مهمانداران قطار - عکس

اغلب تصورات ما از یک مهماندار، خانم و آقایی آراسته و خوش برخورد است که با خوشرویی به مسافران خوشآمد میگوید و خواسته های آنها را در طول سفر برآورده میکند. مهمانداری یکی از آن شغلهایی است که در مدت زمان کوتاهی پس از شناخته شدن، طرفداران زیادی پیدا کرد. مهمانداری اگرچه در ظاهر یک شغل شیک و بیدردسر به نظر میرسد؛ اما مهمانداران چیز دیگری میگویند و مشکلات پنهان آن را مانند نداشتن ساعت کار منظم، خسته کننده میدانند. البته نباید فراموش کرد که هر شغلی حتی شغلهای پر زرق و برق هم مشکلات خاص خود را دارند. یکی از شاخه های شغل مهمانداری، مهمانداری در قطار است که نسبت به دیگر شاخه های مهمانداری کمتر شناخته شده و تفاوتهای زیادی با مهمانداری در هواپیما و هتل دارد.

+210
رأی دهید
-9

eydad - مونترال - کانادا
ما که بودیم یه مشت سیبیل کلفت بودن که! ولی خدا به دادشون برسه فک کنم روزی 1000 بار متلک میشنون.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:37
Amin,London - خرمشهر - ایران
عجب،،،،،
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:38
asal30 - بندرعباس - ایران
ما که هر قطاری سوار شدیم مهماندار نداشت و فقط یک آقایی می اومد دم کوپه ها . و رستوران هم توی قطارها بود و خودمون میرفتیم . تازه قطار های ما کوپه ایی بود فکر میکنم این مهماندارها جدیدآ برای قطارهای جدیدشون که مسیر کمتری داشته باشه هستش. چون کلآ قطار هایی که من دیدم اینطوری نبودند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:52
ekman - شیراز - ‫ایران
در حال حاضر سفر با قطار عاقلانه تر از سفر با هواپیما توی ایران است،ضمن اینکه قبلا مهماندار به شکل کنونی نداشت و فقط شخصی بنام رئیس قطار مسئولیت کنترل ، سوار و پیاده کردن مسافران را بعهده داشت.قبل از سال 57 عدّه ای محدود از هواپیما استفاده میکردند و قیمت بلیطش مثلا از تهران به مشهد 130 تومان بود و بلیط قطار درجه 3 زیر 10تومان بود و فقط تنها چیزی که بعضی مسافران را اذیّت میکرد صبح وقت نماز بود که شخصی به در کوپه ها میزد و میگفت نماز نماز و مسافران را از خواب ناز بیدار میکرد.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:07
fitx-germany - کلن - آلمان
چقدر تمیزه قطارهای ایران،تصور من از قطار تو ایران مثل هند بود.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:43
negeen - کلن - آلمان
من هم مهماندار کلاس ۱ قطار هستم، اینترسیتی اکسپرس، اما اینجا کجا و ایران کجا، هر چند ما اینجا به جای متلک کلی‌ فحش می‌خوریم به خاطره تاخیر قطار هاهاهاهاهاهاها
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 00:11
yashainiran - ایران - ایران
اون موقع که من زنجان درس می خوندم و با قطار رفت آمد میکردم از این خبرا نبود
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 06:40
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
خیلی‌ شیک. با همه محدودیت‌های لباسی، باز هم از مهماندار‌های قطار آلمان خوش لباس تر و قشنگترند.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 09:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.