گرفتن عکس یادگاری از کودک خردسال در لبه یک صخره در ارتفاع ۶۰۰ متری

تقاطع: تصویر کودکی در لبه‌ی یک صخره‌ی شیب‌دار در ارتفاع بیش از ۶۰۰ متری در حالی که پدر و مادرش از او عکس می‌گیرند، به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های نروژی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این تصویر که در صخره‌ی “پریکستولن”، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردش‌گری نروژ گرفته شده، دختربچه‌ای خردسال با فاصله‌ای حداقل چندقدمی از چهار نفری که در نزدیکی او هستند، در خطر مرگ حتمی دیده می‌شود چرا که تنها یک لغزش او می‌توانست به سقوطش منجر شود.

“فِرِد سایربگ”، کوهنوردی است که بعدازظهر شنبه (۱۳ سپتامبر-۲۲ شهریور) در آن نزدیکی به همراه دختر ۱۱ ساله‌اش بود و این لحظه‌ی دلهره‌آور را ثبت کرد.

او در رابطه با این صحنه به “میل-آنلاین” گفته: «نمی‌توانستم آن چیزی را که چشمانم می‌دیدند، باور کنم. من دیدم که مادر، دخترش را در نزدیکی لبه‌ی صخره روی زمین گذاشت و کمی عقب‌تر آمد تا زن دیگر بتواند از بچه با پس‌زمینه‌ی “پریکستولن” عکس تمیزی بگیرد.»

تصویر ثبت‌شده توسط آقای “سایربگ” پس از انتشار در رسانه‌های نروژی بسیاری از مردم این کشور شمال اروپا را شوکه و در عین حال خشمگین کرده است.

صخره “پریکستولن” بر بالای یک آب‌دره در حوزه‌ی شهرداری “فُرسَند” قرار دارد و همه‌ساله ده‌ها هزار گردش‌گر را از سراسر جهان به این منطقه می‌کشاند.

سال گذشته و پس از سقوط مرگ‌بار یک گردشگر اسپانیایی از این صخره در حال گرفتن عکس، بحث بر سر این‌که باید برای محافظت بازدیدکنندگان، حفاظ امنیتی نصب شود بالا گرفت.

با این وجود، مدیران این منطقه‌ی توریستی معتقدند که نصب حفاظ و یا علامت‌های هشداردهنده، باعث خراب شدن منظره‌ی آن می‌شود.

+37
رأی دهید
-27

srdash - تبریز - ایران
دخل پدرومادرروآوردن ،اونجاکه ایران نیست بزنی بچت روبکشی بعدحتی دادگاهی هم نشی.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 07:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.