسیای مرکزی چنان خانمانسوز بودند که چیزی از گذشته باقی نماند و تخم و ترکه هایشان هم هنوز از ایرانی و تاریخ ایران متنفرند و آرزوی نابودی ما را دارند.
شنبه 29 شهريور 1393 - 12:54
marineboy - لس انجلس - امریکا
هه هه زبان پشتونها فارسی نیست، واقعا که برخی چقدر ناآگاه هستند. تا زمانی که مردم ایران از شناخت تاریخ خود بی بهره باشند بدبختی ما ادامه خواهد یافت و اینجور افراد به ما حمله خواهند کرد. حمله اعراب به ایران در زمان خود ویرانگر بود اما ایران باز هم مانند ققنوس برپا خواست و تمدنی بنا نهاد که تا اروپا نیز رفت. متاسفانه چنان تاریخ از دوران مغول به این سو کمرنگ شده که کمتر کسی به آن پرداخته و مردم نیز ناآگاه اند. سرزنشها همیشه بسوی تازیان است، که قابل سرزنش هم هستند، اما کسی نمیگوید چنگیز و هلاکو و تخم و ترکه های نکبتشان در چند صد سال چه بلایی بر سر ایران آوردند. کل مردم خراسان تا شهر ری کشته شده یا فرار کردند. سرزمین ایران بجز قسمتهای غربی خالی از سکنه شد. مغولها به هرزنی میرسیدند تجاوز میکردند. اثرات این حمله بسیار عمیق است و متاسفانه از سوی بازمانده هایشان سانسور میشود.
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:03
marineboy - لس انجلس - امریکا
ادامه 1..هلاکو در آن دوران با واتیکان رابطه برقرار کرد تا مثلا به وی کمک کند تا دنیا و تمدن اسلامی را برچیند. تاریخی که بدست تخم و ترکه های بیسواد مغولها نوشته شده، اما تمدن اسلامی را خوار و بی ارزش جلوه داده است. درست مانند تلاشی که پانترکهای مغول زاده برای محو و حذف تاریخ و تمدن ایران پیش از اسلام میکنند. این قوم خطرناک همگی دستاردهای علمی و فرهنگی و زیربناهای تمدن چندهزار ساله خاورمیانه یعنی ایران و تمدن دجله و فرات و قفقاز را برباد داد. عقب ماندن ایران و خاورمیانه از اروپا در دوران آغازین رنسانس نتیجه مستقیم حکومت ایلخانان و مغولان و تاتارهای بادیه نشین با سیستم عشیره ای و قبیله ای و نومد وارشان بوده است. اینها حتی تلاش داشتند آیین های خرافاتی خودشان را به ایرانیان بقبولانند، حداقل شانس این بود که مردم به خرافه های این بدوی ها ایمان نیاوردند. بسیاری از مردم ایران در غرب کشور یعنی لرستان و کردستان هرچند از تاثیر مستقیم ضد قرهنگ اینها در امان ماندند، اما زندگی ایلی و کوچ نشینی که از رسوم این بدوی ها بود در میانشان رواج یافت.
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:12
marineboy - لس انجلس - امریکا
ادامه 2...در لرستان اتابکان لر با زیرکی تمام توانستند منطقه لرستان را تا جنوب و غرب دامنه های زاگرس تا خوزستان را از حمله خونبار و ویرانگر این داعشی های آنزمان نجات دهند. به این ترتیب توانستند آداب و رسوم خود را حفظ کنند. در جنوب ایران در بوشهر و خاشیه خلیج فارس دیگر اقوام پارس توانستند شر این ادمخواران را دفع کنند. اگر اینها نبودند، هیچ نامی از ایران و ایرانی باقی نمیماند و مردم شهر نشین و کشاورز ایران نیز به شیوه کوچ نشینی و چادر نشینی و بادیه نشینی روی میاوردند. اینها نه تنها بیشتر جمعیت ایران را از بین بردند، بلکه با مهاجرت دسته دسته اقوام چادر نشین از آسیای مرکزی در جای جای ایران ساکن شدند و فرهنگ بدوی خود را گسترش دادند. اینها با تحقیر نسبت به مردم بومی ایران برخورد میکردند و سطح مردم را تا حد نوکری و طیور کننده اسب و شغلهای سخیف و بی ارزش آن دوران پایین آوردند. متاسفانه ایرانیان هنوز از حس حقارت و انفعال نسبت به بیگانه رنج میبرند.
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:22
marineboy - لس انجلس - امریکا
ادامه 4....در کتابهای تاریخی امده که پس از ویرانی کشور بدست مغول، چنان ناامنی در ایران زیاد شده بود که مردم جرات بیرون رفتن از خانه نداشتند. ناامنی و روشن نبودن آینده سبب از هم پاشیده شدن اصول اخلاقی و خانوادگی و اجتماعی شد و به تبع ان دزدی، خیانت، تبه کاری، کلاهبرداری، دروغ، چندهمسری، بچه بازی، مال خوری، راهزنی، آدمکشی ، جنایت و تجاوز در ایران رواج پیدا کرد. سواد و دانش و فرهنگ ارزشش را از دست داد و بیکباره ملاهای شیعه توانستند در بارگاه ایلخانان مغول جایگاهی بدست آورده و نبض و شریان اقتصادی و بازار و احتماع را در دست گیرند. دوره اوج قدرت ملاها از این دوران آشوب و بلوا و عقب ماندگی مفرط مغولها و تاتارها اغاز شد و سپس مملکت به قهقرا و سیاهی و نکبت رفت. دوره پهلوی تنها یک استثنا و دوره کوتاهی در میان اینهمه سیاهی و نکبت بوده که مانند جرقه ای شعله زد و خاموش شد و ما برگشتیم به همان نقطه ای که بودیم.
شنبه 29 شهريور 1393 - 13:30
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
اسکندر‌اردبیل‌مثل اینکه حالیت نشد ،مجبورم می‌کنی که بهتر برات توضیح دهم ،زمانی‌ که آذربایجان از ایران جدا شد دولت وقت حتی یک نفر از مرم آنجا را نگذاشت که در ایران بمانند و همه را به شوروی بچشید دلیلش را هم قبلا گفتم،......من افغان نیستم،اجداد من از پایه گذاران امپراطوری ایران هستند.
شنبه 29 شهريور 1393 - 22:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.