اکبر ترکان: بقایی خانه‌های مناطق آزاد را به خودش اجاره می‌داد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با گلایه از عدم تحویل اموال دولتی از سوی برخی مسئولان دولت دهم، به بیان ماجرا پرداخت و افزود: مسئول سابق دبیرخانه مناطق آزاد در زمان مسئولیت خود، جایی را به نام خانه ایرانیان خارج از کشور به صورت خصوصی در وزارت کشور به ثبت رسانده است.

مشاور ارشد رییس جمهوری، ادامه داد: از آنجا که در دولت محلی به نام شورای عالی ایرانیان خارج از کشور وجود دارد، اذهان عمومی تصور می کنند که این حق محسوب می شود اما بقایی برای حمایت از خانه ایرانیانی که خودش به ثبت رسانده، از دولت یک مصوبه گرفته است، بعد هم ساختمان مناطق آزاد را به عنوان موجر اجاره داده به خانه ایرانیان خارج از کشوری که خود مستاجر آن بوده است.

وی افزود: بقایی برای تنظیم قرارداد اجاره از طرف مناطق آزاد از مشاور خود خواسته بود که این قرارداد را امضا کند و از طرف خانه ایرانیان نیز فردی که همکارش بوده این قرارداد را به امضا رسانده اما در حقیقت، هر دو طرف را خود سازماندهی کرده، در نتیجه ساختمانهای مناطق آزاد را اینگونه برای مدت طولانی اجاره داده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد: این موضوع از سوی دولت به قوه قضائیه ارجاع شده تا اموال دولتی به بیت المال بازگردد و پرونده آن هم در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی با تاکید بر آنکه خودرو ها، اموال و ساختمان هایی که توسط برخی مسئولان دولت سابق در اختیار گرفته شده، پس از گذشت یک سال از رفتن شان، همچنان توسط این افراد مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: امیدواریم بزودی شاهد بازگشت اموال دولتی به بیت المال باشیم.

+50
رأی دهید
-1

دنیای وحشی - تهران - ایران
باید به دولت روحانی و دولتهای قبل از دولت احمدی نژاد بگویم که شماها هم از دزدی و پدرسوخته بازی دست کمی از آنها ندارید باز حداقل احمدی نژاد با مقرری و پولی که به نام یارانه هرماه به این مردم طبقه ضعیف درنظر گرفت یک نور امیدی ولو ضعیف تاباند ولی شما پدرسوخته ها دریغ از ریالی که از میلیاردها پولهایی که از ملت دزدید را به خود مردم داده باشید.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 00:55
paksan - آمریکا - آمریکا
جالبه از بودجه دولت اجاره می گرفته برای ساختمان دولتی!؟ جالبه ما فک میکردیم بقایی فقط در دزدی کتاب تبحر داره ولی مشخصه طرف استاد حرفه ای بوده. بودجه دولتی می گرفته برای سازمان ایرانیان بعد ساختمان دولتی سازمان مناطق آزاد که دست خودش بوده رو اجاره می داده به ایرانیان اینطوری به روشی خیلی زیرکانه پول دولتی رو می گذاشته جیب خودش!!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 03:49
sama128 - شیراز - ایران
از اسلام ناب ناب ناب محمدی فقط پشم گذاشتن در صورت را یاد گرفته اند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 05:50
toopetoop - سانتا کلارا - آمریکا
والا باشه تا از این دله دزدیها اگه هم حقیقت داره. شماها که یک وزارتخونه رو می بلعیدید. .... سعی زیادی نکنید خورشید با مشتی خاک شما از بین نمیره. احمدی نژاد گل سرسبد سیاستمداران ایران هست. شماها الآن دوره تون شده و تمام کفتارها با هم هماهنگ شدید ولی خوشبختانه بی سواد و قدیمی هم هستید و به زودی بیعرضگیتون رو خواهد شد
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:02
بی بالان - کلاچای - ایران
حاج اکبر. نظرشون به آغا نزدیک تره بی خیال . برا خودت دردسر درست میکنی . برو باهاشون توافق کن درصدتو بگیر زیپتو هم بکش . شتر دیدی ندیدی
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:08
rezahiz - دوسلدورف - آلمان
این مملکت واقعا داره تبدیل به زباله دان میشه...حیف چه برسر ایرانیان آمده...البته خلایق هرچه لایق
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:29
فراوانی - قطر - قطر
دنیای وحشی دقیقا احمدی نژاد با یارانه خودش را توی دل مردم عامه جا کرد وبا اینکار پوپلیستی هم پدر دولت را در آورد هم مملکت را ویران کرد پول به دست مردم دادن کاری اشتباه بود با تمام این پولهایی که به مردم دادند میشد در تمام مناطق کشور ورزشگاه برای مردم درست کنند ولی دادن به مردم اونها هم دادن به توالت
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 10:42
dara20 - تهران - ايران
تمامی عمله‌های رژیم و سرکردگان آن فاسد و دزد هستند
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 12:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.