رسوایی جدید برای فوتبال ایران / آزارجنسی زن کره‌ای توسط یکی از مسئولان تیم‌امید!

روز گذشته، تیم ملی امید فوتبال کشورمان، علاوه بر ثبت یک شکست‌ سنگین و تحقیرآمیز در کارنامه ورزشی ایران، شاهکار‌های‌ دیگری نیز آفرید که مایه تاسف است. بخشی از این شاهکار به برخورد زشت خانزاده در زمین با بازیکن ویتنامی برمی‌گردد، ولی بخش دیگری از آن در بیرون ‌زمین چمن و در حاشیه مسابقه انجام شد؛ جایی که یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال امید، به دنبال ایجاد «تفاوت فرهنگی» با یکی از خانم‌های حاضر در استادیوم از سوی پلیس کره‌جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.
 
به گزارش «تابناک»‌ به نقل از رویترز، پلیس کره‌جنوبی، روز گذشته اعلام کرد ‌در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام ـ که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد ـ یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار جنسی قرار گرفته که با شکایت این زن کره‌ای، این فرد فعلا نمی‌تواند این کشور را ترک کند.

مقامات پلیس کره‌جنوبی اعلام کردند، این مرد ۳۸ ساله ایرانی پس از بازجویی، پذیرفته که تماس فیزیکی با یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات داشته، ولی بر این باور است که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است.

بنا بر این گزارش، یکی از مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی اینچئون همچنین گفته است: فرد بازداشت شده، از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

همچنین زن کره‌ای که ‌در این ماجرا مورد آزار جنسی قرار گرفته، به پلیس گفته که این اتفاق پس از مسابقه و هنگامی که وی و یکی از مسئولان تیم ملی می‌خواستند با هم عکس بگیرند، رخ داده است.

در این باره پلیس کره‌جنوبی اعلام کرد: هم‌اکنون فرد بازداشت شده‌ آزاد است، ولی اجازه خروج از کره‌جنوبی را ندارد.

همچنین کمیته رسمی مسابقات آسیایی اینچئون «IAGOC» بروس‌لی را ‌مسئول رسیدگی این پرونده کرده و اعلام نموده که در ضمن بررسی این ماجرا، در صورت رخ دادن اتفاقات مشابه، تنبیه سنگین‌تری‌ برای متخلفان در نظر خواهد گرفت.

+153
رأی دهید
-6

Azadikhah - تكسل - هلند
اوه اوه باز آبرو ریزی کردند این مسئولان محترم!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 14:26
marineboy - لس انجلس - امریکا
موجوداتی پر از عقده‌های جنسی‌ و روانی‌ فکر می‌کنن همه جا مثل ایران است که دستمالی و تجاوز به زنان آزاد بوده و این مفسدان بدون هیچ پیگرد قانونی به کارهای کثیف خود ادامه میدهد. قوانین داعشی حجاب و عفاف تنها برای جوان بدبخت در پارکها و دانشگاه و کوچهٔ و خیابان است. عجبا که این انسان نماها نمایندگان کشورمان بوده و همه جا حاضر و در حال لذت جویی و عشرت و دست درازی به زنان و کودکان هستند.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:23
Azade Avare - شیراز - ایران
هرکی‌ که می‌خنده که نباید انگشتش کنی‌ که. برو Chong Youngni ( یه محله تو سئول ) اونجا تو اتاق‌های شیشه ایی هستند ، برو تا صبح اونجا خودت رو بکش.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:44
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
قابل توجه پارسیان
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:09
mjan53 - مشهد - ایران
بروس لی دخلشو میاره باور کن.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:21
ashab kahaf - لندن - انگلیس
کی بوده حالا؟ اگه میشه اطلاع رسانی لطفا...
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:21
دژمن الله - روسیه - روسیه
اوه اوه بوروسلی رو هم مسئول بررسی ماجرا کردن !!!! دخل یارو اومده!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:24
Shahin.Orel - تهران - ایران
زن کافری که اهل کتاب نیست , برای مرد مسلمان حکم غنیمت داره و تجاوز به اون هیچ منع شرعی نداره , حالا این که فقط دستمالی و تفاوت فرهنگی بوده ! حالا یک بیسواد متحجری مثل شیرزن ایرانی از سوئد میاد وقیحانه , روضه میخونه , اینها تقصیر جمهوری اسلامیه , علی و حسین که اینجوری نبودن ! خانم کره ای برو خدا رو شکر کن که اگه علی بود , الان شوهرت رو سر بریده بود , خودتم تحت عنوان غنیمت الان داشتی بردگی جنسی میکردی . یک گوساله هم محو این تقدس انشا مینوشت
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 15:06
aashena - اتاوا - کانادا
متاسفانه در فرهنگ اسلامی به افراد رعایت فاصله ها و این که همه افراد چه زن و چه مرد دارای حقوق مشابه هستند اموزش داده نمیشه. فقط به اجبار جداسازی میکنند برای همین بعضی از اقایان که در خانواده هم تربیت نشده اند هیچ کنترلی روی رفتارشان ندارد. در ضمن اینها فکر میکنند هر زنی که حجاب نداره مثل خودشون بی بند و بار هم هست.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:47
فراوانی - قطر - قطر
وای وای این ایرانیهایی که برای اولین بار میرند خارج از اونجایی که همش توی کلشون کردن که خارج از کشور فساد زیاده همه زنها را بشکل فاحشه میبینند یکی از دوستان ما برادرش مریض بود آوردنش آلمان توی بیمارستان بستریش کردند روز اول پرستاره میاد فشارشو بگیره آقا دست میکنه توی باسن خانم پرستار اونهم به دکتر میگه دکتر هم زنگ زده بود خونه این دوستم وگفته بود بیایید این مریضتون را از این بیمارستان ببرید این حالش خوبه ولی باید تیمارستان بستریش کنید
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:54
farokhzad - کنت - انگلستان
صبح تا شب غرب رو متهم به سکس میکنند بعد خودشان چند همسری را جزوه سکس گروه نمیدانند شرم بر این حکومت تازی‌ها
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:55
shahab46 - هانوفر - المان
اوه اوه اوه دهنش سرویسه بروس لی مسئول تخلفات هست
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:21
payamak - منچستر - انگلستان
تماس انگشتی بوده،ولش کنید بابا
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:22
irani iran - آمریکا - آمریکا
من نمیدونم این خارجیهای کافر بی‌ شعور کی‌ میخوان این چیزا رو بفهمن؟ بابا اینا همش تفاوت فرهنگییییه! آخه چقدر باید بگیم ما؟ شماها مگه کافر نیستید؟؟؟؟ خوب مرد مسلمون میتونه زن شما رو هر کاری دلش خواست بکنه!! تماس فیزیکی‌ که سهله میتونه حتا اسیرش کنه ببره بفروشه، چرا حالیتون نمی‌شه؟؟؟؟ عجبا،،،،،،،هههههه
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:32
alborzi - کرج - ایران
تفاوتهای فرهنگی بتدریج رفع میشوند !
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:34
eckankar - ریجاینا - کانادا
بابا بنده خدا ندید پدید بوده ، شاید هم خواسته الگوی تفاوت های فرهنگی رو تثبیت بکنه. :).
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 17:37
karaji - گتنبرگ - سوئد
از برکت جدا سازی جنسی‌ که تو مملکت امام زمان انجام میشود ، این مسول حکومتی خواسته میخ اسلام را در مملکت کفر به زمین بکوبه !! چشم آقا روشن ..
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:04
zooom - تهران - ایران
یعنی اینقدر تو کف بوده بابا خرجش یک صابون صحت بود چرا ابرو ریزی میکنی مردک
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:15
شب قطبی - دبی - امارات
بروس لی؟؟خدا کنه جومونگ به ایران حمله نکنه!!و گرنه دخلمون میاد!!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:22
sarap - ونکوور - کانادا
ده سال امریکا زندگی میکنم تا حالا نشده ببینم مردی تو خیابون به زنی دست بزنه یا متلک بگه در حالی که تو ایران روزی صد بار متلک میشنیدم و تنه میخوردم. این مساله برای مردم کشورهای متمدن یک جرم عجیب غریب و خیلی زشت تلقی میشه در حالی که تو ایران روزانه هزاران هزار زن خیلی عادی مورد این جور تجاوزات قرار میگیرند بعد در تلویزیون ایران اعلام میکنند آمار تجاوز به زنان در غرب بالا رفته. آخه یکی نیست بگه همین که دستت به یه زن بخوره در غرب تجاوز محسوب میشه و جرمه . میفهمی؟ جرم!
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:42
parsi6 - نیویورک - آمریکا
شوخی کردم - دالاهو - کردستان-- اولا چه ربطی‌ به پارس و کرد داره. شماها که گله گله وارد محل برگزاری کنسرت ابی در اربیل شدید و مزاحم زن و بچه مردم شدید. ویدئو شو تو اینترنت میتونی‌ پیدا کنی‌ و رسم مهمان نوازی تون رو مشاهده کنی‌.
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 20:27
zooom - تهران - ایران
بوروسلی جکی جان برو بچه های فیلم بی مصرفها فقط ابرو ریزی اون که کفتر باز بود اینم که تو کف بود نفر بعدی سادیسمیه باز نفر بعدی مثلا دزدی میکنه مردک حداقل جلوی خودتو نگه میداشتی فوتبال که هیچی فوتباله لیران خیلی وقته ابرو نداره حداقل ابروی ایرانو نمیبردی این نشان از این است که مردان ما چقدر مشکلات جنسی هستند وقتی 88 درصد جوانان ایران خود ارضا باشن همینه بگذریم ولی مثله اینکه هرکی میخنده باید بچسبیم بهش مردیکه معلوم نبست از کدوم کف ابادی اومده حداقل خودتو نگه میداشتی اخر شب میرفتی دیسکویی باری نمیدونم نه اینکه ابرو ریزی کنی ابلللللله
‌سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:21
azadi2011 - تورنتو - کانادا
شوخی کردم- دالاهو- کردستان: من برای دوستان کردم خیلی احترام قایل هستم , یک ایرانی که ممکن است کرد هم بوده باشد ولی ایرانی به حساب می آید یک جرمی مرتکب شده , چه ربطی به قوم پارس دارد که اینجوری کامنت ملیتی می گذاری ? مثلا قوم پارس چی کارت کرده ? اگر با حکومت مرکزی مشکل داری باز هم ربطی به قوم پارس ندارد۰
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 00:09
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
شوخى کردم-دالاهو-کردستان انگارى پارسیان باهات شوخى زیاد کردن نه؟
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 06:00
باتيستوتا - تهران - ایران
باید قبول کنیم که ملت بی فرهنگی هستیم.فراوانی - قطر - قطر خوب گفت.بی فرهنگی ما ربطی هم به حکومت و.. هم نداره. عربها در هر زمینه ای از جمله فرهنگ پیشرفت کردند و ما سال به سال پسرفت.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 08:40
khosrow abadani - لندن - انگلستان
باور کنید این فرهنگ ایرانی نیست، فرهنگ عربی است که هنوز تا هنوز است مردم ما آن را به یدک می کشند. ایرانی ها ذاتا پاک هستند.اگر به کشورهای حاشیه خلیج فارس رفته باشید به زن ها به دید سکسی نگاه می کنند و خیلی بد تر از این نمونه در آنجا هست . یکی دو نسل باید بگذرد که از ما عرب زدائی شود و به فرهنگ اصیل خود بر گردیم. در جمهری اسلامی به این آبرو ریزی ها توجهی ندارند و لی گشت ارشادشان برای یک تار مو زنان ایران زمین، آن ها را به سلابه می کشند. چی بودیم و چه شدیم.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 10:07
فراوانی - قطر - قطر
آقازاده باسن خانم را گرفته فشار داده میگه نمیونستم اینکار خلافه انگار توی ایران همش مشغول همین کاره این بابا چقدر خندیدم تازه رفقاش هم گفتن کاری نکرده دارن بزرگ نمایی میکنند پوفیوزای عقب مونده همشون محصول جمهوری اسلامی هستند این کثافتا
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 10:13
shsal - تهران - ایران
تو ایران اسلامی یه امر عادیه ، فکر کرده اونجا هم قوانین اسلامی حکمفرماست
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:30
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
تو ایران بیچاره زن‌ها به اذیت و آزار عادت کردند و کمتر به پلیس شکایت میبرند و یا این که از ابرو می‌ترسند و شکایت نمیکنند
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:26
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
بله کاملا درسته و نوشته ام قابل توجه پارسیان. حالا چرا اینقدر میسوزید؟ خوب اگه پارسیان براتان اینقدر مهم چرا یاغی شده اید؟ فقط شماها خونتان از بقیه رنگینتر است؟ وقتی کیس پناهندگی را تحویل دادید چه نگفتید؟ فقط در ایران جایی برای شماها نیست. بچای تاسب کورکورانه برگردین ایران و سعی کنید علی سگ دست را از رهبری فراری دهید. آخوندها که حتی به بچه هاتان هم رحم نمی کند فراری دهید. الکی غیرت بازی در نیارید که اصلا به تیپتان نمی خورد. مگه این همه سردمدار ایرانی پارسی نیست؟ رهبر، رئیس جمهور، مجلس خبرگان، کارمندان شریف ووووو مگه همه اینها پارسی نیست؟ خوب اگه آدمهای خوبی هستید چرا ایران را هر روز آباد و آبادتر میکنید؟ برو گنده تر از دهنتان حرف نزنید!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 21:48
cobalt3 - کرج - ایران
نشون داد که حماسه فقط تو آب نیست این مسئولین رو زمین هم حرفای زیادی برا گفتن دارن حالا اون حماسه 4-1 به کنار کبلائی.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 23:00
سرسره - اهواز - ایران
cobalt3-کرج-مثل همیشه خیلی بامزه گفتی
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 02:01
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
Shahin.Orel تهران-ایران. ... مثه تو این افتضاح رو انجام میدن
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 13:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.