شوهر ساناز نظامی در قتل او گناهکار شناخته شد

ساناز نظامی چند هفته بود با شوهرش به هوتن نقل مکان کرده بود که حادثه روی داد

هیأت منصفه دادگاهى در ایالت میشیگان آمریکا بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی نیما نصیرى را به خاطر قتل همسرش ساناز نظامى گناهکار شناخته است.

اتهام او قتل غیر عمد بود و قاضى دادگاه قرار است ظرف ٣٠ روز حکم زندان او را صادر کند.

ساناز نظامی در دسامبر سال ۲۰۱۳ پس از آنکه به دست نیما نصیری مضروب شد به بیمارستان منتقل و آنجا درگذشت.

حادثه زمانی اتفاق افتاد که فقط چند ماه از ازدواج ساناز نظامی و نیما نصیری می گذشت و فقط سه هفته بود که در شهر دورافتاده هوتن در میشیگان اقامت کرده بودند.

علت مرگ ساناز نظامی ضربه مغزی اعلام شد.

این حادثه انعکاس بسیار گسترده ای به خصوص در میان مهاجران ایرانی شمال آمریکا داشت.

خانواده ساناز نظامی که در زمان حادثه در ایران بودند موافقت کردند که اعضای بدن او اهدا شود که در مجموع به هفت بیمار دیگر اهدا شد.

ساناز نظامی در هوتن مشغول ادامه تحصیل بود.

+105
رأی دهید
-10

azadeh11 - آمستردام - هلند
حالا میره زندان آمریکا، حسابی‌ حالش را جا میاورند. ارزو می‌کنه که زودتر بمیره که اینقدر بهش تجاوز نشود.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 21:51
Farzan.farzan - لس انجلس - امریکا
متاسفانه جامعه ایرانى هاى امریکا بیمار هست، رفتارهاى عجیب و غریب زیاد دارن. دوستى میگفت بخصوص ایرانى هاى کالیفرنیا و لس انجلس اگه برن مهمونى یا جشنى ، بعد از یک مدت کوتاه مثلا. یه هفته اگه به تک تک زن ها و دخترها بگى اون لباس و کیف و کفش ت که توى فلان مهمونى تنت کردى را نشون بده، تقریبا صددرصدشون اون ها را ندارن ،. میدونین چرا ؟ چون همه شون میرن از سرتاپا براى اون جشن خرید میکنن و به محض اینکه اون جشن و مهمونى تموم شد ، فرداش تمام لباس ها. و کیف و کفشهایى رو که. خریده بودن می برن و پس میدن! متاسفانه نه تنها این نیما روانى هست، بلکه میشه گفت روانى در جامعه ایرانى امریکا کم نداریم، خدا کنه زودتر ایران انقلاب بشه و ایرانى های امریکا برگردن ایران تا بیشتر از این ابروریزی نکردن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 22:50
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
Farzan.farzan - لس انجلس - امریکا. دوست عزیز ادمهای روانی همه جا پیدا میشه ولی درست نیست که کل جامعه رو روانی خطاب کنید. از اسم کاربریتون مشخصه که شما هم جزو همون جامعه هستید. به هر حال پیروز باشید
جمعه 28 شهريور 1393 - 02:09
castlehill - سیدنی - استرالیا
Farzan.farzan - لس انجلس - امریکا. کاملا با شما موافقم...
شنبه 29 شهريور 1393 - 01:36
marineboy - لس انجلس - امریکا
نمیشود گفت همه ایرانیهای امریکا کالیفرنیا دیوانه و مجنون و روانی اند. اینهمه آدم تحصیلکرده نخبه و متخصص هست. هرچند درصد بالایی از بویژه خانمها در ال ای مادی و چشم و هم چشمی کن و پول دوست هستند. البته ان که دارد نوش جانش اما برخی به خاطر تظاهر تن به هرکاری میدهند. بستگی دارد با چه قشری سر و کار دارید، ایرانیان دسته های و گروههای بسیار مختلقی تشکیل دارند. برخی شان که هنوز در دهه هفتاد مانده اند با سبیلهای کلفت دوران داش مشتی های تهران.
جمعه 28 شهريور 1393 - 22:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.