مدیر تدارکات تیم امید ایران از اینچئون اخراج شد

 تسنیم نوشت: مدیر تدارکات تیم فوتبال المپیک ایران به اتهام اذیت کردن یک دختر جوان کره‌ای از اینچئون کره‌جنوبی اخراج شد.

روز گذشته (سه‌شنبه) پلیس کره‌جنوبی یکی از اعضای کادرفنی تیم فوتبال المپیک ایران را به آزار و اذیت دختری جوان که به عنوان داوطلب در ورزشگاه آنسان‌وا مشغول فعالیت بود متهم کرد. پلیس اعلام کرد این فرد 38 ساله ایرانی روز دوشنبه در جریان دیدار این تیم برابر ویتنام در چارچوب بازی‌های آسیایی 2014 در شهر اینچئون کره‌جنوبی در راهروی ورزشگاه آنسان‌وا دختر 20 ساله‌ای را به بهانه عکس گرفتن اذیت کرده است. پلیس گفته بود که این پرونده در جریان است و نتایج متعاقباً اعلام خواهد شد.

شورای المپیک آسیا (OCA) امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مدیر تدارکات تیم فوتبال المپیک ایران به علت تخلفی که مرتکب شده از حضور در محل برگزاری بازی‌های آسیایی، دهکده بازی‌ها و هتل‌های واقع در اینچئون منع شد. OCA از کمیته ملی المپیک ایران خواسته این فرد خاطی را به خانه بازگرداند.

متن بیانیه شورای المپیک آسیا به این شرح است:
شورای المپیک آسیا سیاست بی‌تحملی در خصوص آزار و اذیت جنسی به هنگام برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد. کار مدیر تدارکات ایران حمله فیزیکی نبوده بلکه تنها آزار و اذیت جنسی کلامی بوده است. OCA در چنین مواردی هیچگونه تعارفی ندارد و موضع سختی خواهد گرفت. ما چنین رفتارهایی را نمی‌پذیریم پس تصمیم به اخراج وی از محل برگزاری بازی‌ها گرفتیم.

 

کفاشیان: کره جنوبی باید جرم اتفاق افتاده را ثابت کند/ برای نظارت بیشتر، آیت اللهی سرپرست تیم امید شد


رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.

به گزارش  سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دیشب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرده و امروز نشستی را با مسئولین مسابقات در اینچئون برگزار کرد و گفت: در این نشست در مورد اتفاق اخیر با مسئولین مذاکره کرده و خواستار این موضوع شدیم که جرم اتفاق افتاده را ثابت کنند.
وی گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته این فرد را از اردوی تیم خارج کند و برای نظارت بیشتر در تیم ملی و عملکرد بازیکنان سید محمد آیت الهی را به عنوان سرپرست تیم ملی امید در بازی های اینچئون منصوب می کنم.
 

+24
رأی دهید
-0

ghalamfarsai - مالمو - سوئد
خجالت، خجالت، .....
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:33
martinT - هایدلبرگ - آلمان
این هم حتما کار صهیونیستها یا استکباره؟ یا تفاوت فرهنگی؟یا بدنام کردن جمهوری اسلامی؟جمهوری اسلام فاسد هست فاسد!
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:46
مهم - بروكسل - بلزيك
کفاشیان: کره جنوبی باید جرم اتفاق افتاده را ثابت کند جالب است این بنده خدا فکر کرد مردم کره هم مثل مردم ما حقه‌باز و دروغ گو و پلیس کره هم مثل پلیس ایران زورگو و بی‌جهت به کسی‌ گیر بده است و اون طرف کره رو با ایران اشتباه گرفته فکر کرد کره هم ایران است که به طرف تجاوز و دست بخورد و طرف هم هیچ کار نتونه انجام بده و فکر کردن کره هم مثل ایران هرکی‌ هرکی‌ و بی‌ قانون است رو که نیست سنگ پا است روشونو کاری کردن طلبکار هم هستن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 12:04
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
کره جنوبی هنوز از اون 2 باختش به ایران و حرکت کی روش در استادیم کره کینه داره.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 16:03
Afshin London - لندن - انگلستان
حتمن یک پستی خوبی در وزارت امور خارجه بهش میدن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 23:18
zooom - تهران - ایران
برگرده ایران بنده خدا 5 یا 6 ساعت میره حمام با یک صابون صحت درجه یک شاید هم لطیفه نمیدونم شاید هم شامپو تخمه مرغی احتمال میدم لطیفه باشه هنوز تو فکرشه مرتیکه خجالت نمیکشه اون لحظه چی فکر کرده که به دختره 20 ساله گیر داده من فکر میکنم مدت هاست از زنش دور بوده و در فشار بوده اون زن هم احتمالا به کعاشیان گیر داده فکر کنم عجب عجب حالا این جدیده فکر کنم براش لطیفه خریدن یا ضد شوره احتمال میدم که برای این شامپو سیر صحت یک باکس خریدن واقعا خجالت داره حتی نمیشود دفاع کرد من طرف حقم همیشه این به نظرم ابروی یک کشور را برده پس باید یک مدت بیکار باشه تا ادب بشود به هر حال پیشنهاد میکنم به فدراسیون لطیفه به تمام مربیها و تدارکاتی ها بخرد و بدهد چون کاملا کاربردی و جلو گیری از ضد حمله است و پیشنهاد میکنم اگر ترکیب طرف 4.4.1 بود حتما سریع برگردد به دفاع و سریع لطیفه را استفاده کنند بهتر از این است که در گل بخوریم و ببازیم مرتیکه لوسر خجالت بکش چی بگم اخه
جمعه 28 شهريور 1393 - 02:43
kabootar - لاهور - پاکستان
چون پای آبروی ملتی در بین است بایستی به سخت ترین وجه ممکن و بدون هیچ اغماضی تنبیه گردد.
جمعه 28 شهريور 1393 - 08:55
marineboy - لس انجلس - امریکا
ایران برنمیگرده یعنی نمیگذارند برگرده چون دارند همانجا دادگاهیش میکنند. امیدوارم به سیاهچال بندازندش و هم بند با مجرمان دیگر، تا بفهمد کشورها و مردم دیگر نقاط جهان مانند ایرانیها نیستند که بگذارند هر بازی خواستند سرشان بیاورند. ارزش انسان چه زن و چه مرد در چهارچوب قانون مشخص است. چند تا هنرمند بدبخت که رقصیدند و ویدیوی هپی را ساختند ناجوانمردانه به شلاق و زندان محکوم شدند اما متجاوزان به نوامیس مردم راست راست میگردند. برگردد ایران که میشود مدیر و نماینده مجلس. بگذارید همان کره ای ها حسابش را کف دستش بگذارند تا دیگر این اوباش آنطرفها آفتابی نشوند.
جمعه 28 شهريور 1393 - 22:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.