زیبایی اندام زنان در گذر زمان.

+38
رأی دهید
-7

HomeSick73 - ویرجینیا - امریکا
حجاب یک نوع پوشش و پوشش انسانها ربط به زندگیه اونها در جاهای مختلف جغرافیایی داره. در عربستان چه مرد چه زن برای اینکه از آفتاب و طوفان ش‌ن در امان باشند، سرو صورتشون وبقیهٔ جاهای بدنشونو با پارچه میپوشوندند. بعد از اسلام، هم دین و هم فرهنگشونو میخواستن تو کشورهای اشقالیشون رواج بدن که حالا تبدیل شده به این قوانین مسخره که حجاب ربط به دین داره. مردم در هر محل مختلف جغرافیایی پوشش خاص خودشونو دارن و نه ربطی به دین داره نه چیز دیگه. در جاهای سردسیر انسانها پوسته حیوانات تن‌ میکردن، در جاهای آفتابی و کویری لباسهای پارچه و نازک تن‌ میکردن. در مناطق مساعد نه نیاز به پوسته حیوانات بود نه پارچه‌های بلند و نازک. بخاطر همین در اروپا یا حتا ایران قدیم و جاهای دیگه نیازی به اینجور پوششا نبوده. حالا باز یه مشت گوسفند میگن هجاب/پوشش به دین و خدا ربط داره. خدایی که وجود نداره ولی‌ حالا اون یه بحث دیگست.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:41
kimiaa - تهران - ایران
HomeSick73 - ویرجینیا - امریکا . قبل از اسلام در عربستان زنان حجاب نداشته اند و پوشش فرق سر تا نوک پا بعد از اسلام و مخصوصا زمان خلفا رایج شد.مسئله حجاب مذهبی فرق داره با پوشش بدن برحسب فصل گرما و سرما و محل زندگی و در همون اروپا هم زمانی حجاب اجباری وجود داشته.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:21
highlight - کرج - ایران
عکس 16 زنان شیرده خپل بو گندو فاطی کماندو در ایران..... صد البته که اینها نقشی در چگونگیجلوه زیبایی اندام زن نداشتن آخه اینه یه کپه پشم و چربیبه شدت بو گندو رو پوشوندن.
جمعه 28 شهريور 1393 - 15:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.