دانش آموز تنبل همه را حیرت زده کرد - عکس

دانش آموز 12 ساله چینی که به دلیل انجام ندادن تکالیف درسی‌اش، مورد ضرب و شتم مادرش قرار می‌گرفت، تصمیم گرفت با پنهان شدن در زیر پنجره خانه که محلی بسیار خطرناک بود، هم از کتک‌های مادرش و هم از انجام تکالیف درسی فرار کند.

این کودک با صحبت‌های یک روانشناس متقاعد شد به داخل ساختمان برگردد. البته پلیس هم برای انجام تحقیقات، مادر این کودک را دستگیر کرد.

+56
رأی دهید
-5

karaji - گتنبرگ - سوئد
مگه تو چین هم روانشناس هست !!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 23:45
سرسره - اهواز - ایران
این چینیهای خل وچل
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 01:03
قاضی محمد - کرمانشاه - کرمانشاه
نه فقط اریایی های خالص روانشناس دارن چین که ازما از هر نظروضع بهتر رو که نیست سنگ پا قزوینه بعدش یاد زمانی می افتم که ما رو مجبور به درس خواندن میکرد کسانی که درس نخوادن خیلی وضعشون از کسانی که رفتن مدرک گرفتن بهتر بود بعدش یک انسان میتونه یه نجار و یه اشپز یه بنا خوبی باشه و از زندگی لذت ببره ولی بعضی پدر مادرها به خاطر عقدهای خودشون دوست دارن به زور بچه رو که شاید توانایی اش رو نداره تبدیل به دکتر و پزشک کنن بعد تنها کاری که می کنن روح روان اون رو نابود میکنن.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 06:57
بی خیال - کرمان - ایران
اونجا رفته دنبال سوسک بگیر بده مادرش تا غذای ظهر رو باهاش درست کنه
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 09:50
Barry2000 - سانفرانسیسکو - ایالات متحده
karaji - گتنبرگ - سوئد... نه داداش. چین روانشناس نداره چون روانی نداره که نیازی به روانشناس داشته باشه. برای تویی که با هزار بدبختی و زجر و تن دادن به خیلی چیزها خودت رو رسوندی سوئد و حالا خودت رو برتر میدونی و صد البته در خیال خودت.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 09:54
cyrus mardo - اولدهام - انگلستان
سانفراسیسکو ،ایالات متحده ،،با نظر شما موافق و مرسی از طرح دار و چیز دار کردن گوتنبرگ -سوئد ،،،بعضی‌‌ها کامنت ندن سنگین تر هستن ،،،آقایان و خانمهای همه چیز فهم و همه فن حریف‌های ایرانی‌ و هم وطن ؛؛؛؛؛؛
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 10:50
oghabe - سنت گا لن - سوثیس
واقعاً جای بسی‌ تأسفه، ما ایرانیها به جای اینکه از هر مسٔله‌ای چیزی و از تجربه دیگران درسی‌ یاد بگیریم فوری باید شروع به توهین به ملیتهای دیگه بکنیم ،لبّ مطلب و بچسب هموطن،ببین ما کجای کاریم.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 17:33
marineboy - لس انجلس - امریکا
درسته در چین ارزش جان انسان پایین است. اینرا از دو نفر چینی که یکیشان پزشک بود شنیدم. اما دلیل نمیشود فکر کنیم با تمدن و فرهنگ و اموزش و بهداشت بیگانه اند. در شهرهای بزرگشان حداقل خیلی روی اموزش و تربیت نسل جوانشان کار کرده اند بطوریکه فرق زیادی بین روستاییان و شهری های درس خوانده هست.
جمعه 28 شهريور 1393 - 22:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.