یک ایرانی به اتهام آدم‌ربایی و شکنجه تبعه آمریکایی به کالیفرنیا مسترد شد

رادیو فردا : هفت ماه بعد از صدور حکم استرداد یک ایرانی متهم به آدم ربایی، شکنجه و قطع آلت تناسلی یک آمریکایی، مقامات جمهوری چک وی را به کالیفرنیا مسترد کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، حسین نیری ۳۵ ساله روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه به مقامات قضایی کالیفرنیا در آمریکا تحویل داده شد و هم اکنون در بازداشت است.

وی متهم است در پاییز سال ۹۱ با همدستی چند نفر صاحب یک داروخانه را در ایالت کالیفرنیا ربوده و او را به بیابانی برده‌‌اند که تصور می‌کردند این فرد پول‌هایش را آنجا پنهان کرده است.

متهمان یاد شده بعد از شکنجه صاحب داروخانه و در حالی که نتیجه‌ای از اخاذی نگرفته بودند، آلت تناسلی‌ این آمریکایی را بریده و او‌‌ را در بیابان رها کرده بودند.

به گفته مقامات ایالات متحده، حسین نیری بعد از این اقدام از آمریکا فرار کرده و به ایران رفته بود، اما درست یک سال بعد زمانی که می‌خواسته از پراگ به اسپانیا سفر کند، از سوی پلیس جمهوری چک بازداشت شد.

دادگاهی در جمهوری چک اواسط اسفند پارسال حکم به استرداد این متهم به آمریکا داد تا دادگاه کالیفرنیا، ایالتی که جرم در آنجا واقع شده است، به پرونده رسیدگی کند.

سایر متهمان، نَئومی و رایان گورکیان به ترتیب ۳۴ و ۳۳ ساله و کایل هَندلی ۳۴ ساله معرفی شده‌اند.

انتظار می‌رود که این متهم ایرانی روز چهارشنبه در دادگاه ایالت کالیفرنیا ظاهر شود.

بر اساس این گزارش، متهمین به خانه صاحب داروخانه‌ای که ماریجوانای پزشکی می‌فروخته حمله کرده و او را همراه با دوست دخترش ربوده و به بیایان برده بودند.

مقامات دادستانی می‌گویند که این افراد با دوست دختر صاحب داروخانه کاری نداشته‌اند و پس از قطع آلت تناسلی مرد، هر دو را در بیابان‌‌ رها کردند.

دختر بعد از یک و نیم کیلومتر پیاده‌روی در تاریکی نهایتا به ماشین پلیس برخورده و صاحب داروخانه توانست که جان سالم به در ببرد.

فردی که از سوی حسین نیری و سه همدست وی شکنجه شده است، پس از این آدم ربایی و قطع آلت تناسلی‌اش برای مدت‌ طولانی بستری بود تا این‌ که در ‌‌نهایت از بیمارستان مرخص شد.

+98
رأی دهید
-4

دریای پارس - ایران - ایران
بدترین نامردی. دیگه اون بدبخت برای چی زنده بمونه؟؟؟؟؟؟؟
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:23
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اگر واقعا ثابت شود که حسین آقا چنین جرمی کرده و آلت مرد بیچاره را قطع کرده، بهترین کار این است که حسین آقا را از آلتش آویزان کنند تا خدای خودش را بهتر بشناسد!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:25
faranak-montreal - مونترال - کانادا
خودت تو راه برگشت شومبولت را تو توالت هوپیما ببر تا اونا دست به کار نشدن
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:54
avangard - تهران - ایران
قطع آلت تناسلی؟ wow
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:22
بی غم - تهران - ایران
حتما یه خورده حسابی با طرف داشته که اینکار رو کرده. شانس اورده که توی کشورهای جهان سوم محاکمه نمی شه چون احتمالا همین بلا رو سرخودش میومد.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:25
perser68 - آلمان - آلمان
بیماری که شاخو دم نداره!حالا تو زندانه کالیفرنیا درمان میشه!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:26
halk_35 - لیوواردن - هلند
پرچم گندکاری همچنان بالاست . دیگه رکورد زدیم توی منفیات . اگه کارای منفی هم جام جهانی داشت . ایران با اختلاف خیلی زیاد از رقبا هر ساله قهرمان جهان می شد .
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 00:47
سرسره - اهواز - ایران
کثافت ابروی جامعه ایرانیو برده عوضی خاکبرسرش
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 01:06
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
آخه داشتن پول و منال بدون داشتن دارایی به چه درد میخوره؟؟
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 03:30
قاضی محمد - کرمانشاه - کرمانشاه
اگر یه افغانی بود یا کشور دیگر بود الان به کل اون ملت توهین میکردن همه رو به چشم اون میدیدن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 07:20
parsaus - امریکا - امریکا
اینجا آمریکاست .دهاتی‌ها هم الان پول رو میذارن بانک ،زمان مغول نیست که از ترس اونها پول رو در بیابان چال کنند.این خبرهای الکی‌ و چرتو پرت از ایران انگلیس واقعا بأعییده
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 08:53
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
parsaus - امریکا - امریکا. پس خوبه حالا دهاتی از دید تو آدم شده. موجوداتی مثل تو بذر کینه و دشمنی را در دل انسانها میکارند. انسان بودن انسانها به انسانیت آدمهاست نه به محل جغرافبایی آنها. آدمهای تازه به دوران رسیده برای جبران کسری خود از جملاتی شبیه به جملات تو استفاده میکنند.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 10:56
highlight - کرج - ایران
ه حالا یه عده وحشی اینقدر گندکاری کنن که همین دوزار آبرو هم بریزه
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.