شکست والیبال ایران از آلمان در مرحله سوم جام جهانی ۲۰۱۴

تیم ملی والیبال آلمان با برتری ۳ بر صفر برابر تیم ایران به دور نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد. ملی‌پوشان ایران برای راهیابی به جمع چهار تیم پایانی به پیروزی ۳ بر صفر در دیدار با فرانسه نیاز دارند.

تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به مرحله سوم و پیوستن به جمع ۶ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ لهستان، شامگاه چهارشنبه (۱۷ سپتامبر) به دیدار ملی پوشان آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد. ۳ ست این بازی به ترتیب با حساب ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم ملی آلمان رقم خورد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران، ترکیب نخست تیم خود را با حضور امیر غفور، محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف شکل داد.

تیم ملی ایران که پس از پیروزی بر تیم صربستان با ۳ روز استراحت به دیدار ملی پوشان آلمان رفت، با وجود این، عملکرد شتابزده‌ای از خود به نمایش گذاشت و در لحظه‌های حساس از تمرکز لازم برخوردار نبود.

بازیکنان تیم ملی آلمان یک روز پس از ناکامی ۳ بر صفر خود در برابر تیم ملی والیبال فرانسه، در نبرد روی تور، طراحی حمله و دریافت توپ های اول موفق‌تر از ملی‌پوشان ایران عمل کردند. تعویض‌های متفاوت تیم ایران و به بازی آمدن میلاد عبادی پور، شهرام محمودی و مهدی مهدوی نیز در تغییر روند بازی موثر نبود.

تیم ایران که در این مرحله در کنار آلمان همچنین با تیم فرانسه نیز هم گروه است، روز پنجنشبه (۱۸ سپتامبر) در برابر ملی پوشان والیبال فرانسه صفآرایی می‌کند. فقط کسب برتری ۳ بر صفر برای تیم ملی ایران در این رویارویی، رویای صعود شاگردان اسلوبودان کواچ به مرحله نیمه‌نهایی را متحقق خواهد کرد.

+32
رأی دهید
-10

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
میتونیم بر فرانسه پیروز شویم ، اگه هم نشدیم تا اینجاش هم بچه‌ها بسیار خوب بودند ! دمتون گرم !
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 00:17
yashainiran - ایران - ایران
آفرین بر دلاورمردان ایران زمین
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 06:38
persiangulf_57 - لندن - انکلیس
با حضور 31 تیم و رسیدن تیم ایران به نیم نهای خودش افتخاری بزرک است که بین 6 تیمی که همه از بهترینها هستند با حضور تیم ایران در جمع این 6 تیم به دنیا نشان دادند که مردم ایران تروریست و مثال بعضی از کشورهای دیکر برادر کشی و عقب مانده وبی فرهنک نیست ایرانیان مردمانی هستند صلح دوست وباهوش وقدرتمند این را در کشتی وبسکتبال و والیبال و وزنبرداری و اولمپیادهای علمی ثابت کردن .من به ایران و ایرانی بودن افتخار میکنم و با افتخار میکویم ایرانی هستم در این 15 سال که در خارج از ایران هستم همیشه در همه جا با افتخار کفتم ایرانی هستم و ایرانی بودن هم افتخار دارد هم لیاقت میخواهد
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 07:00
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
اینها دیشب بازی اصلیشونو نکردن چون برای بازیهای قبلی و بردهای شیرینشون کسی بهشون تبریک نگفت ولی برای کشتی گیرا چقدر پیام تقدیر و تشکر که نفرستادند.پولپالیستها رو یادتونه با ضد بازیشون جلوی آرژانتین چقدر به به و چه چه شنیدند. درود بر والیبالیستهای دلاور و همیشه سربلند و هوشیارمان. به امید پیروزیشون بر فرانسه.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:27
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
مهم این است که شما برای مردمِ ایران قهرمانید علاوه بر آن با علمِ به اینکه فقط یک تیم‌ هستید و از حمایتِ پر از سنگ اندازی مسئولینِ نظامِ ضدِّ ایرانی بهره میبرید ، تا جائیکه حتی در صددِ شکستنِ روحیه تان با ممنوع کردنِ بانوان ایرانی‌ به ورزشگاه شدندشما به اندازه یک تیم‌ِ چند نفره در برابرِ تیم‌ِ آلمان که یک کشور از مسئولین گرفته تا مردم پشتِ انهایند به مبارزه رفتید، شما چند نفر تا به حال با چندین کشور بازی و پیروزِ میدان بوده اید به امیدِ موفقیتتان در برابر فرانسه که اگر هم باخت باشد از قهرمانی شما دلاوران و سرو قامتانِ سر افرازِ ایران زمین ذره ایی کم نمی‌شود
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 15:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.