"استون‌هنج مخفی" کشف شد.

+18
رأی دهید
-4

Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
از این اسکنرهای سه بعدی باید برد روقبر امام ها و پیغمبر دید اون زیر چه خبره!! آیا أجساد پوسیده هستن یا سالم!!! جالبه اگر به این اسلامیست ها بگین میخواهیم قبر رو اسکن کنیم، هزار و یک مدل ماله به دست میگیرن که بگن بی احترامی است به ساحت مقدس! در حالیکه مثل سگ از حقیقت میترسن، مثلا اگر هیچی اون زیر که میگن قبر شش گوش أباعبدالله است، اون وقت چی!!!؟؟
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 07:53
seyed ali geda - لندن - انگلیس
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. با شما موافقم . چون در زمان پهلوی یک امامزاده در خرمشهر به نام امامزاده طاهر بوده که با نوسازی و گسترش شهر ، ساختمان آن باید جابجا و یا باید خراب میشده. آخوندهای محل مخالفت می‌کنند ولی شهرداری به آنها گوش نمی کند و با بولدوزر آن را خراب میکنه و وقتی‌ که سنگ قبر را بر می‌داره همه با کمال تعجب میبینند که یک تایر کهنه تراکتور در آن است و با دیدن این صحنه همه از خنده روده بر می‌شوند و شهرداری را به حال خود رها می‌کنند، در واقع آن امامزاده تایر بن تراکتور بوده. از این نمونه‌ها بسیارند. امامزاده قلقلی، امامزاده بیژن، امامزاده شاهچراغ یا به قولی‌ امامزاده پروژکتور. تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:11
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
seyed ali geda - لندن - انگلیس. پکیدم از خنده!!!! تایر تراکتور!!!!!! یعنی اونی که ملت رو سر کار گذاشته رو باید ایول گفت!
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 02:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.