دختران ایرانی و آموزش نظامی برای نبرد علیه داعش .

+257
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    IRAN E AZAD - هورتن، نروژ
    حالا چند ماهی‌ از این موضوع گذشته ! اونهایی که فکر میکردن که درست می‌گفتن حالا گفته‌ها شون را با حقیقت موضوع مقایسه کنند.
    0
    0
    شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    yas abi - ببرسل - لز
    اینها ایرانی‌ نیستند از کردهای عراقی‌ در دولت خود مختار عراق هستند. با تکرار کلمه ایرانی‌ اینها ایرانی‌ نمی‌‌شند.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:44
    davood63 - تهران - ایران
    سر افراز و پاینده باشید،،
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:47
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا
    همین دخترای کرد چقدر در زمان جنگ ایران وعراق سر سربازای بدبخت ایرانی رو سر بریدند.مخالف کمک این دوستان به کردهای عراق نیستم ولی خدا وکیلی یادم نمیره چقدر از جوان های ایرانی توسط کمله ها سر بریده شدند حالا یه جورایی ادای قهرمان ها رو در میارند.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 21:04
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا
    سئوال من این هست چرا این دختران کرد ایرانی در زمان جنگ ایران وعراق به کمک صدام رفتند و اون همه جوان بد بخت ایرانی رو سر بریدند؟
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 21:15
    princesse - تهران - پرژن
    اینها که همه تجزیه طلب هستند و خودشون رو هم ایرانی‌ نمیدونن به قول خودشون کورد هستن پس ننویسید دختران ایرانی‌ !!!
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 21:37
    perser68 - آلمان - آلمان
    امثاله همین دخترانه کرد با پاسدارانه آدمکشه خمینی و خلخالی زمانی جانانه جنگیدن. شجاعتشون واقعاً قابله تحسینه.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:13
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    زنده باد کردستان.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:43
    iran e azad - هورتن - نروژ
    تاریخ این حماقت کرد‌ها را در چند ماه گذشته فراموش نخواهد کرد. کار را با دزدی نفت عراق که مال خود آنها بود آغاز کردند،غافل از آنکه به ترک‌ها نمی‌شود اطمینان کرد. ترک‌ها فقط به فکر پول و نفت هستند و با هر گروهی که بیشتر به آنها سود برساند کار میکنند. سیاست مدران اقلیم کردستان اول به فکر ماهی‌ گرفتن از آب گل الود افتادند و گفتند که ما استقلال می‌خواهیم !در هفته‌های اول پیشمرگه‌ها دو پا داشتند و دو پا هم قرض کردند و زن و بچه کرد را دو دستی‌ تقدیم داعش کردند،آنوقت گفتند که این عقب نشینی تاکتیکی بود !. فقط در یک مورد ۸۰۰ دختر جوان آنها به دست داعشی‌ها افتاد،تلفات هیچ !. حالا هم با این تبلیغ‌ها میخوا هند پای کرد‌های ایران را به کثافت خود ساخته خود کرد‌ها ،باز کنند !. غافل از اینکه ایران،عراق نیست ! . منتظر آن روز هستم که ببینم سیاست مدران کرد چه پاسخی در مقابل این حماقت‌ها به مردم خود خواهند داد. البته اگر پیشمرگه‌ها به کردها اجازه سوال کردن بدهند.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 23:59
    faranak-montreal - مونترال - کانادا
    رزم جوو این را راست میگی‌ چون همسایه مادر بزرگ من بیچاره یک سرباز وظیفه بود بی‌چاره نگهبان مرز بود ریختن سرش دستش را بریده بودن من نمیدونم چرا زورشون به سرباز وظیفه رسید بی‌چاره ۱۹ سالش بود هنوز یادم هست چون تو مغازه‌ها کارگری میکرد همه بهش اعتماد داشتن
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 00:08
    Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
    والا حق دارن که از دست اخوندهاى از داعش بدتر فرار کنند و برند عراق و با ازادى و بدون پوشش تحمیلى ملاها اونور مرز کنار بقیه با داعش بجنگن، به امید ایرانى ازاد و اقوام ازاد با حق وحقوق مساوى.
    ‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:45
    Barzani - کریستیانساند - نروژ
    همین دخترها از صدتا مرد مثل من و شما که اینجا کامنت میزارن شجاع ترن پس حداقل بعضى ها اینجا زرت وپرت گندتر از دهانشان نکنند
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 00:45
    دنیای وحشی - تهران - ایران
    وای به حال خونه ای که اینها عروسش شوند . مادر شوهر و خواهر شوهر که خوراک روز اول زندگیشونه .
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 01:20
    davood63 - تهران - ایران
    کرد نیستم ولی‌ دوستان کرد زیاد داشتم ،، با مرامترین ،انسان‌ترین ، از این آدم‌ها در ایران ندیدم ،و افتخار می‌کنم کرد ایرانی‌ هم وطنم هستش،درود بر ملت کرد
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 03:59
    راهجو - فریدونکنار - ایران
    یه تار موی این دخترا می ارزه به صد تا مرد پر مدعای بسیجی ایرانی
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:12
    humans win - فرایبورگ - سویسس
    کجاشون ایرانی هستن ؟ هر کس یه گندی میزنه میگه ایرانیه . از افغانها گرقته تا کردها و سوری ها . زمان جنگ برادر من مریوان خدمت می کرد . چه جنایتهایی همین ها نکردن و سربازهای صفر بدبخت رو که سربازی دظیفه بودن نکشتن . حالا ژست ایرانی بودن گرفتن ؟ کرد ها هر طرف باد بیاد میرن اونور .
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:30
    Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
    yas abi - ببرسل - لز. حالا شما چرا بهت فشار میاد؟؟ اونهایی که میگن اینا سر سرباز ها رو میبریدن مثل اینکه یادشون رفته سپاه پاسداران چه بلای سر کوموله ها آورد، بعد هم این دخترا غیرتشون از خیلی ها بیشتره که تفنگ برداشتن
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:42
    بی هوا - استکهلم - سوئد
    Iran e azad. همین جوری برای خودت آمار میدی 800 دختر بردند. تازه تفسیر سیاسی هم میکنی. ؟ کی میخواید یاد بگیرید که همین جوری با غرض واز روی باد شکم نظر ندید.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:03
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا
    یه عده بیسواد و بی مطالعه و عقده یی اینجا کامنت میزاران بدون اینکه بفهمند چی بلغور میکنند. وقتی تنها دغدغه دخترای شما ساپورت پوشیدن و مو بیرون ریختن و ارایش کردنه،دیگر از نادانهایی چون شماها چه توقعی میشه داشت. کوردها آسیب دیده دست صدام بودند پس چطورممکنه برن به همراه صدام با ایران بجنگند ؟ کوردها شدموایی شدند یم توسط صدام هم توسط ایران،. دیگه بماند چه جنایاتی بر علیه کوردها توسط شماها در کوردستان صورت گرفت. در ضمن همکیشان شماها یعنی مجاهدین به کمک صدام رفتند و با سربازان ایرانی جنگیدند. کوردها شرف دارد و مثل شماها رذل و خائن نیستند،کسانیکه بر علیه کوردها کامنت مینویسند مشتی کینه یی و عقده دد هستند.برین از خودتون خجالت بکشین برین ایران را نجات بدین چیکار به کار کوردها دارین به کوری چشم شماها کل دنیا شاهد شهامت و شجاعت کوردهاست و ستایشون میکنند.شماها عده یی تن پرور بدتر از داعش هستید
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:03
    caroline - تهران - ایران
    iran e azad - هورتن - نروژ. شما دو مورد با هم قاطى نکن!!!!! عراق و دولتش مگه ارتش ندارند پس کجا هستن !!!! که از هم وطناشون دفاع کنن چرا شما فکر مىکنى فقط کردا باید به جنگ داعش برن؟؟؟؟؟ کردها به این دلیل دارن میجنگن که داعشیها به طرف کرکوک وسلیمانیه پیشروى نکنن و همان بلاى فجیحى که سر ایزدیها و دیگر قبایل اومده سر اونا نیاد...سعی کن که . یک طرفه قضاوت نکنى
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:30
    caroline - تهران - ایران
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا. یه جورى میگى که انگار اونجا بودى !!!! و سرباز انگار بى دست و پا و بى حرکت وایساده بوده و زن کرد هم با چاقو اومده سرش رو بریده!!! یه کم منطقى فکر کن و تو یوتوب ببین که سپاه پاسداران چه فجایحى و کشتارى تو اون منطقه ببارآوردن .. برادر خودم هم نو اون منطقه سرباز بودتعریف میکرد که به دستور رئیسشون چه بلایى به سر این مردم که نیاوردن
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:45
    caroline - تهران - ایران
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا. سئوال من این هست چرا این دختران کرد ایرانی در زمان جنگ ایران وعراق به کمک صدام رفتند و اون همه جوان بد بخت ایرانی رو سر بریدند؟؟؟؟؟؟؟ کرداى ایران در زمان جنک ایران و عراق خیلى هم طرف ایران بودن و همانند هر ایرانى از مرز و بومشون دفاع کردن و هزاران کشته دادند این که شما میگى همون مجاهدىن خلق بودند که با صدام هم پیمان شد و به ایران حمله کرد و خیلى از مردم این منطقه کردنشین رو قتل و عام کردند.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:58
    saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
    مگر اینکه همین کردها یه روز سایر هموطنان ایرانیشون رو از دست ادمخوارهای اسلامی نجات بدند .......از دست امثال الله کرم و ده نمکی .... و از دست اس اس های موتور سوار انصار حزب الله !!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 10:50
    kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
    این عنوانى که در این خبر امده غلط هستش !! اولأ اینها کوردهاى عراق هستند نه ایران ، شاید تعدادىاز دخترهاى کرد ایران رفته باشند اونجا ولى کردهاى ایران نیستند اگر ایرانى بودند پرچم کوردها را نمیزدند رو دستشون !! اما ایولا به غیرت و مرامشون براى سلیمانیه و سرحداتش میجنگند !!!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 11:07
    Sahel111 - ستوکهولم - سوئد
    Kianzex ستوکهلم. منظورت پرچم جمهورى اسلامیه همون که به عربى روش نوشته شده؟
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 13:14
    توپوزی - لینز - اتریش
    کردها هم مثل سایر ایرانیها بسیار مردم شجاع و بسیار با مرامند.همه جا خوب و بد دارد.آنکه این دختران دلاور را برندهٔ سر سربازان در سال ۵۷ می‌داند همانقدر نادان است که احمقی دختران غیر کرد را ساپورت پوشان مینامد.این یارو که فکر می‌کند کرد است پیداست از جاش‌هایی‌ است که مواجبش قطع شده به هرجا لگد می‌اندازد تا خشمش را فرو نشندنمیدند که در فارسی کرد را کورد نوشتن معنایی دیگر میدهد و توهین به یک ملت است.این تمام سواد این همیشه نوکر است .توپوزی
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 13:14
    princesse - تهران - پرژن
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا-آرامتر چه خبره ؟؟؟ کرد جدایی طلب که خودش رو ایرانی‌ نمیدونه هیچ نسبتی با ما نداره تو هم اگه خودتو جدا میدونی‌ بیخود میکنی‌ تو سایت ایرانیان نظر میدی اونم به زبان پارسی‌ !!!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 13:50
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا
    caroline-دوست عزیز الان نگاه نکن مرز های غربی ایران ساکت هست زمان ما شبی نبود که این کمله ها به ما حمله نکنند هر شب در گیری بود.روزها هواپیمای عراقی بمبارون میکردند و شبها کمله ها کمین میزاشتند و بد بخت جوان ها رو لت و پار میکردند شب اصلا جرات نمیکردیم جایی بریم. کسایی که اون زمان جنگ سر مرز بودند میدونن من چی میگم.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:08
    perser68 - آلمان - آلمان
    لطفاً قتله عامه کردا رو توسط خلخالیه جلاد به دستور اون جلاد گندهه خمینیه کثافت تو یوتوب ببینید!هیچ سربازه ایرانی با کردا نمیجنگه و هیچ کردی سر سربازه ایرانی رو نبریده و نمیبره!اون پاسدارای آدمخوره خمینیه ضحاکن که بر حفظ منافع دست به هر کاری زدن و میزنن!!! تجاوز به پسرا و مردای ایرانی یادتون نره! سربریدنو کشتن پیشکش!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:09
    رزم جو - لوس انجلس - امریکا
    caroline-مشتی من خودم سال 64 تومریوان سرباز بودم خدا میدونه چقدر کرد وکوملها سر بچه های ایرانی رو بریدند. اینا اصلا خودشونو ایرانی حساب نمیکنند میگند ما کردیم نه ایرانی.خدا نکنه ایران وضعیت عراق رو پیدا کنه وگر یکی از کسانی که سر ایرانی جماعت رو از سرشون جدا میکنند همین تجزیه طلب ها هستند.جالبش این جاست اگر با کردای عراق صحبت کنی اصلا خیلی هاشون کرد ایرانی رو قبول ندارند من نمیدونم این خانوم های کرد ایرانی چرا اینقدر خودشون رو کاسه داغتر از اش میبینند که قاطی اونا شدند. در کل من خیلی دوست کرد و لر داشتم و دارم کردها و لرها از با مرامترین مردم ایران هستند صحبت من با اون تجزیه طلب ها بود که جونهای مردم رو سر بریدند ومیبرند.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:51
    shivaa - تهران - ایران
    این دخترها کرد هستند که دارن برای دفاع از خودشون و سرزمینشون مثل مرد میجنگن چون میدونن دولت عراق به کمکشون نمیاد وگرنه دخترای ایرانی که اندرخم ساپورت و مانتو استین کوتاه موندن!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:37
    iran e azad - هورتن - نروژ
    بی هوا - استکهلم - سوئد. غرض ورزی !. یک نگاهی‌ به اخبار روزنامه‌های منطقهٔ بنداز ! صحبت‌های نماینده یزدانی‌ها را هم در مجلس عراق پیدا کن و گوش کن تا تعداد دختر‌ها را پیدا کنی‌!. دزدی نفت عراق هم توسط کرد‌ها که تو تمام رسانه‌‌ها پیدا میکنی‌ ! آخرین بار یک نفتکش آمریکایی‌ را اجاره‌ کرده بودند, نفت را به بندر جیهان انتقال داده بودند و بارگیری کردند.اما سوادش را نداشتند که عمق آب بندری که نفت را باید در آن تحویل می‌دادند را بررسی کنند و خبرش پیچید. یا بهتر بگم گندش درامد ! . توقیف نفتکش‌های یونانی حامل نفت عراق را هم تو گوگل چک کن. منتظر تعریف هستی‌ ! ماشااللّه ماشالله خیلی‌ قهرمان هستند. اصلا هم نارو نمی‌زنن ! . از دیدِ خودشون یا یکی‌ مثلِ شما ،اصلا هیچ کمبودی در سیاست و رفتار آنها نیست ! . حقیقت را از زبان کرد‌های یزدانی بپرس. به قول یک دوست کرد، تمبانشون را دو دستی‌ گرفتند و فرار ..... حرف‌های کرد‌ها را هم گوش می‌کنم.همسایه دیوار به دیوار من یک مهندس اهل سلیمانیه هست،که همین۲ هفته پیش از عراق برگشته ! و از مغزش به جای احساسش استفاده میکنه !
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 16:44
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا
    توپوزی-لینز-اتریش. princesse-تهران-پرژن. بنده مثل شماها مواجب بگیر نیستم که اینهمه بلا سرتون آوردن و به هم میهنانتون تو زندانها و مراکز پلیسی تجاوز شد و دختران و پیران جوان را به قتل رساندند اما خون همه اینها را در قبال چیزی بنام یارانه فروختین و دم فرو بستین و جیک نزدین . مشتی ترسو و بزدل در خونه هاتونو به روی خودتون بستین چشم و گوشتونو گرفتین که چیزی نشنوین حقا این حکومت زیادیه از سرتون . در ضمن من سالهاست این سایت را میخونم اگر هم نظر میدم در جواب مشتی است که چشم ندارند کردها را ببینند تو بیخود میکنی به من میگی کجا میتونم بخونم و نظر بدم بهتر نیست بجای پرداختن به مسائل و کردها به مشکلات روزافزون خودتون بپردازین دشمنان مخفی. شماها هم داعش از نوع ایرانی هستین و شاید هم بدتر
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:15
    iran e azad - هورتن - نروژ
    caroline - تهران - ایران. اره یک چیزی به نام ارتش بعد از اشغال و فروپاشی نظام بعث, واسه عراق درست کرده بودند که خودت بهتر از من میدونی‌ که چطور فرمانده‌ها و افسران آن را با پول خریدن !. خیالت راحت باشه که این کرد‌ها به جز خودشون، به هیچ چیز دیگه از جمله عراق فکر نمی‌کنن ! تا چه برسه به دفاع از کشورشون !. هیچ وقت حرف یک دوست کرد را فراموش نمیکنم، بیچاره پدرش تو جنگ کشته شده بود و همین آقایان که امروز رئیس شده اند مادرش را ....تا یک کیسه آرد به بچه‌های یتیم اون بدهند. حالا عراقی‌ها پیش کش !. از روز اول حمله داعش و خیانت ارتش ،کردها بدون فوت وقت خیانت دوم را به عراق کردند. پیشمرگه‌ها را به جاهایی‌ که خالی‌ از ارتش و دور از دست داعش بود فرستادند، و اعلام استقلال کردند. اما بعد از ۳-۴ روز فهمیدند که لقمه بزرگ تر از دهنشون برداشتن ! و توان دفاع از محدوده قبلی‌ اقلیم را هم نداشتند, تا چه برسه به سرزمین‌های تازه و اعلام استقلال !!!
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:50
    hamidla - هامبورگ - المان
    اگر هم ایرانی باشند از تروریستهای پژاک هستند. ایران نیروی نظامی دارد اگر بخواهد اقدام می کند.مگر افغانستان است؟.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:37
    بی هوا - استکهلم - سوئد
    Iran e azad. اول از همه چیز ایزدی هستند نه یزدانی.دوما درسته که کردند ولی متاسفانه سرزمینشون در اقلیم کردستان کنونی قرار نگرفته و شامل سرزمینهای مورد تنازع با حکومت مرکزی عراق میباشد. همسایه تو رو نمیشناسم و هیچ نظری در موردش هم ندارم. از طرز نوشتنت معلومه که چیزهایی از اینطرف و اونطرف شنیدی همین و بس. تو به فکر مشکلات کشور خودت باش اجازه بده ما هم به فکر مشکلات ملت خودمون باشیم.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:56
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    iran e azad - هورتن - نروژ. از فرار کردن کردها و نقدیم کردن ناموسشان به داعش نگو. در جنگ کشته و زخمی و اسیر شده امری عادی است اما تو به قطب شمال فرار کرده ای و خانواده ات را برای همیشه به دست برادران بسیجیها سپرده ای. پرچم ایران ننگین تر از پرچم داعش است پس فقط تقدیم کسایی که لایقشان هست. مگر شماها قتل عام کردها توسط سپاه فراموش کرده اید. این قدر نگو سرباز بیچاره! وقتی یه نفر اسلحه دستش باشه نکشیدش تو را میکشد. رژیم آخوندی نه فقط سربازش اگر حیوان زبان بسته اش را هم بکشی کاری انسانی است. اگر قبول نداری برید دستمال کشی آقا
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:00
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    davood63 - تهران - ایران. بدون شک خوبی از طرف شما بوده. دستت رو می بوسم.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:02
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    humans win - فرایبورگ - سویسس. مثل اینکه از سویسس خوب باد میاد برادر. برو خودتی
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:19
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    بعضی از هموطنان عزیز فراتر از آسیا هم پا به فرار گذاشته اند و حالا میان توی این سایتها از ایرانی واحد مینویسند. تو اگه ایرانی واحد می خواهی چرا رفتی اونور دنیا و جدا شده ای. اولا خود شماها قبلا تجزیه شده اید و در حدی نیستی که در مورد ایرانی واحد حتی یه کلمه هم به زبان بیاری. دوما با وجود روشن فکرهای مثل شماها نه تنها کردها بلکه ترکها و عربها هم تنهاتان میذارند. بلایی به سر ایران آورده اید که حتی خود شماها هم پا به فرار گذاشته اید. زنده باد کردستان
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:14
    princesse - تهران - پرژن
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا-ما هر چه هستیم به خودمون مربوطه به تو و امثال تو وطن فروش هیچ ربطی‌ نداره! مگه تو خواب ببینی‌تکه تکه کردن ایران زمین زهی خیال باطل نوکر‌های بارزانی.
    ‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:32
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا
    princesse-تهران-پرفین. با این اسم هچل هفتت هنوز روت نمیشه اسم پرسى برلی خودت بزاری دست به دامن اینور و اونور شدی ... جواب ابلهان خاموشیست برو دنبال لنگه خودت بگرد تو هیچوقت لیاقت نداری ایم مقدس کردها را بزبان بیارى . برین ساندیس خورهاى دستمال کشى سرانتون که هربار تو کشورهای مختلف گند ببار میارن و به زن و بچه مردم دست درازی میکنند نمیخواد از کردها بنویسی ..خجالت نمیکشین؟ واقعا روتون خیلی زیاده
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 04:25
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا
    توپوزی-لینز- اتریش. بنده به هزار نفر لنگه تو مواجب پرداخت میکنم مثل شما مواجب بگیر نیستم ساندیس خور. شماها هستین با سهمیه ساندیستون گل گرفتین در آزادی را و فقط شعار میدین خودت هم خوب میدونی که کردها شریفترین و درست ترین انسانهای روی زمین هستند تو همین کالیفرنیا وقتی میگم ایرانیم بهم پشت میکنند وقتی میگم کرد هستم با احترام تمام شروع میکنند تمجید کردن از کردها و واقعا با فرهنگترین انسانهاى اینجا هستند اما متاسفانه ایرانیها بنام خودشون تموم میکنند حالا این کردها مال ترکیه هستند، مال عراق هستند، مال سوریه و ایران هستند . خوب بسه دیگه حوصله تونو ندارم بیکار هم نیستم فقط خواستم جواب دندان شکن بدم اما واقعا حوصله مشتی بیسواد و عقده یی را ندارم
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 04:40
    caroline - تهران - ایران
    iran e azad - هورتن - نروژ. به من وشما ربط نداره کشور خودشونه و خودشون براش تصمیم میگیرن! مگه کشور عراق ارتش نداره چرا فقط کردها باید با داعش بجنگن!!!! در کل تلاششان ستودنى و. قابل احترام هستش که پا به پاى مردا از ناموس و مرزو بومشون دارن دفاع میکنند.. شما هم بیخود تو مسائل یه کشور دیگه دخالت نکن !!!!!!!! از قول دوست و همسایتون غیره هم ... لازم نیست براى ما تعریف کنى بجاش چندتا کتاب بخون که اطلاعاتت خیلى ضعیف هستش
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 09:49
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    princesse - تهران - پرژن. تمام دنیا احترام ویژه ای به کردها و بارزانی میگذارند. حالا تو هی دستمال بکش و جانم فدای آقا بخوان. تمام سردمدارانی که تو ازشان دفاع میکنی فراری بین المللی و دزد هستند. یکپارچگی لیاقت و شایستگی میخواد که شماها ندارید. می دانم چرا اینقدر از کردها بدتان میاد، چون در حال جنگ با برادر کوچکتان داعش هستیم. داعش شیعی.
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 10:47
    *پسر شجاع* - تهران - ایران
    واقعا من موندم مشکل بعضیها چیه؟!..یک گروه وحشی به شهرها و روستاها حمله کردن و قتل و غارت میکنن..عده ای هم برای بیرون راندن اینها از خانه و شهر خودشون و بستگانشون تلاش میکنن..آنوقت عده ای احمق بحث ایرانی کرد و ترک راه انداختن!..آهای مثلا فارس یا ایرانی که خودتو تافته جدا بافته میدونی اگه کردها از این وحشیها شکست بخورن فردا نوبت زن و بچه و خواهر خودتو که توسط این وحشیها به اسارت بره ..منم یه آذری ایرانی هستم تا جایی که دیدم کردها مرمانی بسیار شریف و زحمتکش هستنو اتفاقا بسیار بیشتر از خیلها که ادعای ایرانی بودن دارند خون آریایی در رگهاشون جریان دارن..و بسیار بیشتر از این عربهای سنی با ایرانیها و اقوام مختلف ایرانی علایق و فرهنگ مشترک دارن...
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 13:16
    princesse - تهران - پرژن
    asmar -لوس آنجلس - آمریکا-اینقدر ادعا داری تو هم برو کنار هموطنت در کوه و کمر بجنگ .زبون درازی و بی‌ ادبی‌ رو همه بلد هستند. یقه‌ پاره کردن در آمریکا فایده نداره عمل کن و البته با این ادبیاتت معلومه کجا و چطور بزرگ شدی .
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 13:20
    caroline - تهران - ایران
    *پسر شجاع* - تهران - ایران. به اینا میگن ملت همیشه در صحنه! بدونه فکر هرچى به زبونشون میاد مینویسند.....دریغ از یه ذره عقل......
    ‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 20:40
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا
    princesse- تهران - ایران. لابد فکر میکنی از اون دهات تو اومدم بیرون . .. حالا اومدی اینجا عقده هاتو خالی میکنی؟ عیب نداره خالی کن فقط یه سوپاپ هم محض اطمینان بزار که یهو نترکی و بری هوا...
    جمعه 28 شهريور 1393 - 03:02
    eddy59 - مونیخ - آلمان
    من کرد نیستم اما کردها آدمایه غیور و با معرفتی هستند اگر چیزی در موردشون نمی دونید قضاوت نکنید ....میجنگند با دست خالی اما زیر حرف زور نمیرند....ای کاش ما هم اینطور بودیم.
    شنبه 29 شهريور 1393 - 09:49
    princesse - تهران - پرژن
    asmar - لوس آنجلس - آمریکا-خوب شما‌ها که همه ادای جدایی و خود مختاریتون می‌شه همه تو کوه زندگی‌ می‌کنید ببخشید پشت کوه همون جا هم بزرگ میشید نتیجه هم می‌شه یکی‌ مثل شما .!!!. من اومدم عقده هامو خالی‌ کنم ؟ گفتم اینها ایرانی‌ نیستن این تویی که عقده ساپورت پوشیدن رو داری خوب به من چه اگه هیکلشو داری بپوش :) ناراحتی‌ نداره ...
    شنبه 29 شهريور 1393 - 14:56
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    princesse - تهران - پرژن. بعضی از هموطنان یه کلمه ای به نام خودمختاری که آن هم از دهن دیگران شنیده اند بدون آنکه معنیش را بفهمند. همیشه هم مینویسن که کردها خودمختاری میخواهند. بدتر از آن هم اینه که شهری بودن امتیازی را برای خود میدانند و کردها را کوهی بشمار میآورند. دشمن اصلی ایران متحد و یکپارچه کردها یا ترکها و یا عربهای ایرانی نیست. دشمن اصلی ایران واحد بعضی از هموطنان فارس زبان هستند که با تبعیض باعث رنجش ماها شده اند. دوست عزیز طهرانی من، افتخار من کوهستان من است، دالاهوی من است. از دید من هم طهران شهری نیست که مناسب زندگی کردن باشد. اگه از حرف خود تو بخوام فاکتور بگیرم پس جایگاه طهران نسبت به استکهلم چیست؟ به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. ادامه..
    یکشنبه 30 شهريور 1393 - 00:12
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    شاید هم حق با تو باشد. وقتی ما مقایسه میکنیم که چرا باید همون جوری که تو ما را وحشی فرض میکنی همون جور هم ما کشورمان را با دیگر کشورهای دنیاهای دیگر مقایسه میکنیم و میبینیم که کشور ما نسبت به آنها خیلی خیلی وحشیتر هست. پس ما هم تصمیم گرفته ایم خود را به دنیای تمیزتری برسانیم. و چون شما نمیخواهید پیشرفت کنید ما تصمیم به جدایی گرفته ایم. برو یه نگاهی به هولیر عراق بنداز و ببین که طی ده سال اخیر چه پیشرفتی کرده است. خیلی از هموطنان ایرانی در آنجا مشغول به کار شده اند. افتخار میکنم که اینقدر وحشی هستم که هیچ وقت نژادم رام اسلام نشد با وجود مشقتهای طاقت فرسایی که عربها و ایران عربی در حق ما روا داشتند. اگه یک لحظه، فقط برای یک لحظه با خودت فکر کنی ما چه قدر خم شده ایم و در برابر ظلم نشکسته ایم شاید به خودت بیایی و از کوهستان و کوهستانی به عنوان نماد استقامت یاد کنی. اما دریغ از ذره ای اندیشه. دوست عزیز شاید به جرعت میگم که تنها ایرانی اصیل و دست نخورده را چه از لحاظ زبان، دین، فرهنگ .. فقط در میان همین کوهستان می تونی پیدا کنی.
    یکشنبه 30 شهريور 1393 - 00:40
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان
    دریغ از ذره ای نور در چشمان یک نابینا که فرق بین الماس و شیشه را نمی داند.
    یکشنبه 30 شهريور 1393 - 00:41
    caroline - تهران - ایران
    شوخی کردم - دالاهو - کردستان باهات کاملا موافقم
    یکشنبه 30 شهريور 1393 - 10:15
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.