بازگشت کی‌روش؛ قرارداد مربی تمدید شد

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره قرارداد کارلوس کی روش امروز امضا شد تا این مربی مجددا سکان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده بگیرد.

مراسم امضای قرارداد کی روش امروز و در آکادمی فوتبال با حضور کفاشیان و عده زیادی از اصحاب رسانه برگزار شد و کی روش هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا در سال 2015 و مقدماتی جام جهانی را بر عهده خواهد داشت.

قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به مدت 4 سال است.

 

حاشیه امضای قرارداد سرمربی تیم ملی ایران

رئیس فدراسیون فوتبال پس از امضای قرارداد سرمربی تیم ملی او را در آغوش گرفت.

 سالن آکادمی فوتبال ملی پُر از خبرنگاران و عکاس شده بود.

* کفاشیان بعد از عقد قرارداد کی‌روش را درآغوش کشید و عکاسان از رئیس فدراسیون خواستند که کی‌روش دوباره در آغوش بگیرد اما کفاشیان قبول نکرد و گفت فقط یکبار!

* بعد از عقد قرارداد خبرنگاران برای کی روش دست زدند و او را تشویق کردند.

* خبرنگاری در جریان نشست از کی‌روش در مورد دعوت هادی عقیلی و مهدی رحمتی سوال پرسید که حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت که فقط در مورد عقد قرارداد سوال کنید.

* کی روش در بیرون از سالن وقتی با درخواست گزارشگران تلویزیونی برای مصاحبه روبه رو شد گفت اکنون دیگر وقت کار است و می‌رویم کارمان را آغاز کنیم.

* کی روش با خبرنگاران عکس یادگاری رفت.

* سرمربی تیم ملی پس از پایان نشست خبری در دفتر کارش در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و کارش را آغاز کرد.

 

کی‌روش: شخصی نیستم که قول بدهم/ هدف تیم ملی نباختن در همه مسابقات است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد آدمی نیست که بخواهد صرفا در مورد نتایج تیمش به کسی قولی بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش قبل از امضای قرارداد جدید خود با فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت همه، از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم. در درجه دوم می‌خواهم تشکر کنم از بازیکنان و ملی‌پوشان فوتبال ایران نه تنها به خاطر ابراز علاقه بلکه به خاطر اعتماد به من به طور رسمی تشکر می‌کنم.

کارلوس کی‌روش ادامه داد: بخاطر تمامی حمایت‌ها از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. در آخر و مهم‌ترین مرحله از تشکر خودم از رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم. از کفاشیان تشکر می‌کنم بخاطر اعتمادی که به شخص بنده داشتند در زمان جدیدی که پیش رو داریم. درسه سال و نیم گذشته روزهای آسانی نداشتیم دستاوردی که داشتیم راحت به دست نیامد امیدوارم در دوره جدید از حمایت‌های جدید برخوردار باشیم که باعث غرور و افتخار شویم. بار دیگر می‌خواهم تعهد خودم را به تیم ملی ایران نشان بدهم و با کمک خداوند بتوانیم باعث غرور و عزت هواداران در روزهای که پیش رو داریم بشویم و این را از تعهدات خود می‌دانم.

وی ادامه داد:امیدوارم در آخر بتوانیم با اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد با اتحاد لازم در آینده نزدیک مقابل رقبای خود بحرین، قطر و امارات موفق شویم.

به گزارش خبرگزاری فارسT کارلوس کی‌روش پس امضا قرارداد ،در مورد انتخاب دستیاران ایرانی‌اش نیز گفت: طبق توافقات دو نفره با کفاشیان باید صحبت‌های‌مان را رد و بدل کنیم تا بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه  طول 40 سال است که تیم ملی در جام جهانی از گروهش صعود نکرده و همچنان روی یک خط مستقیم جلو می‌رود و اینکه تیم ملی برای صعود به چه ابزارهایی نیاز دارد، گفت: در تمام نقاط جهان قضاوت بر اساس نتایج انجام می‌شود. برای تیم ملی باید به این فکر کنیم که چه مسایلی در ذهن داریم آیا نتیجه اعداد و ارقام است؟ به شخصه با توجه به نحوه آماده سازی تیم ملی توانستیم که عملکرد خوبی داشته باشیم. در جام جهانی مقابل سه تا از بهترین تیم‌های جهان، مقابل نماینده‌ آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی بازی کردیم.ما باید سطح خود را بالاتر ببریم و مقابل رقبای آسیایی خود آن را نشان بدهیم. اما فکر می‌کنم هدف و انگیزه فدراسیون فوتبال در پیشرفت در رده‌های سنی، نوجوانان جوانان، مربیگری و امکانات و امیدوارم که رئیس فدراسیون که این هدف را در ذهن دارد آن را ارتقا ببخشد.

وی در مورد اینکه هدفش قهرمانی ایران درجام ملت‌هاست یاصعود به جام جهانی، گفت: فکر می‌کنم بعد از 4 سال من را بشناسید. من شخصی نیستم که قول وعده بدهم. در شخصیتم چنین رفتاری نیست. سعی می‌کنیم کار متفاوتی انجام بدهیم و با سخت‌کوشی و تلاش دو چندان به اهداف‌مان برسیم. صحبتی که بعد از جام جهانی کردیم این بود که اگر بتوانیم یک برنامه مدون را طراحی کنیم در جام ملت‌های آسیا مدال کسب کنیم. در نتیجه هدف اول ما این است که برنامه آماده سازی خوبی داشته باشیم و با غرور و افتخار برای هواداران ایران در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم.

وی ادامه داد: هدف دوم ما بسیار شفاف و مشخص است و تکرار می‌کنم که همیشه برنده باشیم و برمبنای صعود به جام جهانی است. بعد از صعود به جام جهانی می‌توانیم در مورد این مسابقات حرف بزنیم.

کارلوس کی‌روش در مورد برنامه‌های تیم ملی ایران، گفت: از نظر تئوری همه برنامه‌ها آماده ست اما از نظر عملیاتی شدن آنها هیچ چیز قطعی نیست و فکر می‌کنم که اولین اردوی ما در پرتغال باشد.

+118
رأی دهید
-15

ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
رحمتی اخخخخخخخ حالا برو ساندیس فروش شو اخخخخخخ یعنی حاضر بود تمام هزینه ساندیس خوری را بدهد ولی این کیروش بر نگردد اخخخخخخ
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:12
Azadikhah - تكسل - هلند
امیدوارم تیم‌ ملیمون بتونه با برگشتن کی‌ روش بهتر از قبل بازی کنه
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:01
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
امیدوارم هر دو طرف قدر فرصت پیش آماده را دانسته و در جهتِ رساندنِ تیم‌ِ ملی‌ به افتخار آفرینی و اصولِ درست کوشا باشند. تا به امید خدا در جایگاهی‌ توانا و درست چون والیبال و بسکتبال ایران قرار گیرند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.