وقتی خیاط‌های خیابان جمهوری هم مهاجرت می‌کنند.

+45
رأی دهید
-2

perser68 - آلمان - آلمان
همش دروغه!!!!!!!!!!! واقعیت ها رو برید از رهبرانه سپاهه آدمخوره خامنه ای منفور بشنوید که نمیگذارن و نگذاشتن داعش به خاکه ایران وارد شه و برای مردمه ایران بخصوص زنان و بچه های ایرانی مزاحمت ایجاد کنه!!!خیاطهای ایرانی،،نجارهاش ،کارگرانه نوننوائیش، بغالاش همه و همه خوشبخت، چون پاسدارای ضد داعشو دارن!ننگ به جمهوری فاشیست مذهبی،رژیمه پلیسی داعشی،رژیمه نکبتو بدبختی!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:41
shivaa - تهران - ایران
برای تولید کننده ها قطعا مهاجرت به چین بهتره چون اونجا کارگر ارزون هست و هزینه های تولید پایینه اما کارگران خیاطی که اینطور نیستند چون اونجا کارگر ارزون کاری خیلی زیاده دلیلی هم نداره کارگر ایرانی که زبان هم بلد نیست بیان ببرن چین ماهی 1500 دلار حقوق بدن!در واقع باز هم اینجا قشر زحمتکش کارگر ضرر میکنه و اشتغال از بین میره و سود بیشتر سرمایه دار.بازار رقابتی همینه همه جای دنیا.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:28
amir-amir - تورنتو - كانادا
خبر هایش خیلى وقت پیش در گوشه و کنار شهر منتشر شده بود یکى دیگر از نمرات صفر در کارنامه ننگین جمهورى اسلامى که هدفش نابودى ایران است. تنها چیز هائى که در مغز علیشان مى گنجد کارهاى نمایشى و داد و فریاد وا اسلاما و یقه پاره کردن لش و لوش هاى حزب اله انصار و بسیج علیه مردم.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:28
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
جمهوری ضدّ انسانی در ادعا گویی سبقت را از همه گرفته اما عاجز از انجام ساده‌ترین کار به خیر مردم هست تولیدی لباس که تکنیک سفینه چالنجر را نمیخواهد مهر نماز و جا نماز ایرانی‌‌ها از چین میاد گویا در کویرهای ایران خاک کم آماده. اگر این نفت نبود وضعیت بد تر از افغانستان میشد
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:23
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ ملخ‌ به مزارع حمله می‌کند تمامِ محصول را می‌خورد و نابود می‌کند، این نظام همان انواع گوناگونِ دسته ملخ‌ها بود که به ایران حمله و ایران را قحطی و آفت زد ، راهِ از بین بردن ملخ، سم پاشی و دفع آفتِ ملخ است نه خوراک دادن، هر زمان ملتِ ایران این را متوجه شد روزگارش بر گشته آبادانی و محصول رونق می‌گیرد.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:30
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
باز خوبه دو ات که اینا میتونن برن امرار معاش کنن خیلی ها برای ماه 500 ( 1600 هزار تومان)دلار هم حاضررن برن کار کنن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 19:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.