انصار حزب‌الله تهدید کرد: معابر را از مظاهر فسق پیراسته می‌کنیم

با وجود مخالفت صریح مقامات دولت حسن روحانی با گشت سیار «امر به معروف و نهی از منکر» انصار حزب‌الله، این گروه روز چهارشنبه، ۲۶ شهریور، از آغاز مرحله دوم عضوگیری برای این گشت  خبر داده و تهدید کرد که معابر را از، به گفته خود، «مظاهر فسق» پاک می‌کند.

وب‌سایت انصار حزب‌الله با انتشار اطلاعیه ستاد اجرایی این گروه از پایان سازماندهی افراد ثبت نام شده در مرحله اول برای گشت‌های سیار «امر به معروف و نهی از منکر» خبر داده و اعلام کرد که برای  تکمیل و گسترش این گروه‌ها عضو می‌گیرد.

عبدالمجید محشتم، دبیرکل انصار حزب‌الله، روز یک‌شنبه، ۲۳ شهریور، گفته بود که «گشت‌های ارشادی» این گروه از هفته آینده «به صورت تمام‌عیار» و با حضور ۳ هزار زن و هزار  مرد که از طریق پرکردن فرم جذب شده‌اند آغاز می‌شود.

ستاد اجرایی انصار حزب‌الله در اطلاعیه روز چهارشنبه خود با اشاره به برگزاری تجمع این گروه در روز ۲۱ تیرماه تصریح کرد: «یکی از کارویژه‌های انصار از آن روز تاکنون جذب داوطلب برای فعالیت در گروه‌های سیار امر به معروف و نهی از منکر بود تا این فریضه را وسعت بخشیده و معابر را از لوث وجود مظاهر فسق پیراسته کنیم.»

این گروه روز ۲۱ تیر با برگزاری تجمعی در پارک ملت نسبت به نحوه پوشش خبر تجمع ۱۷ اردیبهشت‌ماه خود در صدا و سیمای ایران اعتراض کرده بود.

این گروه ۱۷ اردیبهشت امسال در میدان فاطمی تهران تجمعی «علیه بی‌حجابی» برگزار کرده بود. این تجمع در حالی برگزار شد که حسین هاشمی، استاندار تهران، اعلام کرده بود که مجوزی برای برگزاری این تجمع صادر نشده است.

مسئولان وزارت کشور پیش از این بارها بر ضرورت اخذ مجوز برای گشت‌های سیار انصار حزب‌الله تاکید کرده‌اند، اما ستاد اجرایی انصار حزب‌الله در اطلاعیه امروز خود اعلام کرد: «به دور از هرگونه پیچیدگی و فلسفه‌بافی به سبک مغلطه‌گران بی‌منطق یاد شده، این سوال مطرح است که کجای قانون امر به معروف و نهی از منکر نیاز به اخذ مجوز داشته است؟»

ستاد اجرایی انصار حزب‌الله در اطلاعیه خود خطاب به گروه‌هایی که «طیف مشخص» و«جریان‌های برانداز» می‌نامد نوشت  که انصار حزب‌الله از اول تیرماه سال جاری کار خود را نه تنها در تهران، بلکه در کل کشور آغاز کرده، اما برای «خنثی‌سازی توطئه منافقان گزارش آن رسانه‌ای نمی‌شود».

پیش از این وب‌سایت انصار حزب‌الله از فعالیت اولین گروه‌های گشت موتوری «امر به معروف و نهی از منکر» در پارک‌ها، مراکز خرید و معابر از روز یکم تیرماه خبر داده بود.

تاکید انصار حزب‌الله بر توسعه فعالیت گشت‌های سیار خود در حالی است که علاوه بر مسئولان دولت حسن روحانی، علی لاریجانی، رئیس مجلس، و برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس ایران نیز پیش از این با فعالیت این گشت‌ها مخالفت کرده‌اند.

در همین زمینه محمدعلی اسفنانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، روز چهارشنبه ۲۶ شهریور در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گسیل چهار هزار نیرو برای مبارزه با «بدحجابی» از سوی انصار حزب‌الله را اقدامی «تحریک‌آمیز» توصیف کرده که آثار «سوئی» در جامعه خواهد داشت.

+17
رأی دهید
-87

perser68 - آلمان - آلمان
(((گسیل چهار هزار نیرو برای مبارزه با «بدحجابی» از سوی انصار حزب‌الله را اقدامی «تحریک‌آمیز» توصیف کرده که آثار «سوئی» در جامعه خواهد داشت.))).. آثار سوء ؟؟؟۳۵ساله که وجوده ضحاکه قرن خمینی با آدمخورانش مملکتو به چیز کشونده، تازه از آثاره سوء حرف میزنن! تا حالا این مملکت واقعاً چطوری سر پا مونده؟ چرا نه؟ به جای وسیله مناسبه گرمائی بخاریه نفتی تو دبستانا روشن کردن تو قرنه ۲۱و اگه اعتراضی هم بشه با پنجه بکسو چاقو جوابه خونواده ها رو دادن مملکتو میشه سرپا نگه داشت!جوابه اعتراضه دختره یه مرحوم مثله سحابیو با کوبیدنه مشت به سینش و کشتنش دادن یکی دیگه از راههای سرپا نگهداشتنه اون مملکته! دستای یه دزدو قطع کردن یه راهه دیگست! به به چه مملکته پابرجائی ، داعش خبر نداره که قبل از خودشون یه مملکته داعشی ساخته شده بود،۲۲بهمن ۵۷ کلنگه داعش تو خاکه ایران زده شد!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:57
m4ssod - لندن - انگلستان
تشریف بیاورید عزیزان انصار حزب‌الله! ما مثل پدر و مادر‌هایمان در ده ۶۰ نیستیم. وقتی‌ با ماتحت دریده شده فرار کردید تازه می‌فهمید. من که روز شماری می‌کنم این حیوونا بیان!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:44
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
انسانی که چیزی مهمتر از زندگیش تو زندگیش داشته باشه و از ترس مردن برای آرزوش نجنگه انسان نیست. اگر جای مظلومی بودم بی ترس از مرگ، درس عبرتی به هر سگ هار می دادم که داستانش افتخار عزیزانم باشه و نقل مجلس ها. شعار نیست. از پشت کیبورد لنگش کن گفتن نیست. زندگی یک انسان فقط تو چمدونِ دستشه. تعلق به هر چیزی که باعث بشه برای دل خودت زندگی خودت رضایت خودت تا حد مرگ نجنگی و زیر بار خفت یک نا انسان بری جایز نیست. اسمش زندگی نیست. ظالم رو باید با مشت آهنین سر جاش نشوند. شاید تو فدا بشی. اما برای هزار نفر که چشمشون به توست مسیری باز کردی و چیزی بیادگار گذاشتی : هنر زندگی با شرف. یاد اون شعار زیبای حزب احمق توده بخیر که توی اعلامیه های سال های دورش می نوشت برای زندگیت با آغوش باز پذیرای مرگ با شرف باش.. حالا هم چند هزار طوله وحوش راه بیفتن تو خیابونا که فلانی فلان و یهمان. ملتی که اتحادش بواسطه انحطاط اصالت از دست بره تو سری خوردن عادتش میشه..
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:19
راهجو - فریدونکنار - ایران
پشت این انصار حزب الله(شیطان) سلفیها و وهابیهای سعودی هستن که میخوان سویه دوم رو از ایران بسازن
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:29
irane aziz - وین - اتریش
خودشون کلی‌ داعشی دارن،اونوقت میخوان برن با داعش مبارزه کنن.مگه داعش همین کارا رو نمی‌کنه؟
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:48
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
خامنه‌ای معتاد مفنگی شیره‌‌ای زده به سیم آخر و پوزه سگ‌های هار و ولگرد را دوباره می‌خواد باز کنه تا بعد از بسیج و سپاه و اطلاعات و نیروهای انتظامی و لباس شخصی‌ لبنانی فلسطینی‌های ایرانی‌ خوار ،،بیشتر از قبل پاچه جوانان ایران و دختر و پسر‌ها را بگیره،،خدا یا تو,که میگن قادر و جابر و توانا و عادل هستی‌ زودتر این سرطان پروستات عاقا را به کّل بدن نجس و کثیف آقا سرایت بده تا کّل بدن کثیف خامنه‌ای بوی گند بگیره کرم بزنه و با هر عطسه و سرفه کرم و کثافت بیرون بزنه که حتی پزشک‌ها و پرستار‌ها هم از بوی گند عاقا به اون نزدیک نشوند،،آهٔ ماداران و مردم ایران بدجوری دامن آخوند‌ها را میگیره،،اگر خدایی هم نباشه باز حق و ناحقی‌ وجود داره ‌
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:04
amir-amir - تورنتو - كانادا
بشتابید ساندیس خور ها٫ پاچه ورمالیده هاى رژیم٫ نخراشیده هاى جمهورى اسلامى و ذوب شدگان در ولایت سفیه, حزب اوباش انصار داوطلب مى پذیرد + حقوق 3 برابر درآمد معلم .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:33
dara20 - تهران - ايران
شما جانوران پلید خودتان نماد مظهر کامل فسق و فجور و پستی و بی‌ شرمی هستید
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:45
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مثل اینکه عبدالمجید محتشم دلش هوای کهریزک کرده!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:53
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
اگر میخواهید معابر رو از مصادیق فسق پاک کنید، مرحمت کرده اول خودتون رو بریزید تو مستراح و دوتا هم سیفون مهمون کنید! آخه لامصب اینقدر قاذورات حجیمی هستید که با یک سیفون پایین نمیرید!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:11
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا. متاسفانه ظاهرا اگر منتظر پرو ستات آغا بشیم، باید حالا حالا ها تو سری بخوریم، با حرفهای منگوله مشهدی موافقم، تو دهه ٦٠ هم همین بساط بود، کاری کردیم که هنوز وقتی یادش میوفتم حال میکنم، از اینطرف خیابان به اونور طناب بستیم، دسته این کثافت ها که اومدن رد شن، وسط رد شدنشون طناب رو کشیدیم بالا، ریختن رو زمین با موتورهاشون، ما هم که رزمی کار بودیم افتادیم به جونشون، تا خوردن زدیمشون، کار به مینی بوس سپاه رسید که همه فلنگ رو بسته بودیم! بیژن رضایی هم بود (وزنه بردار!!) عین پر کاه این آشغالها رو بلند میکرد پرت میکرد روی بلوک های سیمانی نهر آب! عین تاپاله باکمر میخوردن روش، از درد به خودشون میپیچیدن! الان که دارن مینویسم دارم حال میکنم! اینها فقط زبون خودشون حالی شون میشه، الان هم که وزارت کشور سعی در جلوگیری داره، برای اینه که میدونن دیگ صبر مردم نزدیک به جوشش هست و هنوز خشم فرو خورده ٨٨ زیر خاکستره، وگرنه دلش به حال زن و بچه مردم نسوخته.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:28
siavash2a - تهران - ایران
خسته نباشین چرا که بیشتر از پیش مردم رو از دین اسلام دور میکنید
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:42
همایون شایان - اسلو - نروژ
ویروسه ابوللا رو ولش کن بچسب به انصاره حزب اللا
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:03
همایون شایان - اسلو - نروژ
ویروسه ابوللا رو ولش کن بچسب به انصاره حزب اللا
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:03
همایون شایان - اسلو - نروژ
جایی که خامنه ای با الفاظه رکیک و بی تربیتی هر چی دلش میخواد به دنیا میگه دیگه از تخم و ترکه ی اون این میکروبها رشد میکنند و به جونه مردم میفتند .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:02
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بهتر است بگویید میخواهیم معابر را با حضورِ خود پر از فسق و فجور و نجاست کنیم، مردم هر روز در تلویزیونِ دولتی نظام تاپاله از مدلهایِ مختلف می‌بینند. با دیدنِ شما گمان دارند برنامه زنده تماشا میکنند فقط با بویِ گندتان مشکل دارند که باید به شکلِ جدی , ماسک زدنِ را رایج کنند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:23
senator x - تهران - ایران
گور پدر دمکراسی و امنیت.دیگه صبر کافی هست. اگر ملت عرضه و غیرت داشته باشه در مقابل این طالبان و داعش داخلی,باید اسلحه بدست بگیرد و مبارزه را آغاز کند.ایران سابق از دست رفت و منتظر برگشت آن نباشید.روزبروز فشاراستبداد و دیکتاتور داره زیاد میشود.ای مردم یک روز باید مبارزه را آغاز کرد پس چه بهتر از فردا.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:32
سرسره - اهواز - ایران
گردن کلفهای مفتخور اگه راست میگید جلوی رانت خواری وفسادواختلاسهای میلیاردی برادران سپاهیتون که به قیمت بیکاری وفقر وعقبماندگی مردم ایران شده رو با همین لشگرکشیها وعربده زدنهاتون بگیریدنه که مردنیستید شرف وغیرت هم که ندارید
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 01:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
منگوله مشهدی - مشهد - ایران/Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا/senator x - تهران - ایران/ به‌‌‌ به‌‌‌ به‌‌‌ بعد از سالها نسیمِ غیرتِ واقعی‌ مرد ایرانی‌ بدون وابستگی به هر ایسم و یا ایدئولژی فقط به عشقِ ایران به مشام می‌رسد، از آن نوع غیرتی‌ که ضحاکان را به زیر کشید، یقیناً این نظام به سویی میرود که چاره ایی جز این نمیگذارد، درود بر شما ، خداوند زیادتان کند و برای ایران و ایرانی‌ حفظ و کار گشا.
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:10
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا - دم شما گرم‌ ای رزمی کار،،ای بروسلی،،ای یکه بزن :) حتی خوندن و شندین کتک خوری‌های این داعشیان ایرانی‌ هم حال میده و هم آدم را سر حال میاره،،به امید روز موعود آخوند کشون و بسیجی‌ و لباس شخصی را با لگد و تیپا به توبه انداختن و گهخوری مجبور کردن،،این سری اگر شلوغ بشه دیگه باید واویلا بشه با کوچکترین فرصت باید داستان این آخوندها و بی‌ شرفان را برای همیشه از سر ایران و ایرانی‌ کوتاه کنیم،،دست تو و هر هموطن که یک توسری و مشت به این بی‌ ناموس‌های بی‌ وطن میزنه را بوسه‌ باران می‌کنم،،درود بر مردان و زنان و شیر دختران و شیر پسران ایران،،این بار با کوچکترین فرصت داستان این وحشی‌های اسلامی اس,هالی و آخوندهای دزد و منحرف را از سر ایران و ایرانی‌ برای همیشه کوتاه و از بازو قطع می‌کنیم
جمعه 28 شهريور 1393 - 18:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.