قتل شوهر به دلیل ارتباط با زنان غریبه

شرق: دو زن که در جنایت‌های جداگانه شوهران خود را به قتل رسانده‌اند روانه زندان شدند. هر دو زن بعد از مدت‌ها اختلاف و کشمکش دست به جنایت زدند.
یکی از این پرونده‌ها از خرداد سال‌جاری و اعلام گزارشی توسط مسوولان بیمارستانی در استان اصفهان به جریان افتاد. مسوولان بیمارستان در تماس با پلیس اعلام کردند مردی جوان به نام کیوان به طرزی مرموز فوت شده است. وقتی ماموران وارد عمل شدند ابتدا به تحقیق از همسر کیوان به نام نرگس پرداختند. این زن گفت: «من نمی‌دانم چه اتفاقی برای همسرم رخ داده است. در خانه بودیم که او بدحال شد و من که به شدت نگران شده بودم سریع با اورژانس تماس گرفتم اما شوهرم بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.» جسد متوفی به‌دلیل نامشخص‌بودن علت فوت او به پزشکی‌قانونی منتقل شد و متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های مختلف اعلام کردند این مرد به علت مصرف سمی مهلک جان باخته است. به این ترتیب مشخص شد کیوان به قتل رسیده است. نرگس تنها مظنون پرونده شناخته می‌شد زیرا روز حادثه فرد دیگری در خانه مقتول نبود. کارآگاهان در جریان تحقیقات نامحسوس خود متوجه شدند نرگس با شوهرش اختلافاتی داشته‌است به همین دلیل سوء‌ظن نسبت به وی تقویت شد و افسران جنایی وقتی مطمئن شدند این زن شوهرش را کشته است که خبر رسید او فرار کرده و به شهری دیگر رفته است.
شناسایی مخفیگاه زن جوان زمان زیادی لازم نداشت و سرانجام نرگس در خانه یکی از اقوامش به دام افتاد. او پس از انتقال به پلیس آگاهی در حالی‌که راهی برای طفره‌رفتن از اتهام قتل نداشت به کشتن شوهرش اقرار کرد و گفت: «من و کیوان شش‌سال قبل با هم ازدواج کردیم و از همان اول اختلاف داشتیم طوری که من یک‌روز خوش در زندگی نداشتم و در تمام این مدت عذاب می‌کشیدم. مهم‌ترین مشکلم این بود که شوهرم با زنان زیادی رابطه داشت. هر وقت به خاطر این کارهایش به او اعتراض می‌کردم مرا کتک می‌زد و آزارم می‌داد.»
متهم به قتل ادامه داد:«شش‌سال این شرایط را تحمل کردم تا اینکه تصمیم گرفتم کیوان را به قتل برسانم و از او انتقام بگیرم برای این کار نقشه‌ای طراحی و اول سعی کردم سم تهیه کنم. بعد از پرس‌وجوی بسیار بالاخره مردی عطار را پیدا کردم که حاضر بود سم موردنیاز را به من بفروشد او وقتی فهمید سم را برای قتل شوهرم می‌خواهم برای فروختن سم شرط گذاشت و گفت باید بعد از انجام قتل با او ازدواج کنم من که چاره‌ای نداشتم این پیشنهاد را قبول کردم.» نرگس در ادامه اعترافاتش گفت: «بعد از تهیه سم یکی از داروهای شوهرم را که به شکل کپسول بود برداشتم و محتویات داخلش را با سم عوض کردم. آن شب کیوان بعد از خوردن دارو بد حال شد من دو ساعت صبر کردم و بعد از آن با اورژانس تماس گرفتم. هیچ ردی از خودم به‌جا نگذاشته بودم و اصلا احتمال نمی‌دادم علت فوت شوهرم مشخص شود اما بعد از مدتی وقتی فهمیدم پلیس به موضوع شک کرده است تصمیم گرفتم فرار کنم به همین دلیل به خانه یکی از اقوام در شهری دیگر رفتم اما عاقبت دستگیر شدم.»
دومین زن متهم به قتل که سمیه نام دارد در جریان درگیری با شوهرش مرتکب قتل شد. کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از آنکه از مرگ مردی به نام هاشم مطلع شدند به محل حادثه رفتند و فهمیدند ضربه چاقو به گردن این مرد اصابت کرده و خونریزی شدید باعث مرگ وی شده است. همسر هاشم در بازجویی‌ها گفت: «درحالی‌که شوهرم در خانه بود برای انجام کاری از منزل بیرون رفتم و وقتی برگشتم با جنازه او مواجه شدم. من نمی‌دانم در غیابم چه فرد یا افرادی وارد خانه شده‌اند و هدف آنها از کشتن هاشم چه بود.»
کارآگاهان که اظهارات سمیه را قانع‌کننده نمی‌دانستند بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی به تحقیقات خود ادامه دادند و به این نتیجه رسیدند که فردی غریبه وارد خانه مقتول نشده و سرقتی نیز صورت نگرفته بنابراین احتمال ساختگی‌بودن سناریوی سمیه بسیار زیاد است. آنها در ادامه به بررسی زندگی این زوج پرداختند و فهمیدند آنها از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و هرازگاهی درگیر می‌شدند. به این ترتیب سمیه به‌عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. او ابتدا سعی کرد با تکرار ادعای اولیه‌اش خود را از قتل مبرا کند ولی در بازجویی‌های فنی به اتهامش اعتراف کرد و گفت: «من و هاشم از مدت‌ها قبل اختلاف داشتیم. روز حادثه نیز با هم مشاجره کردیم و شوهرم در حالی‌که عصبانی شده بود چاقویی را از آشپزخانه برداشت تا با آن به من ضربه بزند ولی من در جریان کشمکش‌ها توانستم چاقو را از دست او بیرون بیاورم. در همین هنگام نفهمیدم چه شد که چاقو به گردن او خورد و ناگهان خون فواره زد.» متهم به قتل ادامه داد:«من از قبل نقشه‌ای برای قتل شوهرم نداشتم و ضربه را هم به عمد نزدم اما بعد از اینکه هاشم جانش را از دست داد از ترس دستگیری دروغی ساختم و همان را برای ماموران تعریف کردم.» این زن نیز در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات قضایی از او هنوز به پایان نرسیده است.

+35
رأی دهید
-5

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ معنی غیرت میشه قتل , این اپیدمی به تمامِ اقشارِ جامعه سرایت می‌کند.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 15:05
faranak-montreal - مونترال - کانادا
اون اولی‌ حقش بود بره همونجایی که خلخالی رفت
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 15:33
perser68 - آلمان - آلمان
یعنی هیچ راهی جز کشتن وجود نداره؟ زن شدی یا باید تا آخره عمر زیره دستو پای شوهرت خورد شی و یا بکشیش!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 15:42
سرسره - اهواز - ایران
وقتی حق طلاق وحضانت و......بامرد باشه وزن باید برای اثبات دلایل طلاق یا قانع کردن قاضی ماهها وحتی سالها دوندگی کنه ودرنهایت هم بدون هیچ حقوقی واغلب با گذشتن ازمهریه ونفقه و...موفق به جدایی بشه دراین جامعه خشونت زده ومردسالار وقوع چنین فجایعی به عنوان تنها راه ویا شایدانتقام زندگی وجوانی نابودشده دورازانتظارنیست
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 17:56
azadeh11 - آمستردام - هلند
اینقدر زنها باید شوهرشان را بکشند تا دولت قبول کند که زنها هم حق دارند ، که زندگی‌ کنند. و حق طلاق دارند، زنها هم حرف بزنند . زنها یک ملت هستند،. نه دیوانه و احمق......
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 22:04
prince of darkness - دبی - امارات
من تویه این موندم همه بعد از بازجویی فنی اعتراف میکنند...این چجور بازجویی هستش؟معمولاً هم واسه خانمها در نظر میگیرند...
جمعه 28 شهريور 1393 - 12:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.